AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #21 Skrevet 4. august 2015 Innen årets første 6 måneder, hadde amerikansk politi drept 550 mennesker. I mediene, i USA, er det nå mye fokus på at mange som blir drept av politiet er fattige og mentalt syke. Personene, både menn og kvinner, har blitt fokusert på ved å vise frem personen de var, deres menneskelige sider. Folk ønsker, i noen saker, mer enn andre, å forstå, hvorfor. Særlig når det er en uvanlig sak, eller en uvanlig person, slik som en kvinne som virker å gjøre noe svært irrasjonelt. Når du vinkler en sak fra USA til å handle om kvinners ansvarsløshet, for å fremme egne ideer. Dumt. Anonymous poster hash: 5f3b6...17e 8
Petra75 Skrevet 4. august 2015 #22 Skrevet 4. august 2015 Innen årets første 6 måneder, hadde amerikansk politi drept 550 mennesker. I mediene, i USA, er det nå mye fokus på at mange som blir drept av politiet er fattige og mentalt syke. Personene, både menn og kvinner, har blitt fokusert på ved å vise frem personen de var, deres menneskelige sider. Folk ønsker, i noen saker, mer enn andre, å forstå, hvorfor. Særlig når det er en uvanlig sak, eller en uvanlig person, slik som en kvinne som virker å gjøre noe svært irrasjonelt. Når du vinkler en sak fra USA til å handle om kvinners ansvarsløshet, for å fremme egne ideer. Dumt. Anonymous poster hash: 5f3b6...17e Nettopp. 1
Gjest Walden Skrevet 4. august 2015 #23 Skrevet 4. august 2015 Innen årets første 6 måneder, hadde amerikansk politi drept 550 mennesker. I mediene, i USA, er det nå mye fokus på at mange som blir drept av politiet er fattige og mentalt syke. Personene, både menn og kvinner, har blitt fokusert på ved å vise frem personen de var, deres menneskelige sider. Folk ønsker, i noen saker, mer enn andre, å forstå, hvorfor. Særlig når det er en uvanlig sak, eller en uvanlig person, slik som en kvinne som virker å gjøre noe svært irrasjonelt. Når du vinkler en sak fra USA til å handle om kvinners ansvarsløshet, for å fremme egne ideer. Dumt. Anonymous poster hash: 5f3b6...17e Ingen ønsket å forstå oklahoma bomberen eller han med det røde håret som massakrerte en hel kinosal. Det er det som er poenget mitt. Folk/media prøver å forstå seg i hjelp kvinner og fattige. De har ikke noe ansvar. Det er alltid en forklaring for hvorfor de gjør ting. De kan bare ikke være noen egoistiske onde jævler! Det er ikke mulig! Det er KUN hvite menn som gjør onde egoistiske ting og som må være ansvarlige for sine handlinger. Andre skal forklares.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #24 Skrevet 4. august 2015 Ja, og Ad Hominem betyr jo som kjent at man har tapt en diskusjon. Du har ingen argumenter så du kaller diskusjonen dum og himler med øynene. Eller så er det fordi diskusjonen ER dum. Hvorfor fonnes det kvinnefengsler, hvis ikke blir stilt til ansvar? Du bruker en tabloid fremstilling av en enkeltsak til å trekke generelle konklusjoner, og bruker sviktende premisser for å få frem en dårlig skjult kvinnehatagenda. Ja, det er en dum diskusjon. At du ikke vil innrømme det, sier mest om deg, og ingen ting om de som har prøvd å argumentere mot deg.Anonymous poster hash: 4f265...ebd 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #25 Skrevet 4. august 2015 Ja, og Ad Hominem betyr jo som kjent at man har tapt en diskusjon. Du har ingen argumenter så du kaller diskusjonen dum og himler med øynene. Eller så er det fordi diskusjonen ER dum. Hvorfor finnes det kvinnefengsler, hvis kvinner ikke blir stilt til ansvar? Du bruker en tabloid fremstilling av en enkeltsak til å trekke generelle konklusjoner, og bruker sviktende premisser for å få frem en dårlig skjult kvinnehatagenda. Ja, det er en dum diskusjon. At du ikke vil innrømme det, sier mest om deg, og ingen ting om de som har prøvd å argumentere mot deg.Anonymous poster hash: 4f265...ebd 2
Christiania_Oslo Skrevet 4. august 2015 #26 Skrevet 4. august 2015 Kan vi ikke snu saken da og spørre hvorfor hvite menn(gjerne politmenn)slipper unna ansvar for å skyte ned å drepe svarte som ikke bærer våpen? Hvorfor stilles ikke hvite menn til ansvar i USA? Hvorfor får hvite menn lov til å drepe? Hvorfor frikjennes hvite menn for drap? Hvis dere menn skal konstant gå rundt å se på kvinner som svake så er det ikke rart samfunnet ser på oss som svake heller, det kalles vel ris til egen bak:) 2
visp Skrevet 4. august 2015 #27 Skrevet 4. august 2015 Jeg kom desverre i skade for å ta livet av mannen min (ja, ex nå da) i et uheldig raserianfall (i forbindelse med pms faktisk) og jeg slapp fengsel pga dette da dommer mente jeg måtte være sliten av barn (jeg kom akkurat inn døra da 20-åringen spurte hva som var til middag). Jeg har jo følt meg ganske irritabel etter denne episoden og skjønte det egentlig ikke før du påpekte det: jeg føler meg jo umyndiggjort og diskriminert da jeg slipper å ta ansvar for dette. Jeg er jo tross alt ikke et lite barn. Du er en klok mann Walden. 4
Gjest Mythic Skrevet 4. august 2015 #28 Skrevet 4. august 2015 Det er nok fordi vi har mensen. Ingen som kan blø en hel uke i strekk uten å dø, kan holdes ansvarlig for noe, langt mindre stoles på.
Gjest Jacklost Skrevet 4. august 2015 #29 Skrevet 4. august 2015 Jeg kom desverre i skade for å ta livet av mannen min (ja, ex nå da) i et uheldig raserianfall (i forbindelse med pms faktisk) og jeg slapp fengsel pga dette da dommer mente jeg måtte være sliten av barn (jeg kom akkurat inn døra da 20-åringen spurte hva som var til middag). Jeg har jo følt meg ganske irritabel etter denne episoden og skjønte det egentlig ikke før du påpekte det: jeg føler meg jo umyndiggjort og diskriminert da jeg slipper å ta ansvar for dette. Jeg er jo tross alt ikke et lite barn. Du er en klok mann Walden.Er dette sant?
Gjest Walden Skrevet 4. august 2015 #30 Skrevet 4. august 2015 Eller så er det fordi diskusjonen ER dum. Hvorfor fonnes det kvinnefengsler, hvis ikke blir stilt til ansvar? Du bruker en tabloid fremstilling av en enkeltsak til å trekke generelle konklusjoner, og bruker sviktende premisser for å få frem en dårlig skjult kvinnehatagenda. Ja, det er en dum diskusjon. At du ikke vil innrømme det, sier mest om deg, og ingen ting om de som har prøvd å argumentere mot deg.Anonymous poster hash: 4f265...ebd For en logikk. Selvfølgelig blir noen av planetens 3,5 milliarder kvinner fengslet. Vi snakker generelt her.. Det finnes et lass av liknende eksempler.
Summers Skrevet 4. august 2015 #31 Skrevet 4. august 2015 Jeg kom desverre i skade for å ta livet av mannen min (ja, ex nå da) i et uheldig raserianfall (i forbindelse med pms faktisk) og jeg slapp fengsel pga dette da dommer mente jeg måtte være sliten av barn (jeg kom akkurat inn døra da 20-åringen spurte hva som var til middag). Jeg har jo følt meg ganske irritabel etter denne episoden og skjønte det egentlig ikke før du påpekte det: jeg føler meg jo umyndiggjort og diskriminert da jeg slipper å ta ansvar for dette. Jeg er jo tross alt ikke et lite barn. Du er en klok mann Walden. Verste er at mediene aldri skriver om de historiene.
Gjest Walden Skrevet 4. august 2015 #32 Skrevet 4. august 2015 Jeg kom desverre i skade for å ta livet av mannen min (ja, ex nå da) i et uheldig raserianfall (i forbindelse med pms faktisk) og jeg slapp fengsel pga dette da dommer mente jeg måtte være sliten av barn (jeg kom akkurat inn døra da 20-åringen spurte hva som var til middag). Jeg har jo følt meg ganske irritabel etter denne episoden og skjønte det egentlig ikke før du påpekte det: jeg føler meg jo umyndiggjort og diskriminert da jeg slipper å ta ansvar for dette. Jeg er jo tross alt ikke et lite barn. Du er en klok mann Walden. Hmm..takk? Dette høres jo litt villt ut, men jeg ser ikke helt ironien heller?
Gjest Walden Skrevet 4. august 2015 #33 Skrevet 4. august 2015 Det er nok fordi vi har mensen. Ingen som kan blø en hel uke i strekk uten å dø, kan holdes ansvarlig for noe, langt mindre stoles på. Men at dere ØNSKER da..å bli behandlet som små barn. Dakal kvinner, vet ikke selv hva som er best for dem, så de må kvoteres inn i bedre yrker, selv om de er dårligere til de yrkene enn menn av biologiske årsaker (som ikke eksisterer - jeg vet...oh lord kjære relativister) Dakal kvinner som ikke har kontroll på hormonene og følelsene sine. For menn har ikke hormoner og følelser.. Dakal kvinner som er sliten av barn... osv osv
Gjest Mythic Skrevet 4. august 2015 #34 Skrevet 4. august 2015 Men at dere ØNSKER da..å bli behandlet som små barn. Dakal kvinner, vet ikke selv hva som er best for dem, så de må kvoteres inn i bedre yrker, selv om de er dårligere til de yrkene enn menn av biologiske årsaker (som ikke eksisterer - jeg vet...oh lord kjære relativister) Dakal kvinner som ikke har kontroll på hormonene og følelsene sine. For menn har ikke hormoner og følelser.. Dakal kvinner som er sliten av barn... osv osv Gjør vi? Det var nytt for meg. Godt vi har deg til å fortelle oss hvordan vi er, alle damer som finnes på planeten. Det finnes jo ikke en eneste selvstendig, voksen kvinne som tar ansvar for seg selv, eget liv, barn, hus, jobb, mann osv. Merkelig at alle familier a/s går rundt, med alle ubrukelige kvinnfolk som finnes. For ikke å snakke om alenemødre som må ta seg av alt på egenhånd. Ganske snodig.
Gjest Walden Skrevet 4. august 2015 #36 Skrevet 4. august 2015 (endret) Gjør vi? Det var nytt for meg. Godt vi har deg til å fortelle oss hvordan vi er, alle damer som finnes på planeten. Det finnes jo ikke en eneste selvstendig, voksen kvinne som tar ansvar for seg selv, eget liv, barn, hus, jobb, mann osv. Merkelig at alle familier a/s går rundt, med alle ubrukelige kvinnfolk som finnes. For ikke å snakke om alenemødre som må ta seg av alt på egenhånd. Ganske snodig. Men du bekrefter jo mye av det jeg sier i akuratt dette innlegget ditt her.. "Godt vi har deg..." Her kommer følelsene fram ser jeg. Istedenfor å agumentere så kommer du med Ad Hominem, og "det finnes jo ikke en eneste selvstendig voksen kvinne" bla bla...SNORK! Hør; Jeg snakker om kvinner generelt, Mange kvinner trenger ikke ta ansvar på en rekke felt i livet. Det betyr ikke at ikke kvinner klarer lage mat, kjøre ungen i barnehage, være glad i mannen sin eller ha en jobb. Klarer du heve deg over sutrenivået ditt så kanskje du klarer få med deg hva jeg sier.. 1. Alenemødre. Alenemødre fremstilles som de er heroiske. Som at en bølge av tilfeldighet kastet barnet inn i deres favn, og de på heltmodig vis tar seg av barna. Ingen ansvar, inget valg..det bare skjedde. Inget ansvar for å ta p-piller eller finne seg en skikkelig fyr.De er ofre!! 2. Det finnes utallige eksempler i media på episoder hvor kvinner har skadet barn (kvinner slår barn oftere enn menn) hvor media og folk i kommentarfelt prøver forklare bort hendelsen ved at myndighetene har tatt vekk trygda hennes, eller at hun ikke har fått food stamps etc. Så det betyr i praksis at enkelte kvinner holder barna sine som gissler?? "Gimme free shit or the baby gets it!" Jeg er svært glad i kvinner, og synes det er forferdelig å se hva dere gjør mot dere selv. Stripper dere for moralsk ansvar..det mest degraderende man kan gjøre mot seg selv og mot et annet menneske. og husk...før du kommer med mer sånn "alle kvinner buhuhu" Jeg generaliserer, fordi det er nødvendig for å kunne ha en generell diskusjon om noe!! Ikke alle kvinner er slik som jeg sier i dette innlegget. Endret 4. august 2015 av Raven Emerald
Gjest Mythic Skrevet 4. august 2015 #37 Skrevet 4. august 2015 Og der ble alt dette rett og slett for dumt.
Gjest Walden Skrevet 4. august 2015 #38 Skrevet 4. august 2015 Og der ble alt dette rett og slett for dumt. Ja..rett og slett. Du ser hvordan du debatterer? Altså..det er helt sprøtt hvordan du bekrefter det jeg sier Ad Hominem opp i mente. Jeg kommer med masse argumenter, observeringer og meninger. Og som svar får jeg; "Du er dum" OK...
Gjest Jacklost Skrevet 4. august 2015 #39 Skrevet 4. august 2015 Men du bekrefter jo mye av det jeg sier i akuratt dette innlegget ditt her.. "Godt vi har deg..." Her kommer følelsene fram ser jeg. Istedenfor å agumentere så kommer du med Ad Hominem, og "det finnes jo ikke en eneste selvstendig voksen kvinne" bla bla...SNORK! Hør; Jeg snakker om kvinner generelt, Mange kvinner trenger ikke ta ansvar på en rekke felt i livet. Det betyr ikke at ikke kvinner klarer lage mat, kjøre ungen i barnehage, være glad i mannen sin eller ha en jobb. Klarer du heve deg over sutrenivået ditt så kanskje du klarer få med deg hva jeg sier.. 1. Alenemødre. Alenemødre fremstilles som de er heroiske. Som at en bølge av tilfeldighet kastet barnet inn i deres favn, og de på heltmodig vis tar seg av barna. Ingen ansvar, inget valg..det bare skjedde. Inget ansvar for å ta p-piller eller finne seg en skikkelig fyr.De er ofre!! 2. Det finnes utallige eksempler i media på episoder hvor kvinner har skadet barn (kvinner slår barn oftere enn menn) hvor media og folk i kommentarfelt prøver forklare bort hendelsen ved at myndighetene har tatt vekk trygda hennes, eller at hun ikke har fått food stamps etc. Så det betyr i praksis at enkelte kvinner holder barna sine som gissler?? "Gimme free shit or the baby gets it!" Jeg er svært glad i kvinner, og synes det er forferdelig å se hva dere gjør mot dere selv. Stripper dere for moralsk ansvar..det mest degraderende man kan gjøre mot seg selv og mot et annet menneske. og husk...før du kommer med mer sånn "alle kvinner buhuhu" Jeg generaliserer, fordi det er nødvendig for å kunne ha en generell diskusjon om noe!! Ikke alle kvinner er slik som jeg sier i dette innlegget. Om jei ej seijøs? Ej du tje åj å lujej på vordan våksen snakker? Heh...? 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #40 Skrevet 4. august 2015 Dette var mine ansiktsuttrykk mens jeg leste denne tråden. Du Walden du walden. Kanskje du bør finne deg en hobby eller noe i stedet for slike oppkonstruerte problemer. Eventuelt har du vrangforestillinger og bør kanskje snakke med noen om det. Anonymous poster hash: 9f1c5...be6 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå