Gå til innhold

Fadderuke BI


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg skulle gjerne hatt tips til andre måter å bli kjent på, føler at jeg ødelegger for meg selv fordi jeg ikke får deltatt på all festingen, men jeg kan rett og slett ikke og jeg orker ikke heller..  har tenkt på linjeforening, men finner ikke noen oversikt over alle sammen.. seminargruppene kan jo bli interessant, når de består av faddergruppen din, som har festet sammen i to uker og blitt godt kjent på mange ulike måter :P

Anonymous poster hash: 095ba...46d

 

Det er en foreningsdag senere i august hvor de fleste kommer til å stå på stands rundt om på skolen for å gi informasjon :) 

 

Ellers syntes jeg linjedagen virker litt rar. For siv.øk kommer det til å starte 16:00, men alle siv.økene i første klasse har forelesning til 16:45...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg skulle gjerne hatt tips til andre måter å bli kjent på, føler at jeg ødelegger for meg selv fordi jeg ikke får deltatt på all festingen, men jeg kan rett og slett ikke og jeg orker ikke heller..  har tenkt på linjeforening, men finner ikke noen oversikt over alle sammen.. seminargruppene kan jo bli interessant, når de består av faddergruppen din, som har festet sammen i to uker og blitt godt kjent på mange ulike måter :P

Anonymous poster hash: 095ba...46d

 

Heldigvis er det tre faddergrupper i en seminargruppe, men ja du har rett i at det kan bli interessant haha.. Det er vel bare å sette seg ved siden av noen og hilse/prate.. :) 

Anonymous poster hash: 3cfb1...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fadderne på UIB var ikke et hakk bedre. Fikk flashbacks fra narkomiljøet jeg vanket i når jeg var 16.



Anonymous poster hash: 66b5e...885
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sitter her med siste år av videregående igjen. Hadde håpet sånn på at folk hadde vokst opp til de begynte å studere.. 

Anonymous poster hash: cac1e...904

 

Fra mai til august mener du?

Anonymous poster hash: 81fb1...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fadderne på UIB var ikke et hakk bedre. Fikk flashbacks fra narkomiljøet jeg vanket i når jeg var 16.

Anonymous poster hash: 66b5e...885

 

Uff, leit å høre.. Heldigvis er det frivillig å være med, men man skulle selvfølgelig ønske at fokuset på alkohol var mindre.. 

Anonymous poster hash: 3cfb1...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers syntes jeg linjedagen virker litt rar. For siv.øk kommer det til å starte 16:00, men alle siv.økene i første klasse har forelesning til 16:45...

I fjor da jeg var med på linjedagen, skippet de fleste forelesningen og dro og vorset før linjedagen startet. Litt synd at det er lagt opp på den måten, for kan jo være greit å få med seg litt skole selv om det bare er introduksjonsforelesninger. Personlig var jeg en av de få som dukket opp på forelesning, før jeg drakk noen glass vin og møtte de andre på byen. Gikk forsåvidt greit det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fjor da jeg var med på linjedagen, skippet de fleste forelesningen og dro og vorset før linjedagen startet. Litt synd at det er lagt opp på den måten, for kan jo være greit å få med seg litt skole selv om det bare er introduksjonsforelesninger. Personlig var jeg en av de få som dukket opp på forelesning, før jeg drakk noen glass vin og møtte de andre på byen. Gikk forsåvidt greit det også.

Kan jeg spørre om festingen roer seg etter fadderuka? Eller fortsetter de bare på Kroa?

Anonymous poster hash: 095ba...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om festingen roer seg etter fadderuka? Eller fortsetter de bare på Kroa?

Anonymous poster hash: 095ba...46d

Spørs hvem du henger med. Kjenner alt fra de som har mandags-pils til søndags-pils til de som aldri fester. Vil nok overall si at det går endel ned etter Fadderrullan ;) Personlig har jeg ikke vært på noe på Kroa. Vet mange bruker å ha torsdagspils på Kroa før de fortsetter bort til Lawo og Johns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morsommere å vite hva de på NHH kaller siv.økene på BI ;) hehe neida.. Jeg går på den minste linja på BI, men føler jo litt at man blir litt begrenset til å fokusere på de i faddergruppa.. Men blir kanskje annerledes etterhvert.

Anonymous poster hash: 095ba...46d

Hva er den minste linjen?:)

Anonymous poster hash: 00519...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...