AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #41 Skrevet 3. august 2015 Jeg barberer kona mi intimt ca 2-3 ganger i uken. Dette har jeg holdt på med de siste 5-6 årene, tror aldri det har gått mer enn 5 dager mellom hver gang på det aller meste, Er ikke alltid like seksuelt over det, har jo utviklet en super teknikk i dusjen. Hun kunne aldri klart det like bra selv. Jeg ser jo på det som en kjempe tillitserklæring. At hun stoler helt på meg og lar meg stelle hennes mest intime deler. Må virkelig si at dette er noe jeg elsker å gjøre. De få menn jeg har snakket med om dette er kjempemisunnelige, så kan jo ikke se at dette har noe med tøffel å gjøre. Å ja, å smøre inn med fuktighetskrem etterpå er en viktig del av hele greia.... Anonymous poster hash: 305ce...31b Enig dette er en dypere tillitserklæring og romanse sak enn selve sexen i seg selv, syntes jeg. Har ingenting med å ikke gidde å gjøre det selv eller få gratis spa som noen her sier. Kvinne 29 Anonymous poster hash: e45b1...9f9 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #42 Skrevet 3. august 2015 At du lar kona di behandle deg som sin sub er jo en ærlig sak om du ønsker det. Her i huset er jeg hennes mester og det kunne ikke falt oss inn at jeg skulle gjort noe lignende på henne. Hun spør meg pent av og til om å få lov til å barbere rundt rumpehullet mitt, for hun er så glad i å slikke meg der, det får hun som regel lov til. Anonymous poster hash: c684c...d04 1
Gjest HarryDotter Skrevet 3. august 2015 #43 Skrevet 3. august 2015 Har aldri fått tilbudet og synes ærlig talt det høres skikkelig rart ut. Trodde ikke på at noen faktisk gjør det sånn med en gang jeg "oppdaget" det. Hvis noen spør meg en gang kommer nok svaret til å bli nei. Barbere meg klarer jeg fint selv, og ser ikke på det som et ork akkurat. Tar meg fem-ti minutter et par ganger i uka. Bra at du ikke anser det som et ork da For min del syntes jeg det å barbere frøkna er en svært pirrende del av forspillet. Jeg nyter det faktisk. Det virket som hun syntes det var greit å slippe det selv også, så hvorfor ikke slå to fluer i en smekk? 2
DoomCake Skrevet 3. august 2015 #44 Skrevet 3. august 2015 At du lar kona di behandle deg som sin sub er jo en ærlig sak om du ønsker det. Her i huset er jeg hennes mester og det kunne ikke falt oss inn at jeg skulle gjort noe lignende på henne. Hun spør meg pent av og til om å få lov til å barbere rundt rumpehullet mitt, for hun er så glad i å slikke meg der, det får hun som regel lov til. Anonymous poster hash: c684c...d04 Mener du at det å være dominant automatisk utelukker muligheten til å barbere dama di? Da opererer du virkelig innenfor et veldig smalt og fantasiløst spekter. Selv hadde jeg elsket at min samboer gjorde det, men for han spiller det veldig liten rolle om jeg er glatt eller ikke, så han ser ikke vitsen. Synes forsåvidt også at hans spekter er litt for smalt.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #45 Skrevet 3. august 2015 Mener du at det å være dominant automatisk utelukker muligheten til å barbere dama di? Da opererer du virkelig innenfor et veldig smalt og fantasiløst spekter. Selv hadde jeg elsket at min samboer gjorde det, men for han spiller det veldig liten rolle om jeg er glatt eller ikke, så han ser ikke vitsen. Synes forsåvidt også at hans spekter er litt for smalt. Om jeg ville barbert henne kunne jeg gjort det. Det er prosessen ts gjør det med som minner om at han er en slave for sin eier.. Om min kjære begynner å slarke med barberingen utover det jeg ønsker vanker det straff i en eller annen form. Dersom paret ts befinner seg i ikke har en eller annen slags avtalt D/s-konstellasjon synes jeg han høres kuet og veldig underdanig ut. Jeg tenker på det en annen ab sa tidligere hvordan noen kan ha respekt for en slik mann.Anonymous poster hash: c684c...d04 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #46 Skrevet 3. august 2015 At du lar kona di behandle deg som sin sub er jo en ærlig sak om du ønsker det. Her i huset er jeg hennes mester og det kunne ikke falt oss inn at jeg skulle gjort noe lignende på henne. Hun spør meg pent av og til om å få lov til å barbere rundt rumpehullet mitt, for hun er så glad i å slikke meg der, det får hun som regel lov til.Anonymous poster hash: c684c...d04 OP Jeg kan si at jeg ikke er hverken sub eller en tøffel. Det handler mange ganger om å gi å ta i et forhold. Når man er voksen og har vært sammen i mange år, så skjønner man at det fins ting man kan gjøre for å piffe opp stemningen i forholdet litt. Samtidig som man kanskje gjør litt nytte for seg i samme slengen. Og med respekt å melde, hva vet vel du om hva jeg får igjen? Hvem har vel sagt at min valuta står i dårligere i kurs en hva henne gjør? Ikke jeg. Derimot så gjør du antagelser basert på et virkelighetsbilde jeg forbinder med psykisk syke mennesker. Jeg er sikker på at det fins hjelp å få om du oppsøker en lege og utbroderer dine utfordringer litt. (Lykke til og husk medisinen din i fremtiden) Anonymous poster hash: ec417...84c
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #47 Skrevet 3. august 2015 Hei. Jeg er en mann som er gift med en dame. Hun som alle andre damer jeg har møtt synes det er masete å barbere seg på legger og intimt. Derfor sa jeg til henne en gang at jeg kunne jo gjøre det for henne, så kunne hun bare slappe av imens. Jeg trodde ikke hun kom til å si ja til dette, men det gjorde hun. Så jeg var nødt å tilrettelegge for dette, slik at hun fikk det jeg hadde lovet henne. Å barbere leggene hennes syntes jeg var en lett jobb, men å barbere det intime området var jo nervepirrende til å begynne med, men nå er jeg proff. Sånn forløper prosessen seg. - Ordner til med store baderoms håndklær på badegulvet. - Alt utstyr jeg trenger klargjort. - Tapper i badekaret - Inviterer henne inn på badet. - Fot og legg massasje først - Vannfukter leggene og tar på skum - Er igang med barberingen (Jeg koser meg i alle trinnene nå som jeg har litt trening) - Ferdig å barbere så kan hun bare sette seg rett i badekaret og kose seg, med et glass vin og en bok eller noe liknende. (Hvis vi har tid til det, så blir det et lite nummer på badegulvet før hun tar badet sitt) Er det flere av dere damer som lar den dere er sammen med ta seg av denne jobben for dere? Er det noe dere kunne tenkt dere? Anonymous poster hash: ec417...84c Skal du barbere dama? Har hun skjegg og bart?? HAhahaAnonymous poster hash: 31d85...5ba
TightRope Skrevet 3. august 2015 #48 Skrevet 3. august 2015 Den Master som ikke tar vare på subben sin, blir til slutt en torsk som ender opp med å gå rundt å kjefte på hunden.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #49 Skrevet 5. august 2015 Om jeg ville barbert henne kunne jeg gjort det. Det er prosessen ts gjør det med som minner om at han er en slave for sin eier.. Om min kjære begynner å slarke med barberingen utover det jeg ønsker vanker det straff i en eller annen form. Dersom paret ts befinner seg i ikke har en eller annen slags avtalt D/s-konstellasjon synes jeg han høres kuet og veldig underdanig ut. Jeg tenker på det en annen ab sa tidligere hvordan noen kan ha respekt for en slik mann.Anonymous poster hash: c684c...d04 Damer flest har nok null problem med å tenne på en mann som kan gi henne en erotisk velværeseanse iblant. Hadde ikke likt det hvis det var det eneste i repertoaret dog, men det var vel ikke spørsmålet her.Anonymous poster hash: c6c0a...615
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå