Gå til innhold

Menn som barberer damer.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri fått tilbudet og synes ærlig talt det høres skikkelig rart ut. Trodde ikke på at noen faktisk gjør det sånn med en gang jeg "oppdaget" det. Hvis noen spør meg en gang kommer nok svaret til å bli nei. Barbere meg klarer jeg fint selv, og ser ikke på det som et ork akkurat. Tar meg fem-ti minutter et par ganger i uka.

Takk. Godt at det er noen som ser litt realistisk på fenomenet her, og ikke bare drømmer seg bort i hvor godt det hadde vært med gratis spa

Anonymous poster hash: 5f60b...aeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mange kvinner blir tent av å se mannen sin stå der på kne med barberhøvl mens dere deler ubarberte hårstubber med han? hvor mange kvinner ville blitt tent av å fylle at bad for mannen sin å lage en helaften for å få sex? spar meg, dette er typisk beta oppførsel og en måte å tigge sex på som kvinner kommer til å finne avtennende, hvertfall i lengden. 

Enten provoserer du bare eller så har du innmari dårlig fantasi og lite peiling på hva par finner på for å glede hverandre og piffe opp sexlivet. Da ting som gleder både mannen og dama.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enten provoserer du bare eller så har du innmari dårlig fantasi og lite peiling på hva par finner på for å glede hverandre og piffe opp sexlivet. Da ting som gleder både mannen og dama.

:roll:

Skrevet (endret)

:roll:

Ja? Hva tenner du på da? Og hva mener du kvinner burde tenne på? Hva burde i dine øyne et normalt sexliv inneholde?

Endret av Ardwinna
  • Liker 1
Skrevet

Har aldri fått tilbudet og synes ærlig talt det høres skikkelig rart ut. Trodde ikke på at noen faktisk gjør det sånn med en gang jeg "oppdaget" det. Hvis noen spør meg en gang kommer nok svaret til å bli nei. Barbere meg klarer jeg fint selv, og ser ikke på det som et ork akkurat. Tar meg fem-ti minutter et par ganger i uka.

Tja, å gi seg selv orgasme klarer også de fleste helt selv på egenhånd, men det er likevel mer tennende og deilig når noen andre gjør det for deg ;)

Selvsagt er dette (som med alt annet innefor seksualitet faktisk) ikke noe for alle.

Men det er 8 år siden mannen min spurte meg om å få barbere meg første gang og har aldri angret på å svare ja på det..

Deilig inngang til forspill og sex, for min del.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Tja, å gi seg selv orgasme klarer også de fleste helt selv på egenhånd, men det er likevel mer tennende og deilig når noen andre gjør det for deg ;)

Selvsagt er dette (som med alt annet innefor seksualitet faktisk) ikke noe for alle.

Men det er 8 år siden mannen min spurte meg om å få barbere meg første gang og har aldri angret på å svare ja på det..

Deilig inngang til forspill og sex, for min del.

For meg er nok bare barbering så langt fra seksuelt som man får det. Men hver sin smak :)

Edit: ikke hadde jeg hatt tålmodighet til å la en mann lære seg det heller, når det går så fort når jeg gjør det selv! Haha :D

Endret av peppermyntete
AnonymBruker
Skrevet

For meg er nok bare barbering så langt fra seksuelt som man får det. Men hver sin smak :)

Edit: ikke hadde jeg hatt tålmodighet til å la en mann lære seg det heller, når det går så fort når jeg gjør det selv! Haha :D

Don`t knock it `til you`ve tried it ;)

Anonymous poster hash: 7db9d...734

• Liker 3
Skrevet

Don`t knock it `til you`ve tried it ;)

Akkurat her tillater jeg meg å gjøre det. Hadde ikke klart å slutte å bekymre meg for at denne eventuelle mannen skulle komme til å skjære av meg kjønnsleppene. Er i grunn fornøyd med dem som de er ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tja for meg er ikke barbering i seg selv tennende. Er ikke slik at når jeg ser en barberhøvel blir jeg kåt liksom.

Meeeeeen;

Når han barberer meg, teaser meg litt underveis, avslutter med oljer og den mest intense masasjen i verden ja da er jeg solgt. Jeg gidder ikke gå igjennom hele prosessen men mye i den leia ts skiserer og det er for meg absolutt ikke feil med litt luksus :) Heller ikke feil at i løpet av disse 8 årene har jeg aldri vært plaget med stubber som står igjen, kviser, røde nupper eller alt annet jeg ser folk som barberer seg her inne sliter med, glatt all the way.

men ja selvsagt hver sin smak, og selvsagt skal du si nei h is noen spør om dette og du ikke vil. Helt sikkert at du tenner på noe jeg ikke tenner på også men jeg mener fantasien er begrenset hvis en tror at alt en selv ikke finner tennende er "tull og tøys og eventyr" kun fordi en selv ikke finner noe opphisende.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og eksen gjorde det på hverandre ja. Mye moro og latter, ikke noen slik sensuell tilnærming som du snakker om. Vi dusjet alltid sammen og da var det greit å bytte på hvem som barberte hvem. 

Anonymous poster hash: ff732...0c8
  • Liker 1
Skrevet

Tja for meg er ikke barbering i seg selv tennende. Er ikke slik at når jeg ser en barberhøvel blir jeg kåt liksom.

Meeeeeen;

Når han barberer meg, teaser meg litt underveis, avslutter med oljer og den mest intense masasjen i verden ja da er jeg solgt. Jeg gidder ikke gå igjennom hele prosessen men mye i den leia ts skiserer og det er for meg absolutt ikke feil med litt luksus :) Heller ikke feil at i løpet av disse 8 årene har jeg aldri vært plaget med stubber som står igjen, kviser, røde nupper eller alt annet jeg ser folk som barberer seg her inne sliter med, glatt all the way.

men ja selvsagt hver sin smak, og selvsagt skal du si nei h is noen spør om dette og du ikke vil. Helt sikkert at du tenner på noe jeg ikke tenner på også men jeg mener fantasien er begrenset hvis en tror at alt en selv ikke finner tennende er "tull og tøys og eventyr" kun fordi en selv ikke finner noe opphisende.

Jeg mente ikke at det er selve høvel mot kjønn eller å se en høvel som ikke er tennende, men hele situasjonen. Vil mye heller bli teaset og massert i en annen situasjon enn med sylskarpe barberblader mellom beina som kan gli litt feil hvis man blir for ivrig ^^

• Liker 1
Skrevet

Jeg mente ikke at det er selve høvel mot kjønn eller å se en høvel som ikke er tennende, men hele situasjonen. Vil mye heller bli teaset og massert i en annen situasjon enn med sylskarpe barberblader mellom beina som kan gli litt feil hvis man blir for ivrig ^^

Joda det er skarpt, men det er jo en tillits sak også. Aldri har jeg fått et kutt av han, ikke en eneste gang. Men gud skal vite hvor mange ganger jeg selv har kuttet meg når jeg barberer leggene, sikkert fordi han er mer nøye, mer forsiktig enn meg.

Uansett jeg Elsker å bli barbert av han, elsker med stor E..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Joda det er skarpt, men det er jo en tillits sak også. Aldri har jeg fått et kutt av han, ikke en eneste gang. Men gud skal vite hvor mange ganger jeg selv har kuttet meg når jeg barberer leggene, sikkert fordi han er mer nøye, mer forsiktig enn meg.

Uansett jeg Elsker å bli barbert av han, elsker med stor E..

Enig med deg, det handler like mye om tillit og intimitet som noe annet. Han kuttet meg aldri, men var veldig forsiktig, og det gjorde det ekstra deilig :)

Skrevet

Pleier å barbere kjæresten min av og til. Hun syns det er kjedelig å barbere underlivet og jeg syns det er kjedelig å gi oralsex med hår i munnen, så da barberer jeg henne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en mann som er gift med en dame. Hun som alle andre damer jeg har møtt synes det er masete å barbere seg på legger og intimt. Derfor sa jeg til henne en gang at jeg kunne jo gjøre det for henne, så kunne hun bare slappe av imens. Jeg trodde ikke hun kom til å si ja til dette, men det gjorde hun. Så jeg var nødt å tilrettelegge for dette, slik at hun fikk det jeg hadde lovet henne. Å barbere leggene hennes syntes jeg var en lett jobb, men å barbere det intime området var jo nervepirrende til å begynne med, men nå er jeg proff.  Sånn forløper prosessen seg.- Ordner til med store baderoms håndklær på badegulvet.- Alt utstyr jeg trenger klargjort.- Tapper i badekaret- Inviterer henne inn på badet.- Fot og legg massasje først- Vannfukter leggene og tar på skum- Er igang med barberingen (Jeg koser meg i alle trinnene nå som jeg har litt trening)- Ferdig å barbere så kan hun bare sette seg rett i badekaret og kose seg, med et glass vin og en bok eller noe liknende. (Hvis vi har tid til det, så blir det et lite nummer på badegulvet før hun tar badet sitt) Er det flere av dere damer som lar den dere er sammen med ta seg av denne jobben for dere? Er det noe dere kunne tenkt dere?  Anonymous poster hash: ec417...84c

3649_Shepherd_toffel_Jessica.jpg

Anonymous poster hash: c684c...d04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva folke holder på med! 

For meg så hadde det ALDRI gått! Hadde ikke klart å barbere typen en gang. 

Anonymous poster hash: 02192...360
Skrevet

Ikke alt passer for alle så det er jo bare å la være og heller finne på noe annet om man ikke tenner på det. Jeg skjønner ikke at noen tenner på å bruke bleier eller daske hverandre gul og blå, men så lenge de koser seg og trives med det så skal da ikke jeg dømme. Jeg unner alle å ha et bra og variert sexliv :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva folke holder på med! For meg så hadde det ALDRI gått! Hadde ikke klart å barbere typen en gang.   Anonymous poster hash: 02192...360

Og det er helt greit det også. Jeg fatter ikke at folk kan ha analsex og faktisk mene det er godt, jeg skjønner heller ikke hva som får folk til å ha bdsm eller røff sex men hey så lenge ingen tvinger meg til det og de som gjør det får noe ut av det så kunne det da virkelig ikke brydd meg. Noen liker pizza bedre enn Taco, og? Det burde vel ikke være et problem...

For jeg sliter dog mest av alt med å forstå hvorfor folk blir provosert av at andre mennesker tenner på noe de selv ikke synes er digg. Hva er det som feiler de?

Anonymous poster hash: c422e...fea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer kona mi intimt ca 2-3 ganger i uken. Dette har jeg holdt på med de siste 5-6 årene, tror aldri det har gått mer enn 5 dager mellom hver gang på det aller meste,

Er ikke alltid like seksuelt over det, har jo utviklet en super teknikk i dusjen. Hun kunne aldri klart det like bra selv. Jeg ser jo på det som en kjempe tillitserklæring. At hun stoler helt på meg og lar meg stelle hennes mest intime deler. Må virkelig si at dette er noe jeg elsker å gjøre. De få menn jeg har snakket med om dette er kjempemisunnelige, så kan jo ikke se at dette har noe med tøffel å gjøre.

Å ja, å smøre inn med fuktighetskrem etterpå er en viktig del av hele greia....

Anonymous poster hash: 305ce...31b
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alt passer for alle så det er jo bare å la være og heller finne på noe annet om man ikke tenner på det. Jeg skjønner ikke at noen tenner på å bruke bleier eller daske hverandre gul og blå, men så lenge de koser seg og trives med det så skal da ikke jeg dømme. Jeg unner alle å ha et bra og variert sexliv :)

Og det er helt greit det også. Jeg fatter ikke at folk kan ha analsex og faktisk mene det er godt, jeg skjønner heller ikke hva som får folk til å ha bdsm eller røff sex men hey så lenge ingen tvinger meg til det og de som gjør det får noe ut av det så kunne det da virkelig ikke brydd meg. Noen liker pizza bedre enn Taco, og? Det burde vel ikke være et problem...

For jeg sliter dog mest av alt med å forstå hvorfor folk blir provosert av at andre mennesker tenner på noe de selv ikke synes er digg. Hva er det som feiler de?

Anonymous poster hash: c422e...fea

Veldig enig med dere begge to!

Anonymous poster hash: 2c027...2dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...