Gå til innhold

Menn som barberer damer.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en mann som er gift med en dame. Hun som alle andre damer jeg har møtt synes det er masete å barbere seg på legger og intimt.

Derfor sa jeg til henne en gang at jeg kunne jo gjøre det for henne, så kunne hun bare slappe av imens. Jeg trodde ikke hun kom til å si ja til dette, men det gjorde hun. Så jeg var nødt å tilrettelegge for dette, slik at hun fikk det jeg hadde lovet henne. Å barbere leggene hennes syntes jeg var en lett jobb, men å barbere det intime området var jo nervepirrende til å begynne med, men nå er jeg proff. 

Sånn forløper prosessen seg.

- Ordner til med store baderoms håndklær på badegulvet.

- Alt utstyr jeg trenger klargjort.

- Tapper i badekaret

- Inviterer henne inn på badet.

- Fot og legg massasje først

- Vannfukter leggene og tar på skum

- Er igang med barberingen (Jeg koser meg i alle trinnene nå som jeg har litt trening)

- Ferdig å barbere så kan hun bare sette seg rett i badekaret og kose seg, med et glass vin og en bok eller noe liknende. 

(Hvis vi har tid til det, så blir det et lite nummer på badegulvet før hun tar badet sitt)

Er det flere av dere damer som lar den dere er sammen med ta seg av denne jobben for dere? Er det noe dere kunne tenkt dere? 

Anonymous poster hash: ec417...84c
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det han som foreslo, jeg takker ikke nei til mindre jobb ;)

AnonymBruker
Skrevet

Høres helt HIMMELSK ut - Og selvfølgelig skal mannen få et nummer som takk 

Anonymous poster hash: 9cf60...036
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

så du lakker neglene hennes som om du er en slave? utrolig beta. tror du burde slutte med det, hun kommer til å miste respekten for deg.

Anonymous poster hash: 5f60b...aeb
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mulig å miste noe en aldri har hatt...

Anonymous poster hash: be159...07b
Skrevet (endret)

så du lakker neglene hennes som om du er en slave? utrolig beta. tror du burde slutte med det, hun kommer til å miste respekten for deg.

Endret av Bjørn82
Skrevet (endret)

En kvinne som  får slike tjenester får jo mer respekt for sin mann enn hva hun har for en mann som ikke gidder å gi henne noe. Ergo så tror jeg at din teori slår feil. 

Endret av Bjørn82
  • Liker 3
Skrevet

Riktig ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min barberte meg nedentil som en del av forspillet. Utrolig pirrende, deilig og intimt :)

Og ikke minst så ble det mye glattere da han gjorde det, da han kom til på steder jeg ikke klarte selv.

Anonymous poster hash: 7db9d...734
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare tull. Hvem tror du hun tenner mest på? En uavhengig fyr som  bruker tiden sin på seg selv som hun ikke kan ta forgitt eller han som bruker tiden på å stelle dama si? Hun kommer sikkert til å takke ja til det siden det er komfortabelt, men ikke forvent at du kommer til å bli noe annet enn en pleier i hennes øyne. 

AnonymBruker
Skrevet

For en ordentlig mann du er! Jeg er helt overrasket. Dette høres jo ut som en kjempeflott behandling, og kona di koser seg nok masse. Du vet å ta vare på henne. :) 

Selv vokser jeg for det meste, men det hender noen ganger at jeg tyr til barbering. Hvis så liker jeg å holde hårfjerningen litt privat, men det er mest fordi jeg ikke føler meg komfortabel med å vise meg behåret. Jeg liker å være glatt når han kommer til. :) 

Anonymous poster hash: 2c027...2dc
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja takk!

Anonymous poster hash: 7d65e...ae7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange kviner som er for betafisering av mennene sine? Dere skjønner at det kommer til å gå utover tenningen deres på dem? Eller er det sånn at dere for lengst har sluttet å tenne på dem og bare vil at han gjør nytte for seg? Håper ærlig talt det er noen kvinner her inne som klarer å se helheten av det her over at de bare vil slippe å stelle seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det lureste er at vi bare ignorerer ABaeb. Åpenbart er vedkommende kun ute etter å provosere. 

Anonymous poster hash: 2c027...2dc
  • Liker 5
Gjest Godjente
Skrevet

Nei her er det motsatt, ofte jeg som barberer mannen

. Jeg barberer meg selv, liker å gjøre det selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange kviner som er for betafisering av mennene sine? Dere skjønner at det kommer til å gå utover tenningen deres på dem? Eller er det sånn at dere for lengst har sluttet å tenne på dem og bare vil at han gjør nytte for seg? Håper ærlig talt det er noen kvinner her inne som klarer å se helheten av det her over at de bare vil slippe å stelle seg selv.

Herregud, for en stakkarslig tørrpinne du er. Kan du ikke fatte at dette er noe som handler om sex? At det er deilig, intimt og pirrende, og gir begge en ekstra piff i sexlivet. Det er jo ikke fordi man vil slippe å stelle seg selv. Må være trist å være så redd for å bli sett på som en "beta" at en går glipp av mye deilig kos, fordi du tror du blir utnyttet. 

• Liker 5
Skrevet

Spørsmålet er vel heller hvorfor så mange menn her inne er så opptatt (eller rettere sagt besatt) av å dele menn inn i alfa og beta. Normale menn driter i sånne håpløse båser, er seg selv og klarer å finne seg damer de klaffer bra med. Det vil si damer som verken utnytter dem eller ser på dem som et nyttedyr i huset. Selvfølgelig kan de risikere å treffe på ei skikkelig egoistisk snylteguri men da er det bare å takke for seg og gå videre. Sånn er livet.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke blitt barbert av noen andre, men annser det som en veldig tillits og intimitets ting! Veldig romantisk!

Hadde dog vært ganske nervøs for å bli barbert i underlivet av en mann, det er mye teknikk som skal til for å ikke kutte feil der, ting henger ut og må dras/holdes til siden, og ja vi kvinner har også rumpehår... Så ikke veldig delikat å vise seg sånn er jeg redd for..

Anonymous poster hash: e45b1...9f9
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, for en stakkarslig tørrpinne du er. Kan du ikke fatte at dette er noe som handler om sex? At det er deilig, intimt og pirrende, og gir begge en ekstra piff i sexlivet. Det er jo ikke fordi man vil slippe å stelle seg selv. Må være trist å være så redd for å bli sett på som en "beta" at en går glipp av mye deilig kos, fordi du tror du blir utnyttet. 

hvor mange kvinner blir tent av å se mannen sin stå der på kne med barberhøvl mens dere deler ubarberte hårstubber med han? hvor mange kvinner ville blitt tent av å fylle at bad for mannen sin å lage en helaften for å få sex? spar meg, dette er typisk beta oppførsel og en måte å tigge sex på som kvinner kommer til å finne avtennende, hvertfall i lengden. 

Skrevet

Har aldri fått tilbudet og synes ærlig talt det høres skikkelig rart ut. Trodde ikke på at noen faktisk gjør det sånn med en gang jeg "oppdaget" det. Hvis noen spør meg en gang kommer nok svaret til å bli nei. Barbere meg klarer jeg fint selv, og ser ikke på det som et ork akkurat. Tar meg fem-ti minutter et par ganger i uka.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...