Gå til innhold

Hva gjør vi hvis innvandringen ødelegger freden og velferden i Europa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal man med all velferden hvis man egentlig er i mot velferd? Er det ikke like greit å bli kvitt alt sammen?

 

Hva vil dette si? At eneste valg skal være velferd for hele verden eller ingen velferd i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva vil dette si? At eneste valg skal være velferd for hele verden eller ingen velferd i det hele tatt?

Nei, men høyresiden vil ho kutte ned på alt: Sykepenger, dagpenger, sosialstøtte, ekstra støtte til uføre med barn, og selve uføretrygden blir jo sett veldig ned på for "alle kan jo jobbe litt", asylsøkere skal vi i hverdall ikke ta imot. Osv. Hva skal man da med all velferden?

Jeg bare spør, jeg. Et ærlig spm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rømmer til Island!

Er ikke mye innvandring der, heldigvis.

Anonymous poster hash: 3ccaf...057

Håper du ser ironien i ditt eget innlegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med alle som skal innvandre til land som har strenge innvandringslover.

 

Hva vi gjør når vestlig sivilisasjon går under? Vi feirer.



Anonymous poster hash: fdde5...97d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Morsomt med alle som skal innvandre til land som har strenge innvandringslover.

 

Hva vi gjør når vestlig sivilisasjon går under? Vi feirer.

Anonymous poster hash: fdde5...97d

 

 

 

Land med strenge innvandringslover er land som er opptatt av å sile ut på forhånd de som landet ikke trenger og ønske velkommen de som landet trenger som for eksempel vise spesialister i yrker landet har behov for :) Dette er bare positivt og er ikke til hinder for innvandrere som ønskes velkommen! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det på Svalbard for tiden? Mye innvandrere, eller går det an å bosette seg der?



Anonymous poster hash: 71143...f05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for avsporing, persondebatt og svar på dette

 

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer da?

Jo, Europa skifter navn til Europabad, eller Euroslam.

Jeg får frysninger ved tanken.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

 

Morsomt med alle som skal innvandre til land som har strenge innvandringslover.

 

Hva vi gjør når vestlig sivilisasjon går under? Vi feirer.

Anonymous poster hash: fdde5...97d

 

 

Oi..en vaskeekte sosialist? :D

 

Kan jeg spørre hvorfor du hater deg selv og din opprinnelse så dypt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stille før stormen. ;) Det utbryter snart en stor og alvorlig krig, og jeg har spådd at Norge ligger under jorden om den krigen kommer. Jeg er kjent klarsynt og tar sjelden feil i slike saker, bare vent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Hva skjer da?

Jo, Europa skifter navn til Europabad, eller Euroslam.

 

Tror neppe det blir noe badeland...

 

Det som skjer er;

 

Om 10-30 år så er velferdsstaten avviklet. Det har allerede begynnt. Politikere og de brune sosialistene(nazistene) vil si at jamen, dette skjønte dere vel? At velferdsstaten ikke var bærekraftig og at dette var et prosjekt for å hjelpe de svake, på bekostning av..vel..alle. Ja, høyresiden skjønte det, til en viss grad, og vi libertanere og anarkister skjønte det for leeeenge siden. 

 

Ja..så then what? Da blir det sosial uro da. Vi blir fattige, det blir gradvis dårligere og mindre tjenester i fra det offentlige. Det blir ingen AAP, ingen sykepenger. Vi vil starte med å lese overskrifter som; "Per fikk ikke sykepengene sine", "Anita mistet AAP" osv. Forumene på internett vil renne over av folk som lurer på hvor faen det blir av utbetalingene sine. Antall tiggetråder og tiggegrupper på face vil eskalere. Eliten vil dysse det ned så lenge som mulig, og folk FLEST..nei, de skjønner ingenting før det er virkelig ille. 

 

En hel del arbeidsinnvandrere og til og med enkelte andre vil nok flytte hjem til sine mødreland. Jeg ser ingen grunn til at hverken islamister eller andre fra varmere strøk ser noen grunn til å bli boende her etter at velferdsstaten er ødelagt. Da kan de jo like gjerne bo i drømmelandet sitt i varmere strøk. 

Så vil endel av oss prøve lykken i andre land, men det er ikke så mye mer "american dream" igjen noe sted egentlig - kanskje noen steder i Asia, eller kanskje som lykkejegere i Afrika - det siste stedet det er håp for vekst. 

 

Resten av oss? Vel..hvem vet. Men jeg er helt sikker på at vi vil få det mye bedre med oss selv i en litt mer naturlig tilstand. Vi vil bry oss mer med hverandre, vi vil hjelpe hverandre, vi vil føle mer samhold og tilhørighet. Vi vil få tilbake vår kultur og ære. Vi kommer til å huske denne tiden som noen tiår med dekadense og moralsk forfall. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Walden

Hehe, stille før stormen. ;) Det utbryter snart en stor og alvorlig krig, og jeg har spådd at Norge ligger under jorden om den krigen kommer. Jeg er kjent klarsynt og tar sjelden feil i slike saker, bare vent. :)

 

Hør hør!

Cowboy-Lotte har spådd! 

 

Gather around!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...