AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #101 Skrevet 1. august 2015 Ja, det er litt forunderlig hvordan de selverklærte hunkene virker å se på overvektige damer som en personlig fornærmelse. Jeg liker ikke muskelbunter, men engasjerer meg heller ikke i treningsstudiogutta. De er uinteressante for meg. Rart det ikke virker slik andre veien. Kan det være at disse karene mangler draget på de fine damene, og kun blir forsøkt sjekket opp av feite damer? Bare en teori..... Enig med deg! De helsefrikene og muskelbuntene er så kjeeeedelige. De mangler jo totalt både sjarm og it. Anonymous poster hash: bcb0a...3ad 4
Petra75 Skrevet 1. august 2015 #102 Skrevet 1. august 2015 Enig med deg! De helsefrikene og muskelbuntene er så kjeeeedelige. De mangler jo totalt både sjarm og it.Anonymous poster hash: bcb0a...3ad Sikkert forskjellige av dem også, men for min del blir det nok noen interessekonflikter. 2
kamillete Skrevet 1. august 2015 #103 Skrevet 1. august 2015 Dårlig eksempel. Kan være enig i at hun nok kunne tatt av seg noen kg utifra utgangspunktet, men hun så ikke akkurat superfrisk ut på etterbildene. Og dette kommer fra en anorektiker. Meningsløs spekulasjon. Hva er det med overvektige og misunnelige kvinner som skal sykeliggjøre slanke og pene kvinner? Er det kanskje projisering av egne helseproblemer? Faktum er at det er langt sunnere å være slank, slik denne kvinnen er, enn å være overvektig. Vil bare si at det absolutt ikke en meningsløs spekulasjon fra Fnisu. Hvis du går inn på nettsiden til jenta på bildet kan du lese om hvordan hun har hatt problemer med ikke bare overvekt men også undervekt. Der skriver hun om hvordan hun startet å miste håret, svimte av ved mindre anstrengelser og at leveren hennes tok skade av spiseforstyrrelsen. Nå er hu frisk og sunn da 2
Sofia123 Skrevet 1. august 2015 #104 Skrevet 1. august 2015 Meningsløs spekulasjon. Hva er det med overvektige og misunnelige kvinner som skal sykeliggjøre slanke og pene kvinner? Er det kanskje projisering av egne helseproblemer? Faktum er at det er langt sunnere å være slank, slik denne kvinnen er, enn å være overvektig. Hva er det med menn som skal sykeliggjøre kvinner de ikke er tiltrukket av? Hvorfor så sykelig opptatt av kvinner du ikke har noe med sin vekt? 7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #105 Skrevet 1. august 2015 Ja, det er litt forunderlig hvordan de selverklærte hunkene virker å se på overvektige damer som en personlig fornærmelse. Jeg liker ikke muskelbunter, men engasjerer meg heller ikke i treningsstudiogutta. De er uinteressante for meg. Rart det ikke virker slik andre veien. Kan det være at disse karene mangler draget på de fine damene, og kun blir forsøkt sjekket opp av feite damer? Bare en teori..... Jeg blir ikke vedlig overrasket dersom det skulle vise seg at du traff indrefileten her nå, Petra. Anonymous poster hash: 995d7...c93 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #106 Skrevet 1. august 2015 Dette er selvfølgelig kun min mening, men noe jeg oppfatter er vanlig i hvert fall i min vennekrets: hvorfor slanker ikke overvektige kvinner seg? En kvinne kan gå fra direkte uattraktiv til et bombenedslag kun ved å slanke seg: http://media.tumblr.com/tumblr_medevr4foy1qgeygd.jpg http://media.tumblr.com/tumblr_med2emWQlD1qgeygd.jpg Bilder er gjort om til link grunnet opphavsrett. ninuska_, adm Hvordan tror du hun ser ut uten klær da? Jeg gikk ned mye i vekt, blir kalt dritdigg nå, noe som jo er stas. Men tar jeg av meg klærne ser jeg ut som en våt sovepose. Mye hud og lange pupper Anonymous poster hash: 099f0...a6f 2
Purple Diamond Skrevet 1. august 2015 #107 Skrevet 1. august 2015 Meningsløs spekulasjon. Hva er det med overvektige og misunnelige kvinner som skal sykeliggjøre slanke og pene kvinner? Er det kanskje projisering av egne helseproblemer? Faktum er at det er langt sunnere å være slank, slik denne kvinnen er, enn å være overvektig. Man kan faktisk være veldig sunn og sterk som overvektig, og veldig usunn som tynn. Kan jo bare gi et eksempel fra mitt eget liv, uten at det skal være noe "skryt" om meg selv; jeg trener flere ganger i uka og spiser for det meste sunt, men er i kategorien overvektig. Ei venninne av meg er tynn, men trener aldri og spiser loff, Nugatti, lite grønnsaker, nesten aldri frukt osv. Så; hvem av oss er sunnest? 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #108 Skrevet 1. august 2015 Fordi kvinner er kosedyr. Alt som krever noe som frarøver dem tid til å nyte livet er hardt for dem, stakkars. Mangel på disiplin og alt for mye dulling med fra barndommen. De klare seg jo ikke like godt uten fyisk kontakt som menn heller. de skal jo alltid klemme og kose, og blir fortere seksuelt frustrert når de først ikke får seg noe på en uke. Anonymous poster hash: 133ae...5ca ja, for i motsetning til dere kvinner så går ikke vi runt konstant med et barneønske i magen og et ønske om å jobbe deltid å dulle med ungene, så det er ikke så veldig mye nytte i kvinner utover det seksuelle. hva annet skulle vi hatt dere til? kan du gi et ordentlig svar på det? Anonymous poster hash: 133ae...5ca ... Og du foretrekker kvinner over menn fordi... ? Du fremstår som en tikkende bombe og virker nok rimelig skremmende og hatsk ovenfor kvinnene du møter. Pust med magen og slapp av. Ring en psykolog, det er ikke sunt å hate 50 % av innbyggerne på jordkloden bare fordi de har innovertiss.. Anonymous poster hash: d2523...275 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #109 Skrevet 1. august 2015 ... Og du foretrekker kvinner over menn fordi... ? Du fremstår som en tikkende bombe og virker nok rimelig skremmende og hatsk ovenfor kvinnene du møter. Pust med magen og slapp av. Ring en psykolog, det er ikke sunt å hate 50 % av innbyggerne på jordkloden bare fordi de har innovertiss.. Anonymous poster hash: d2523...275 Man blir lei av det samme gnålet om og om igjen vet du. Kvinner burde skjønne at det faktisk sier noe om dem selv at vi menn ikke er interessert i annet enn utseende på dem, Anonymous poster hash: 133ae...5ca
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #110 Skrevet 1. august 2015 Sitter du på ræva og krever en fin og slank dame så får du "bring something to the table"selv....det er hva som er problemet med dere menn, dere skal kreve ditt og datt men ikke yte en dritt selv, Det ser man på en del datingsider...menn som ser ut som tønner med to pipestilker av bein og ølmage skal ha ei "blond berte med store pupper, stor bakende, pen å se på, store fyldige lepper, lange bein, smal midje, helst ikke snakkesalig" - sexdukke i plastikk de trenger da kanskje. Anonymous poster hash: 25cee...cc2 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #111 Skrevet 1. august 2015 ja, for i motsetning til dere kvinner så går ikke vi runt konstant med et barneønske i magen og et ønske om å jobbe deltid å dulle med ungene, så det er ikke så veldig mye nytte i kvinner utover det seksuelle. hva annet skulle vi hatt dere til? kan du gi et ordentlig svar på det? Hva fødte deg? Anonymous poster hash: 25cee...cc2 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #112 Skrevet 1. august 2015 Hva fødte deg? Anonymous poster hash: 25cee...cc2 hva er poenget? skulle det gi meg noe mer lyst på kvinner utover det seksuelle? sexy kvinner kan bære fram barn de og, hvorfor nøye seg med ei ugle. Anonymous poster hash: 133ae...5ca
sol87 Skrevet 1. august 2015 #113 Skrevet 1. august 2015 Dette er selvfølgelig kun min mening, men noe jeg oppfatter er vanlig i hvert fall i min vennekrets: hvorfor slanker ikke overvektige kvinner seg? En kvinne kan gå fra direkte uattraktiv til et bombenedslag kun ved å slanke seg: http://media.tumblr.com/tumblr_medevr4foy1qgeygd.jpg http://media.tumblr.com/tumblr_med2emWQlD1qgeygd.jpg Bilder er gjort om til link grunnet opphavsrett. ninuska_, adm Hvorfor slanker ikke overvektige menn seg? 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #114 Skrevet 1. august 2015 Dersom det er så himla lett å slanke seg så hadde det ikke vært overvektige mennesker i verden - hverken kvinner eller menn. Sannheten er den at det er kjempevanskelig å slanke seg. Og enda verre å holde vekten etter endt vekttap. Jeg vil påstå at det er mye verre å slanke seg enn å slutte å røyke, for å ta et eksempel. Og jeg har prøvd begge deler. Saken er at noen har (enorm) viljestyrke og andre har det ikke. Jeg har sluttet å røyke, og jeg har gått ned i vekt OG holdt vekten. Vil man noe, klarer man det meste. Anonymous poster hash: 25cee...cc2
Gjest EspenAskeladd Skrevet 1. august 2015 #115 Skrevet 1. august 2015 Immunforsvaret blir også mye dårligere når man ikke har noe fett på kroppen og forkjølelsene kommer på løpende bånd. Anonymous poster hash: cdaff...c88 Hun var temmelig tynn ja, men ikke så mye at jeg tror det blir et problem. Det som derimot virker negativt inn på immunforsvaret er fettprosent. Menn har best immunforsvar rundt 12% fett, jeg vet ikke hva det er for kvinner men jeg antar 17-22%% Jeg kjenner en rekke menn som kunne blitt mer attraktive om de enten fikk bedre stil, trente mer eller ble mer utadvendte. Men jeg plager dem ikke med disse tankene. De er som de er, og de har ikke bedt om min hjelp. Hvorfor ikke? Du skal ikke se bort ifra at en mann ville satt pris på hjelp til å finne god stil, eller bli mer utadvendt. Om du kan gjøre folk mer utadvendte(om de ønsker) kan du gjøre en utrolig stor forskjell. Ikke tro at en mann tør å spørre om hjelp til det. Kanskje du til og med blir den avgjørende faktor for om hvor vidt mannen ender opp alene og ulykkelig, eller lykkelig gift med drømmedama(som gikk ned i vekt, beholdt den gode personligheten og ble skikkelig pen) og 12 barn Vekt kan også forandre liv
tom1986 Skrevet 2. august 2015 Forfatter #116 Skrevet 2. august 2015 Man kan faktisk være veldig sunn og sterk som overvektig, og veldig usunn som tynn. Kan jo bare gi et eksempel fra mitt eget liv, uten at det skal være noe "skryt" om meg selv; jeg trener flere ganger i uka og spiser for det meste sunt, men er i kategorien overvektig. Ei venninne av meg er tynn, men trener aldri og spiser loff, Nugatti, lite grønnsaker, nesten aldri frukt osv. Så; hvem av oss er sunnest? Tipper hun som ikke er overvektig har best helse. Overvekt er et enormt problem: http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs311/en/
Purple Diamond Skrevet 2. august 2015 #117 Skrevet 2. august 2015 Tipper hun som ikke er overvektig har best helse. Overvekt er et enormt problem:http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs311/en/ Det er jeg fullt klar over. Men du kan ikke påstå at det er langt sunnere å være tynn enn overvektig. Sånn er det langt i fra alltid. Verden er ikke svart/hvit. 1
Ardwinna Skrevet 2. august 2015 #118 Skrevet 2. august 2015 Man blir lei av det samme gnålet om og om igjen vet du. Kvinner burde skjønne at det faktisk sier noe om dem selv at vi menn ikke er interessert i annet enn utseende på dem, Anonymous poster hash: 133ae...5ca "Vi menn"? Snakker du om bladet nå eller? For ellers er du på bærtur. Greit at du har et ulmende hat mot damer generelt og ikke synes vi er verdt mer enn utseendet, men det gjelder faktisk ikke for alle andre menn også.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #119 Skrevet 2. august 2015 Jeg må si meg enig med TS når jeg forsøker å gå ned mine 5 kilo for å komme ned til trivselvekt når det finnes folk som ikke vil gjøre noe med vekta når de er overvektige og er i fare når det gjelder helse. Da blir det rett og slett vanskelig å forstå det. Og nei, jeg heller har det ikke så lett psykisk, så ikke ta inn psyke og den type plager som skulle stoppe en fra å en gang forsøke. Anonymous poster hash: b590f...3e7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #120 Skrevet 2. august 2015 "Vi menn"? Snakker du om bladet nå eller? For ellers er du på bærtur. Greit at du har et ulmende hat mot damer generelt og ikke synes vi er verdt mer enn utseendet, men det gjelder faktisk ikke for alle andre menn også. Nei, jeg syns ikke dere er verdt mer enn utseende,men det betyr ikke at jeg har noe hat mot dere. Det er dere selv som oppfører dere på en sånn måte at utseende blir det eneste man kan verdsette med dere. Det ligger i holdningene deres til relasjoner. Dere vil hovedsaklig bli tatt vare på, bli beskyttet, dullet med etc. Det dere tilbyr mot dette er sex. Anonymous poster hash: badb9...962
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå