Fandenivoldsk Skrevet 1. august 2015 #81 Skrevet 1. august 2015 Dårlig eksempel. Kan være enig i at hun nok kunne tatt av seg noen kg utifra utgangspunktet, men hun så ikke akkurat superfrisk ut på etterbildene. Og dette kommer fra en anorektiker. 4
tom1986 Skrevet 1. august 2015 Forfatter #82 Skrevet 1. august 2015 Dersom det er så himla lett å slanke seg så hadde det ikke vært overvektige mennesker i verden - hverken kvinner eller menn. Sannheten er den at det er kjempevanskelig å slanke seg. Og enda verre å holde vekten etter endt vekttap. Jeg vil påstå at det er mye verre å slanke seg enn å slutte å røyke, for å ta et eksempel. Og jeg har prøvd begge deler. Anonymous poster hash: 77607...5ad Det er svært enkelt å slanke seg, men det krever at man forstår ernæring og energibalanse, samt har bittelitt viljestyrke. Det nytter f.eks. ikke å jogge 1 time hver dag, hvis man etterpå stapper i seg 200 g sjokolade. En 200 g sjokolade inneholder mer enn 1000 kcal; til sammenligning inneholder en kyllingfilet på 150 g rundt 150 kcal...
Ramona Skrevet 1. august 2015 #83 Skrevet 1. august 2015 Menn er besatt av kvinners vekt. Trist, men sant. Ikke noe vits i å diskutere preferanser egentlig. Folk liker det de liker, uansett hvordan de selv ser ut. Ja være provoserende noen ganger, men sånn er det bare. Man har rett til å bli tiltrukket av babes, selv om man ser ut som en dass selv. For begge kjønn. 2
tom1986 Skrevet 1. august 2015 Forfatter #84 Skrevet 1. august 2015 Dårlig eksempel. Kan være enig i at hun nok kunne tatt av seg noen kg utifra utgangspunktet, men hun så ikke akkurat superfrisk ut på etterbildene. Og dette kommer fra en anorektiker. Meningsløs spekulasjon. Hva er det med overvektige og misunnelige kvinner som skal sykeliggjøre slanke og pene kvinner? Er det kanskje projisering av egne helseproblemer? Faktum er at det er langt sunnere å være slank, slik denne kvinnen er, enn å være overvektig. 1
Gjest Cartman Skrevet 1. august 2015 #85 Skrevet 1. august 2015 Jeg synes nå hun var heit på de øverste bildene jeg. Skulle bare skvist de store puppa der
Petra75 Skrevet 1. august 2015 #86 Skrevet 1. august 2015 Finnes ikke noe mer frastøtende enn ei feit jente. Spesielt dersom hun ikke skjønner hvorfor hun ikke har noe suksess med det motsatte kjønn og skylder på menn i tillegg. Da er hun ikke bare stygg, men dum også! Pussige greier, men hver gang jeg leser innlegg fra deg får jeg en avsindig lyst på sjokolade og baconburger 6
Fandenivoldsk Skrevet 1. august 2015 #87 Skrevet 1. august 2015 Meningsløs spekulasjon. Hva er det med overvektige og misunnelige kvinner som skal sykeliggjøre slanke og pene kvinner? Er det kanskje projisering av egne helseproblemer? Faktum er at det er langt sunnere å være slank, slik denne kvinnen er, enn å være overvektig. Om du snakker til meg, så er jeg undervektig. Er helt enig i at overvekt ikke skal hylles, det bekymrer meg hvordan overvekt er blitt det aksepterte i samfunnet, men det finnes en sone mellom overvektig og undervektig. Flere faktisk. 6
fjærestein Skrevet 1. august 2015 #88 Skrevet 1. august 2015 (endret) Alt som kreves av jenter for å se fin er å være slank. Anonymous poster hash: 5725d...8d1 Du det var i gamledager. Rundt 80-90 tallet. Hørt utrykket : tynnfeit ? Tynn og u-trent. Ordet finnes fordi det ikke lenger er bra nok å være tynn, nei. Uten å mene noe mer med det enn Og så skal en jo også ha former på de riktig stedene i tillegg. + at en skal ha riktig form på skjelettet. Folk flest er litt.. rare..uansett vekt. Å være tynn hjelper ikke på korte bein og breie skuldre f.eks. Oh.... for en jammerdal. Endret 1. august 2015 av fjærestein 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #89 Skrevet 1. august 2015 Dersom det er så himla lett å slanke seg så hadde det ikke vært overvektige mennesker i verden - hverken kvinner eller menn. Sannheten er den at det er kjempevanskelig å slanke seg. Og enda verre å holde vekten etter endt vekttap. Jeg vil påstå at det er mye verre å slanke seg enn å slutte å røyke, for å ta et eksempel. Og jeg har prøvd begge deler. Anonymous poster hash: 77607...5ad Man trenger i utgangspunktet aldri, aldri å slanke seg. Det handler bare om ikke å lappe for mye innpå fra starten av. Måtehold er noe folk ikke vet hva er lenger. Anonymous poster hash: 4e9e0...397
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #90 Skrevet 1. august 2015 Du det var i gamledager. Rundt 80-90 tallet. Hørt utrykket : tynnfeit ? Tynn og u-trent. Ordet finnes fordi det ikke lenger er bra nok å være tynn, nei. Uten å mene noe mer med det enn Det er kun press fra andre jenter. Fra et mannlig ståsted gjelder ikke dette. Har aldri hørt menn eller gutter snakke om at hun eller hun ser tynnfeit ut. Ikke heng så mye på fitnessbloggen så blir du ikke så påvirket av hva andre jenter mener. Anonymous poster hash: 5725d...8d1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #91 Skrevet 1. august 2015 Det som er rart er at det aldri er den feite personens feil at han er feit. Enten er det hormon eller stoffskifte. Ellers er det psykisk. Aldri viljestyrke og selvkontroll...Anonymous poster hash: 3f3f3...d35
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #92 Skrevet 1. august 2015 Det som er rart er at det aldri er den feite personens feil at han er feit. Enten er det hormon eller stoffskifte. Ellers er det psykisk. Aldri viljestyrke og selvkontroll...Anonymous poster hash: 3f3f3...d35 Akkurat. Det er jo det jeg sier. Disse forbanna hormonene og dette helvetes stoffskiftet, altså... Anonymous poster hash: 4e9e0...397
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #93 Skrevet 1. august 2015 Nei. Jeg trener styrke 5-6 ganger og kardio et par ganger i uka. Jeg passer på hva jeg spiser og tar vare på kroppen min. Jeg stiller aldri høyere krav til damer enn meg selv. Det jeg ikke forstår, er hvorfor damer synes dette er så vanskelig? En kan leve et svært godt liv og fremdeles se dødsbra ut som dame. En trenger ikke nekte seg selv noe vesentlig. Det eneste det krever er at en unngår å frotse, samt har litt kontroll på kosthold. Kjeder du deg så fryktelig i sommer, tom? Er det ikke noen slanke babes hjemme som vil leke med deg? Anonymous poster hash: 995d7...c93 3
Summers Skrevet 1. august 2015 #94 Skrevet 1. august 2015 Menn er besatt av kvinners vekt. Trist, men sant. Ikke noe vits i å diskutere preferanser egentlig. Folk liker det de liker, uansett hvordan de selv ser ut. Ja være provoserende noen ganger, men sånn er det bare. Man har rett til å bli tiltrukket av babes, selv om man ser ut som en dass selv. For begge kjønn. Nei er ikke så mye å diskutere, men forstår ikke at man blir provosert heller. Vekt er jo noe av det man er mest ansvarlig for selv. Det er som er trist er vel de som er uattraktive pga noe de ikke kan gjøre noe med.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #95 Skrevet 1. august 2015 Fordi det krever selvdisiplin og hardt arbeid. Noe de fleste mennesker på jord ikke klarer. Jeg er mann og jeg har en pondus. Men fy faen så hardt det er å ikke kjøpe cola, eller å gå på treningssenter. Faktisk er det de som er artigst å dra med seg hjem. De spiser deg levende i senga, for kuk er noe de ikke får så ofte. De jobber knallhardt. Når kompiser spør meg hvorfor jeg alltid tar med meg stygge eller feite jenter, så sier jeg bare: "Noen må jo ta på seg den jobben med å holde de glade". Anonymous poster hash: fbd1a...6cb Et godt eksempel på at menn er mer opptatt av utseende enn kvinner. Her har vi altså en halvfeit fyr med pondus som tror han gjør de tjukke damene en tjeneste, når faktum er at han bare har sex med damer som er på hans nivå på skalaen. Anonymous poster hash: 76bdf...d4a 4
fjærestein Skrevet 1. august 2015 #96 Skrevet 1. august 2015 Det er kun press fra andre jenter. Fra et mannlig ståsted gjelder ikke dette. Har aldri hørt menn eller gutter snakke om at hun eller hun ser tynnfeit ut. Ikke heng så mye på fitnessbloggen så blir du ikke så påvirket av hva andre jenter mener. Anonymous poster hash: 5725d...8d1 Vet ikke hva en fitness-blogg er engang. Men fått det med meg likevel. Gir faen selv. På en bra dag. Er slank og kroppen fungere og er frisk. Syns det siste er det viktigste gitt.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #97 Skrevet 1. august 2015 Finnes ikke noe mer frastøtende enn ei feit jente. Spesielt dersom hun ikke skjønner hvorfor hun ikke har noe suksess med det motsatte kjønn og skylder på menn i tillegg. Da er hun ikke bare stygg, men dum også! Og du er høy og mørk eller? Anonymous poster hash: bcb0a...3ad 2
Gjest Castielz Skrevet 1. august 2015 #98 Skrevet 1. august 2015 Og du er høy og mørk eller? Anonymous poster hash: bcb0a...3ad 1.91, og forholdsvis mørk ja. Hva har det med saken å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #99 Skrevet 1. august 2015 Det er vel nesten verd en egen psykologisk studie i seg selv den iver som legges for dagen i å fokusere på mennesker man ikke finner tiltrekkende. Resten av oss bruker vår tid på menensker vi faktisk finner tiltrekkende. De som ikke tiltaler oss bruker vi ikke tid på. Og før noen kommer med påstander om at denne AB'en må være grisefeit og uten drag så er de buksene jeg har på akkurat nå 27 tommer i livvidde og standard 32 tommer i benlengde. Enkelt konkludert er jeg feit. Anonymous poster hash: 995d7...c93 7
Petra75 Skrevet 1. august 2015 #100 Skrevet 1. august 2015 Det er vel nesten verd en egen psykologisk studie i seg selv den iver som legges for dagen i å fokusere på mennesker man ikke finner tiltrekkende. Resten av oss bruker vår tid på menensker vi faktisk finner tiltrekkende. De som ikke tiltaler oss bruker vi ikke tid på. Og før noen kommer med påstander om at denne AB'en må være grisefeit og uten drag så er de buksene jeg har på akkurat nå 27 tommer i livvidde og standard 32 tommer i benlengde. Enkelt konkludert er jeg feit.Anonymous poster hash: 995d7...c93 Ja, det er litt forunderlig hvordan de selverklærte hunkene virker å se på overvektige damer som en personlig fornærmelse. Jeg liker ikke muskelbunter, men engasjerer meg heller ikke i treningsstudiogutta. De er uinteressante for meg. Rart det ikke virker slik andre veien. Kan det være at disse karene mangler draget på de fine damene, og kun blir forsøkt sjekket opp av feite damer? Bare en teori..... 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå