Blod Skrevet 1. august 2015 #21 Skrevet 1. august 2015 Sikkert pga dårlig viljestyrke, matavhengighet osv Du vet at ALLE levende individer er avhengig av mat? 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #22 Skrevet 1. august 2015 (endret) Dette er selvfølgelig kun min mening, men noe jeg oppfatter er vanlig i hvert fall i min vennekrets: hvorfor slanker ikke overvektige kvinner seg? En kvinne kan gå fra direkte uattraktiv til et bombenedslag kun ved å slanke seg: Totalt blottet for handlekraft...! Er vel det enkle svaret, dessverre. Men selvsagt er massene blitt forledet til å tro noe annet.Anonymous poster hash: b8897...605 Endret 1. august 2015 av ninuska_
Purple Diamond Skrevet 1. august 2015 #23 Skrevet 1. august 2015 Morsomt. Dama var en flodhest før og et bombenedslag etter. Skikkelig sjarmerende, du! 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #24 Skrevet 1. august 2015 ER DU GAL?? Det er da kun stoffskifte, hormoner og medisiner som gjør at folk blir overvektige?? Dette har jeg iallefall lest et sted... Anonymous poster hash: 4e9e0...397 Anonymous poster hash: 3f3f3...d35 1
Christiania_Oslo Skrevet 1. august 2015 #25 Skrevet 1. august 2015 Hvorfor er ikke alle menn ripped? Hvorfor kan de ikke bare trene og få deilige muskler? 14
Gjest Trollkarlen Skrevet 1. august 2015 #26 Skrevet 1. august 2015 Hvorfor er ikke alle menn ripped? Hvorfor kan de ikke bare trene og få deilige muskler? Strengt tatt vanskeligere å bygge muskler enn å slanke seg. Ikke sammenlignbart.
Gjest Emera Skrevet 1. august 2015 #27 Skrevet 1. august 2015 (endret) Det er jo mange som slanker seg. Om igjen og om igjen. Den jojoeffekten er det vanskelig å vinne over, for den ødelegger forbrenningen. Jeg vet ikke hvem hun på bildene er, men hun kan jo få slite med å holde vekta over tid, hun som så mange andre. Endret 1. august 2015 av Emera
tom1986 Skrevet 1. august 2015 Forfatter #28 Skrevet 1. august 2015 Hvorfor bry seg? Å være så tynn som hun på bildet der gjør at man føler seg veldig skjør og svak i kroppen, ikke behagelig i det hele tatt. Immunforsvaret blir også mye dårligere når man ikke har noe fett på kroppen og forkjølelsene kommer på løpende bånd. Jeg skal vedde på at ei som trener og ser ut som hun første er mye sunnere hva helse angår enn hun tynne.Anonymous poster hash: cdaff...c88 1
Christiania_Oslo Skrevet 1. august 2015 #29 Skrevet 1. august 2015 Strengt tatt vanskeligere å bygge muskler enn å slanke seg. Ikke sammenlignbart. Jo,det er sammenlignbart. Å bygge muskler og å slanke seg er begge deler forberedninger av utseende, så so what om det tar lengre tid? 7
tom1986 Skrevet 1. august 2015 Forfatter #30 Skrevet 1. august 2015 Jo,det er sammenlignbart. Å bygge muskler og å slanke seg er begge deler forberedninger av utseende, så so what om det tar lengre tid? Det er til en viss grad sammenlignbart, men en "sexy mannekropp" krever langt mer arbeid enn en "sexy kvinnekropp". For å bygge muskler kreves det at man spiser og trener riktig over lang tid. For kvinner kreves det i realiteten kun at man ikke spiser så veldig mye... 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #31 Skrevet 1. august 2015 Jo,det er sammenlignbart. Å bygge muskler og å slanke seg er begge deler forberedninger av utseende, så so what om det tar lengre tid? Så "hvorfor får du deg ikke en jobb?" er det samme som "hvorfor blir du ikke millionær?", siden begge går ut på det samme, bare med gradsforskjell?Anonymous poster hash: 6c0f6...098 7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #32 Skrevet 1. august 2015 Så "hvorfor får du deg ikke en jobb?" er det samme som "hvorfor blir du ikke millionær?", siden begge går ut på det samme, bare med gradsforskjell?Anonymous poster hash: 6c0f6...098 Anonymous poster hash: 3f3f3...d35
Christiania_Oslo Skrevet 1. august 2015 #33 Skrevet 1. august 2015 Det er til en viss grad sammenlignbart, men en "sexy mannekropp" krever langt mer arbeid enn en "sexy kvinnekropp". For å bygge muskler kreves det at man spiser og trener riktig over lang tid. For kvinner kreves det i realiteten kun at man ikke spiser så veldig mye... Aha,så bunner ned til at dere skal sette masse krav men ikke vi? Vi skal være perfekte og fine mens dere kan ese ut og være som dere vil? 10
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #34 Skrevet 1. august 2015 hva var morsomt? Anonymous poster hash: cdaff...c88
Christiania_Oslo Skrevet 1. august 2015 #35 Skrevet 1. august 2015 Så "hvorfor får du deg ikke en jobb?" er det samme som "hvorfor blir du ikke millionær?", siden begge går ut på det samme, bare med gradsforskjell?Anonymous poster hash: 6c0f6...098 Nei,begge deler handler om forberedninger. Sitter du på ræva og krever en fin og slank dame så får du "bring something to the table"selv....det er hva som er problemet med dere menn, dere skal kreve ditt og datt men ikke yte en dritt selv, 8
Summers Skrevet 1. august 2015 #36 Skrevet 1. august 2015 Hvorfor er ikke alle menn ripped? Hvorfor kan de ikke bare trene og få deilige muskler? Fordi menn ikke har like mye å tjene på en bra kropp. 1
tom1986 Skrevet 1. august 2015 Forfatter #37 Skrevet 1. august 2015 (endret) Aha,så bunner ned til at dere skal sette masse krav men ikke vi? Vi skal være perfekte og fine mens dere kan ese ut og være som dere vil? Nei. Jeg trener styrke 5-6 ganger og kardio et par ganger i uka. Jeg passer på hva jeg spiser og tar vare på kroppen min. Jeg stiller aldri høyere krav til damer enn meg selv. Det jeg ikke forstår, er hvorfor damer synes dette er så vanskelig? En kan leve et svært godt liv og fremdeles se dødsbra ut som dame. En trenger ikke nekte seg selv noe vesentlig. Det eneste det krever er at en unngår å frotse, samt har litt kontroll på kosthold. Endret 1. august 2015 av tom1986 1
Christiania_Oslo Skrevet 1. august 2015 #38 Skrevet 1. august 2015 Fordi menn ikke har like mye å tjene på en bra kropp. Nei,ikke sant. Dere skal få lov til å ese ut og se helt forjævlige ut, ha dårlig personlig,kle dere dårlig og ha en hygiene som en uteligger, MEN en fin sexy og deilig dame det skal dere ha... Menn ass. 8
Christiania_Oslo Skrevet 1. august 2015 #39 Skrevet 1. august 2015 Nei. Jeg trener styrke 5-6 ganger og kardio et par ganger i uka. Jeg passer på hva jeg spiser og tar vare på kroppen min. Jeg stiller aldri høyere krav til damer enn meg selv. Det jeg ikke forstår, er hvorfor damer synes dette er så vanskelig? En kan leve et svært godt liv og fremdeles se dødsbra ut som dame. En trenger ikke nekte seg selv noe vesentlig. Det eneste det krever er at en unngår å frotse, samt har litt kontroll på kosthold. Jamen så bra da, da har du på en måte "rett"til å kreve at partneren holder seg i form siden du gjør det selv. Men det finnes haugevis av menn som ikke ligner grisen men allikavel skal ha de mest sexy damene, men ja, det er jo bare utseende som teller for dere uansett vet jeg. 4
Gjest Gjest_frisk Skrevet 1. august 2015 #40 Skrevet 1. august 2015 Jeg legger meg ikke så mye borti hvordan andre mennesker trives med å se ut. Jeg personlig foretrekker å være slank og skal ikke legge skjul på at det er en fin bonus å få mer positiv oppmerksomhet fra menn. Hvis kvinner trives i en overvektig kropp og har det bra med seg selv, så all ære. Men hvis de derimot klager dag ut og dag inn på at de ikke kan få den og den mannen, og kanskje i tillegg sutrer over kroppen sin eller forventninger de ikke lever opp til, da mener jeg de kan takke seg selv eller gjøre noe med det. Det gjelder derimot ikke kvinner som trives med å være overvektige og velger å holde seg til menn som liker deres kroppsfasong. Jeg, som slank kvinne, forventer jo heller ikke at menn som foretrekker større kvinner skal like meg og min kropp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå