Gå til innhold

samboeren min har aldri postet et bilde eller nevnt meg på fb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvordan VET du at han har vært utro - 3 ganger? Hvordan fikk du vite det alle 3 gangene?

Million : fant det ut via Facebook chatten og sms på mobilen hans, tlf numre til jenter lagret under gutte navn osv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mythic

Mythic: syns det er ille begge deler selvfølgelig er utroskapen verst, men for og lette på usikkerheten min kan han vell I det minste gjøre det synlig at han er I et forhold på fb, når han vet at dette plager meg

 

Du er i et destruktivt forhold, og henger problemene deres på at han ikke synliggjør noe om dere på facebook. Problemene deres har ingenting med FB å gjøre overhodet, men at han er en drittsekk, og du er en push over som finner deg i all dritten. Hadde problemene deres forsvunnet om han hadde endret sivilstatus på FB? Eller postet et bilde av dere sammen? Mener du virkelig det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nå si det er verre med utroskap enn at han ikke legger ut noe om dere på facebook. 

 

Helt enig.

 

Min mann er ikke utro, som jeg vet om ihvertfall. 

Og han har aldri lagt ut bilde av meg på facebook. Vi har vært sammen i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor gammel du er, men jeg synes så inderlig synd på deg.

I mine øyne høres du så søt og sjarmerende ut, og jeg synes det virker som om du fortjener å bli behandlet på en helt annen - og snillere måte.

 

Akkurat som at han mobber deg, når han skal ta så stygge bilder som mulig å legge ut på facebook.

Det er jo en hersketeknikk for å psyke ned...

 

Det som skjer er jo at han gjør deg redd for at han skal gjøre noe du egentlig ønsker, men på hans egne premisser, som igjen vil gi motsatt effekt av hva du egentlig vil.

 

"Ja, jeg kan godt kjøre deg til byen så du kan handle noe, men når vi kommer frem dit, må jeg ta alle pengene dine og kjøre fra deg".

 

Håper du har mot nok til å avslutte forholdet med han. Du vil uansett finne en ny som vet hvordan en jente skal behandles, og hvor mye verdt du egentlig er.



Anonymous poster hash: dbb35...ff8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dykk har vore ilag i 2,5 år, og han har allerede røkke å vere utro 3 gongar i tillegg til andre samtaler med jenter!? Tru meg ts. Problemet er ikkje at han ikkje legg ut bilete av deg på facebook, problemet er at du ikkje stolar på han, med god grunn. Så lenge han ikkje står opp for kva han har gjort mot deg og faktisk vil forandre seg og danne tillit igjen, så kjem du aldri til å tilgje han, og han kjem til å fortsetje som før..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mytiske nei sier ikke at problemene hadde forsvunnet av den grunn, men at det kunne vert med på og trygge meg litt etter utroskapen hans, jeg mener at det er vell det minste han kan gjøre for meg for meg når han vet dette plager meg. Ut fra hans profil fremstår han jo som singel da det ikke finnes noe som helst bilde eller skriv om meg ingenting som tyder på at han er I et forhold, tenker viss han legger til jenter han møterom på byen/fest tror jo han er singel, det hadde jeg også tenkt om jeg ikke kjente han og kikket på profilen hans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sa som sagt etter mye om og men at ok da jeg skal stå I et forhold på fb, men han har skjult det slik at det er kun han som kan se det, det hjelper jo ikke meg, hva er problemet hans liksom?? Jeg konfronterte han med det og han ble bare irritert, kaller meg for paranoid og annet tull.

Skal sies at han veldig ofte anklager meg for utroskap, noe jeg aldri har vert, har aldri sagt eller gjort noe som tyder på utroskap, har ingen hemmeligheter for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill ts, gjør det slutt med han nå før han virkelig ødelegger deg helt. 



Anonymous poster hash: 8be08...013
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kontrolllerer deg jo,

 

Er det ting i hverdagen som du "ikke får lov til å gjøre"?

F.eks - ha en egen facebookprofil?



Anonymous poster hash: dbb35...ff8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Han sa som sagt etter mye om og men at ok da jeg skal stå I et forhold på fb, men han har skjult det slik at det er kun han som kan se det, det hjelper jo ikke meg, hva er problemet hans liksom?? Jeg konfronterte han med det og han ble bare irritert, kaller meg for paranoid og annet tull.

Skal sies at han veldig ofte anklager meg for utroskap, noe jeg aldri har vert, har aldri sagt eller gjort noe som tyder på utroskap, har ingen hemmeligheter for han.

 

 

Som sagt, problemene deres har ingenting med facebook å gjøre, men med atferden og holdningene hans. Hvorfor ønsker du å ha det sånn? La meg gjette: Fordi du elsker han, og noen ganger er han verdens snilleste og beste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kontrolllerer deg jo,

Er det ting i hverdagen som du "ikke får lov til å gjøre"?

F.eks - ha en egen facebookprofil?

Anonymous poster hash: dbb35...ff8

Anonym nei han har ikke nektet meg og ha fb, men jeg har selv valgt og slette den pga et tidligere forhold, min eks hacket sin konstant inn på min fb og kom med trusler, politi anmeldte det og politiet oppfordret meg til og slette hele fb.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skjuler deg bevisst på FB fordi han er en drittsekk, og han er utro og behandler deg dårlig fordi han er en drittsekk. Ingenting av dette kommer til å forandre seg. Han har antagelig noen psykiske problemer som gjør at han er avhengig av å tråkke kjæresten ned i søla slik at han føler seg bedre selv, og samtidig søker han bekreftelse hos mange andre jenter. 

 

Dette har ingenting med kjærlighet å gjøre, han elsker deg ikke. Det handler om maktbruk og elendig selvfølelse. Dette er en klassisk historie som mange dessverre har opplevd.

 

Vær så snill, TS, kom deg vekk fra fyren med en eneste gang. Blokker ham fra ditt liv, og begynn å bygge en god selvfølelse og et godt liv for deg selv, slik at du blir immun mot slike drittsekker som vil utnytte og mishandle deg psykisk. Når man har god selvfølelse og trives i sitt eget liv, tiltrekker man seg mer oppegående og ordentlige menn. Drittsekkene holder seg unna, fordi de kan merke at du er for sterk og selvstendig til å bite på agnet deres. 

 

Jeg synes du bør ta noen timer hos psykolog, for å finne ut av hvorfor du velger drittsekker som kjærester og hva du kan gjøre for å endre det. Du sier jo at eksen din også er av typen som kommer med trusler og kontrollerer deg. Da bør du se et mønster her.

 

Men så klart, det er ditt valg. Du må nesten skjønne det selv, det er ingen andre som kan gjøre noe med saken. Noen kvinner tilbringer hele livet med sånne dårlige menn, og det er jo tragisk. Tenk at man velger noe sånt, når man heller kunne opplevd ekte kjærlighet, med en mann som ikke gir deg angst og bryter deg ned - men som bare har hjerte for deg og vil deg alt godt! 



Anonymous poster hash: ef11d...351
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er folk på facebook når de er i et forhold. Alle vet at facebook bare er et kamuflert sjekkested. Jeg hadde krevd at han slettet profilen sin, så har du i alle fall et problem mindre. Nekter han på det, så vet du i alle fall hvor du har han.



Anonymous poster hash: 17cb2...d70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det da nok av andre ting jeg ville reagert på før facebook-problematikken ( som ikke er et problem )

 

Og hvis du har en eks som også ikke er god i hodet, ville jeg gått fra han dusten du er sammen med og gått i tenkeboksen før jeg hadde prøvd ut en annen type menn! 



Anonymous poster hash: 5a8b8...6c2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1 Aug 2015 at 15.35, Mythic skrev:

 

Endret av Hypnotica
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres kanskje psyko ut men jeg ville skaffet meg facebook selv og lagt ut bilder av oss og tagget han i dem, sånn at alle på vennelista hans så dem.



Anonymous poster hash: 5b745...d56
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener så mye mer! Du er tydeligvis ikke klar over det enda, men du fortjener å være sammen med en som elsker deg, og kun deg! En som er stolt over og respekterer deg, både på facebook, på butikken og hjemme i stua.

Anonymous poster hash: 6340b...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 17.13 har tenkt tanken ang det og få åpnet facebook en min igjen og ta masse bilder og tagge han, men man kan jo reservere seg mot og bli tagget I bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...