Gå til innhold

Kan en mann på 35 bli betatt av en jente på 21?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Captain Hook

Når man selv er ei umoden ungjente. Så er alt over 30 gammel. Alle vet at i dagens samfunn er 40 åringer unge og man regnes ikke som gammel før man nærmer seg minst 70.

Jeg er i 20 åra selv men synes ikke 30 åringer og 40 åringer er gamle av den grunn. De må være under 18 år de som synes det =D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i 20 åra selv men synes ikke 30 åringer og 40 åringer er gamle av den grunn. De må være under 18 år de som synes det =D

Jeg er over 40. Jeg kjenner gamle 20 åringer og jeg kjenner unge 60 åringer. Det handler om hvordan man er som menneske. Ser man her på KG, så er det mange gamle jenter i 20 årene. De er konservative, synes ting er æsj, fysj og fy. Ungdommelighet handler hvor opplyst og liberal man er. Gamle har som kjent alltid vært skeptisk og redd for nye ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2643863.jpg

Anonymous poster hash: 23331...f1c

Og du er 12 år, skjønner jeg.

Anonymous poster hash: c26c6...663

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Jeg er over 40. Jeg kjenner gamle 20 åringer og jeg kjenner unge 60 åringer. Det handler om hvordan man er som menneske. Ser man her på KG, så er det mange gamle jenter i 20 årene. De er konservative, synes ting er æsj, fysj og fy. Ungdommelighet handler hvor opplyst og liberal man er. Gamle har som kjent alltid vært skeptisk og redd for nye ting.

Sant det. Både utseendet og væremåte avgjør hvor gamle vi er. Ikke alderen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det. Både utseendet og væremåte avgjør hvor gamle vi er. Ikke alderen.

Derfor kan man ikke mene det er galt om en kvinne på 35 blir betatt av en mann på 20, eller motsatt. Det handler om hvem man er, ikke alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninnen min på 21 år er sammen med ei som er 37år. De ble kjent på jobb (begge er servitører).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er 12 år, skjønner jeg.

Anonymous poster hash: c26c6...663

Og fremdeles eldre enn deg :)

Anonymous poster hash: 23331...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor skulle en pensjonist være interessert i et barn  :klo:

Anonymous poster hash: 23331...f1c

 

 

Hvorfor dette avsporingsforsøket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...