Gå til innhold

eks tilbake.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg gjorde meg så utilgjengelig som mulig helt til han kom rett ut og sa at han ville ha meg tilbake.

 

Det dummeste man kan gjøre er nok å flørte med eksen, sende dirty-snaps osv. Det eneste man gjør da er å demonstrere at personen faktisk får det som han eller hun vil uten at han/hun trenger å ta deg tilbake. Jeg kjenner mange som har gått i den fella, at de gir eksen visse benefits som de også hadde i forholdet. En eks som virkelig vil ha deg tilbake sier det rett ut. En eks som savner visse ting fra forholdet vil prøve å få utnyttet disse godene så lenge du lar han eller henne gjøre dette. Det handler om å sende de riktige signalene: hvis du vil ha han eller henne tilbake for godt så må du vise at det er alt eller ingenting.

Anonymous poster hash: f1ce8...22c

 

han vet det er alt eller ingenting med meg, så den er jeg med på! 

hvor lang tid tok det før han fant ut at han ville ha deg tilbake? var han også helt bestemt på at det ikke kunne bli dere igjen? 

 

ts

Anonymous poster hash: a6cba...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha sex med en annen.

Anonymous poster hash: a340a...9df

Det er den sikreste måten å ikke få han tilbake på. Eller han blir sikkert sjalu og på den måten kommer tilbake, men dette vil slite så på forholdet at det uansett vil bli ødelagt.

Anonymous poster hash: 22226...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

han vet det er alt eller ingenting med meg, så den er jeg med på! 

hvor lang tid tok det før han fant ut at han ville ha deg tilbake? var han også helt bestemt på at det ikke kunne bli dere igjen? 

 

ts

Anonymous poster hash: a6cba...97a

 

 

Min eks var veldig bestemt på at det var over med oss. Men han kom nå tuslende 2 uker senere. 

Jeg tror likevel ikke man skal ta dette som noen selvfølge. Det kommer ganske an på hvorfor det blir slutt, og hvor sterke følelser som er involvert her. Men som allerede er blitt sagt. Ikke kontakt ham. Prøv best mulig å gå videre. Det er lov å leve i et håp, men jeg hadde det best når jeg var opptatt med ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks var veldig bestemt på at det var over med oss. Men han kom nå tuslende 2 uker senere. 

Jeg tror likevel ikke man skal ta dette som noen selvfølge. Det kommer ganske an på hvorfor det blir slutt, og hvor sterke følelser som er involvert her. Men som allerede er blitt sagt. Ikke kontakt ham. Prøv best mulig å gå videre. Det er lov å leve i et håp, men jeg hadde det best når jeg var opptatt med ting. 

 

har gitt opp det med å leve i håpet hele tiden, jeg ville egentlig bare høre noen erfaringer fordi det sitter et bittelite håp inni meg som jeg ikke klarer å riste fra meg! siden vi nettopp kuttet kontakten for noen dager siden vet han ikke hvordan det er uten meg, så jeg skal bare gå videre i livet mitt (har endelig sluttet å gråte over han og klarer å se positivt på ting igjen) :)

 

men nei, det er absolutt ingen selvfølge og forhåpentligvis er jeg så godt på vei om han kommer krypende at jeg ikke engang vil tilbake! 

for i teorien vil jeg ikke ha en som forlot meg. enten så våkner han opp og ser hva han har mistet, hvis ikke kan jeg leve uten og er på god vei uansett!

som flere sier kommer de som regel når man allerede har kommet seg videre og det er for sent. 

 

takk for svar og er glad det fungerte for dere. 

Anonymous poster hash: a6cba...97a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

har gitt opp det med å leve i håpet hele tiden, jeg ville egentlig bare høre noen erfaringer fordi det sitter et bittelite håp inni meg som jeg ikke klarer å riste fra meg! siden vi nettopp kuttet kontakten for noen dager siden vet han ikke hvordan det er uten meg, så jeg skal bare gå videre i livet mitt (har endelig sluttet å gråte over han og klarer å se positivt på ting igjen) :)

 

men nei, det er absolutt ingen selvfølge og forhåpentligvis er jeg så godt på vei om han kommer krypende at jeg ikke engang vil tilbake! 

for i teorien vil jeg ikke ha en som forlot meg. enten så våkner han opp og ser hva han har mistet, hvis ikke kan jeg leve uten og er på god vei uansett!

som flere sier kommer de som regel når man allerede har kommet seg videre og det er for sent. 

 

takk for svar og er glad det fungerte for dere. 

Anonymous poster hash: a6cba...97a

 

 

Veldig bra innstillingen. Mente bare at for noen så kan det være en liten trøst å leve med et håp. Og om man velger å gå videre uansett, så vil kanskje det håpet være der en stund. Men det er ok! Så lenge ikke alt stopper opp. 

Jeg sliter ennå med det å ikke vite om han vil. Men nå er vår situasjon litt komplisert. Men jeg har ikke tenkt å være sammen med noen jeg heller som ikke ønsker det. Vi er for gode for det, og vi fortjener bedre!!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken taktikk brukte du mot den som dumpet deg hvis du prøvde å få personen tilbake? er løpet kjørt om man har mast litt og prøvd å kjempe for den som gikk? fikk du personen tilbake? hvor lang tid tok det?

nysgjerrig.

Anonymous poster hash: a6cba...97a

Kontaktet han ikke, men levde livet.

Anonymous poster hash: a7325...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...