Gå til innhold

Hvis man ikke er på Facebook så blir man litt glemt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Matronella

Er ikke på fb selv. De som "glemmer" meg har jeg begynt å glemme selv. Er ikke intressert i å ha mennesker i livet mitt som er så oppslukt i fb at de overser dem som ikke er der. Takk og lov så er ikke de fleste sånn. De som har vett i hue sier ifra til alle om det er noe. Jeg føler meg ikke utenfor samfunnet bare fordi jeg ikke har fb, jeg holder meg unna folk som liker å holde andre nede og ja, jeg holder meg unna de som ikke registrerer en annen som ikke har fb. Syns ikke de er mye å samle på. Fjortiss-tendenser hos voksne mennesker er noe av det kvalmeste jeg ser. Har ingen planer om å melde meg inn og syns det bare er deilig å ikke delta i alt det ræklet som kun de som har fb får "være med på"

Det er litt morsomt at du har så bestemte oppfatninger av hvordan folk på FB er, og det helt uten å være der selv. Jeg er på Facebook, inviterer stort sett til selskap pr. post og føler meg ikke som en fjortiss når jeg holder kontakten med familie og venner som bor ti timer unna meg. Facebook har gitt meg muligheten til å følge livet til mine også når de er langt unna meg og telefonsamtaler ikke alltid er dekkende. Fine bilder og hyggelige hilsninger, og dette i tillegg til at vi sender et brev i ny og ne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt glemt selv om jeg aldri har vert på facebook. Jeg orker ikke være på en nettside full i sladder. 

 

 

Har hatt facebook i 8 år og har aldri opplevd sladder der,  vi har visst veldig forskjellige venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempe koselig å være på Facebook. Synes det er kjempe koselig når venner deler opplevelser og f.eks linker de synes er interessante. Gleder meg og koser meg over når jeg kan sette meg ned og gå inn og se hva som har skjedd og hva som skjer. 

 

Forstår godt og aksepterer selvfølgelig alle som ikke vil være der. Glemmer ikke eller utelatter ikke å invitere/ gi beskjed osv til dem for det.

 

Men kan ikke skjønne hvorfor noen sletter deres profil og ikke vil være der mer. Er det nødvendig å slette seg? Kan ikke profilen bare stå, men la være å være der.

 

Synes ikke man skal forvente svar på melding som er sendt på facebook nesten med det samme hvis ikke vedkommende er der inne en gang. Kan gå dager imellom før jeg logger meg på, men er stort sett innom der hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt morsomt at du har så bestemte oppfatninger av hvordan folk på FB er, og det helt uten å være der selv. Jeg er på Facebook, inviterer stort sett til selskap pr. post og føler meg ikke som en fjortiss når jeg holder kontakten med familie og venner som bor ti timer unna meg. Facebook har gitt meg muligheten til å følge livet til mine også når de er langt unna meg og telefonsamtaler ikke alltid er dekkende. Fine bilder og hyggelige hilsninger, og dette i tillegg til at vi sender et brev i ny og ne.

Fordi jeg kjenner folk som er det. Men er du blind eller noe? Har jeg påstått at alle er sånn? Har faktisk skrevet at de fleste er ikke sånn, men dessverre så er det noen som blir sånn. Skjønner ikke hvorfor du forteller hva du gjør og hvor flink du er til ikke å holde folk utenfor. Har ikke anklaget deg. Du må vel skjønne at i dette samfunnet så kjenner man selvsagt flere som har fb og for noen av dem tar det av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempe koselig å være på Facebook. Synes det er kjempe koselig når venner deler opplevelser og f.eks linker de synes er interessante. Gleder meg og koser meg over når jeg kan sette meg ned og gå inn og se hva som har skjedd og hva som skjer. 

 

Forstår godt og aksepterer selvfølgelig alle som ikke vil være der. Glemmer ikke eller utelatter ikke å invitere/ gi beskjed osv til dem for det.

 

Men kan ikke skjønne hvorfor noen sletter deres profil og ikke vil være der mer. Er det nødvendig å slette seg? Kan ikke profilen bare stå, men la være å være der.

 

Synes ikke man skal forvente svar på melding som er sendt på facebook nesten med det samme hvis ikke vedkommende er der inne en gang. Kan gå dager imellom før jeg logger meg på, men er stort sett innom der hver dag.

Hva er egentlig vitsen med å ha en profil der som man aldri bruker uansett? :klo:

Er man ikke interessert i å være der, så slett profilen heller :)

Anonymous poster hash: c9ca5...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig vitsen med å ha en profil der som man aldri bruker uansett? :klo:

Er man ikke interessert i å være der, så slett profilen heller :)

Anonymous poster hash: c9ca5...032

Jeg ser ikke vits i å opprette en profil hvis man ikke vil være der. Men når den først er der, er det da noen vits i å slette den? Hva er fordelen med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

musj, jeg er på facebook, men blir glemt uansett :P

Bare å tenke på klassetreffet, hvor jeg ble invitert 1 uke før dette skulle være og alle de andre hadde vært med å planlegge det siste halvåret :fnise:

Blir sjelden invitert via facebook, mine nærmeste venner sender faktisk kort! :D
Det er såå koselig med ett håndskrevet kort i postkassa :rodmer:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke vits i å opprette en profil hvis man ikke vil være der. Men når den først er der, er det da noen vits i å slette den? Hva er fordelen med det?

Innså at det ikke var noe for dem. Deilig å komme seg ut. Er jo lov og ombestemme seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...