Gå til innhold

Atziri har en tredje på vei


Atziri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for alle lykkeønskninger :strix:

Her venter vi enda på at noe skal skje :) Blir nok satt i gang i morgen om det ikke starter av seg selv før det. Noen som har erfaring med det?

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, så spennende :nordvesta:masse lykke til :hjerte: Jeg ble satt i gang med ballong pga lite fostervann, delte rom med ei på føden som vannet hadde gått på, men riene startet ikke av seg selv, hun fikk også ballong. Ei venninne fikk noen piller vaginalt da riene ikke startet etter vannavgang. Har de sagt noe om fremgangsmåten for deg? :) 

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Illy skrev:

Åh, så spennende! Masse lykke til! :hjerte::mynona:

Takk :hjerte:

1 time siden, Sille4 skrev:

Oi, oi, så spennende :nordvesta:masse lykke til :hjerte: Jeg ble satt i gang med ballong pga lite fostervann, delte rom med ei på føden som vannet hadde gått på, men riene startet ikke av seg selv, hun fikk også ballong. Ei venninne fikk noen piller vaginalt da riene ikke startet etter vannavgang. Har de sagt noe om fremgangsmåten for deg? :) 

Takk :hjerte: Nei, de vil vurdere piller eller drypp såvidt jeg forsto, ut i fra hvor moden jeg er. Kjenner bare jeg er litt nervøs for å ha en igangsatt fødsel, for syns jeg har hørt så mye rart om det. At det går mye raskere, er mer intenst og at det er større fare for at en må bruke tang eller lignende. Men det nytter jo virkelig ikke bekymre seg for det... Googla det litt i sted, men fikk beskjed av mannen om å kutte det ut med en gang :fnise: Vet jo at han har helt rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Atziri skrev:

Takk :hjerte: Nei, de vil vurdere piller eller drypp såvidt jeg forsto, ut i fra hvor moden jeg er. Kjenner bare jeg er litt nervøs for å ha en igangsatt fødsel, for syns jeg har hørt så mye rart om det. At det går mye raskere, er mer intenst og at det er større fare for at en må bruke tang eller lignende. Men det nytter jo virkelig ikke bekymre seg for det... Googla det litt i sted, men fikk beskjed av mannen om å kutte det ut med en gang :fnise: Vet jo at han har helt rett :)

Nå kan det jo hende prinsessa allerede har kommet, men hvis ikke og du må igangsettes så vil det gå veldig bra det også! Alle opplever en igangsatt fødsel forskjellig, akkurat som de som starter av seg selv er forskjellig. Så enig med mannen, ikke Google! :kyss2:  

Igjen, masse lykke til. :hjerte:

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På søndag kom lille S til verden :strix:

Fødselen var lang, tung og dramatisk, men alt gikk heldigvis bra til slutt. Nå ligger vi bare og koser oss og blir vant til den nye tilværelsen. Mor selv er i ganske store smerter, men det går forhåpentligvis over. Kjærligheten til lille S er veldig stor, noe jeg er takknemlig for :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gratulerer så mye med lille S :hjerte: Godt å høre at det tross alt går greit med dere. Jeg fikk en tåre i hver øyekrok her. Kos dere masse, masse i tida som koller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, gratulerer så mye! :nordvesta:

Og riktig god bedring til hu mor. Du har vært flink Atziri! Et lite menneske, tenk det da! Og all motstanden du har hatt underveis! Tar av meg hatten for deg :) 

Ønsker den lille familien deres alt av lykke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!! :nordvesta:

Heldigvis har kroppen en imponerende evne til å ordne opp i all smerten etter en fødsel, det fikk jeg erfare etter fødselen av lillegutt. Snart er alt helt bra igjen :hjerte: 

Godt jobba og nyt dagene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :strix: Godt å vite at alt er bra, du kommer deg nok raskt, skal du se :klem: Kos deg masse med lille S! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer :strix: 

Gleder meg til å lese mer om baby, og evnt fødselen om du vil dele :hjerte: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med å bli mamma til fine, lille S :hjerte: (navn på S er de fineste :biggrin:) håper formen din kommer seg fort :kyss2: kos dere og nyt den fine tiden fremover :rodmer:

Endret av Sille4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for alle gratulasjoner :hjerte: Dere er så gode!

Har et spørsmål som noen av dere kanskje kan svare på. Hvor vondt er det vanlig å ha i bekkenet etter fødsel? Jeg klarer såvidt å gå, nesten ikke ligge, kan ikke snu meg i senga, og ikke løfte føttene mer enn noen cm. Klarer heller ikke å sitte. Begynner å bli litt motløs, for alt gjør så utrolig vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det på samme måte :( Det blir bedre :jepp: Men du burde absolutt komme deg til lege og få behandling for det har du krav på å få fort etter fødsel! Du må desverre dekke egenandel (nytt i år) men gull verdt å få behandling allerede nå :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, LilleMy1989 skrev:

Jeg hadde det på samme måte :( Det blir bedre :jepp: Men du burde absolutt komme deg til lege og få behandling for det har du krav på å få fort etter fødsel! Du må desverre dekke egenandel (nytt i år) men gull verdt å få behandling allerede nå :nigo: 

Så leit å høre :( Husker du når det begynte å bli bedre? Og når kan jeg starte med behandling? Kjenner jeg kvier meg litt for å bli behandlet, vil helst ikke at noen skal være borti kroppen min for tiden :( Har litt angst for det etter fødselen.

Hadde jo bekkenløsning i svangerskapet, så har en fysioterapeut jeg kan ringe (hvis jeg tør).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ganske gradvis :) Jeg kunne sikkert trillet tur på grus etter et par mnd :jepp: 

Da må du nesten ringe å høre hva de sier. Du skal til behandling! :opplyser: Jeg gjorde det ikke og sitter her 8 mnd senere! Ikke diskuterbart engang, det handler om at du skal fungere resten av livet :jepp: Det kan godt hende at de ikke vil behandle deg før om 4 uker så du har jo litt tid å forberede deg på. Ring nå så vet du og kan planlegge når det blir ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...