Leviora Skrevet 2. mars 2017 #381 Del Skrevet 2. mars 2017 Oi!! På med bind og ring føden Fostervann har en litt spesiell, søt lukt. Kanskje det blir baby snart? Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 2. mars 2017 #382 Del Skrevet 2. mars 2017 Å, så spennende! Lykke til hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 2. mars 2017 #383 Del Skrevet 2. mars 2017 Ååå, spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 2. mars 2017 Forfatter #384 Del Skrevet 2. mars 2017 PROM-testen var negativ Veldig skuffende. Skjønner ingenting jeg, det rant jo ut av meg og luktet søtt og som sæd. Ikke i det hele tatt som utfloden min har vært til nå (tmi, men hallo, graviditetsdagbok)... Så nå er jeg egentlig ganske nedfor. Jordmoren sjekket ingenting annet heller. Så da blir jeg jo såklart bekymret for at jeg lekker fostervann men at de ikke får det med seg liksom. Blæh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 2. mars 2017 #385 Del Skrevet 2. mars 2017 Så rart Hvis du fortsetter å lekke så burde du kreve mer undersøkelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 2. mars 2017 Forfatter #386 Del Skrevet 2. mars 2017 På 27.2.2017 den 19.45, Marimba skrev: Godt å høre fra deg, og veldig glad for å se hvor bra du har det, selv om det selvfølgelig er en del plager, og tankene går veldig opp og ned til tider Også er jeg litt sjokkert altså.... 9 dager? Hvor i huleste ble tida av? Du får vurdee om du skal ha tippeliste ang dato, jeg for min del tipper 8. mars jeg! Alltid gøy med gutter på kvinnedagen Riktig lykke til i innspurten! Ikke sant, hvor ble tiden egentlig av? Helt rart å tenke på hvor utrolig sakte det gikk i starten. Det er jo en jente da Marimba Men 8.mars er notert det. Jeg tør ikke tippe noe selv... 4 timer siden, Sille4 skrev: Så godt å se en oppdatering fra deg skriv gjerne en oppdatering etter fødselen også hvis du orker da Tenk at det bare er noen dager igjen til termin nå! Nå kan jo prinsessa komme når som helst, om hun ikke har kommet allerede da Skjønner du har mange tanker og blir redd, men du har kanskje lagt en plan med sykehuset om at dere kan begynne å kjøre når riene kommer, og ikke vente til ting tar seg opp? Hvor lang er turen egentlig? Sykehuset her er 10 min unna, så jeg måtte heldigvis aldri sette meg inn i de tankene, men skjønner man blir urolig. Men det kommer helt garantert til å gå veldig bra og for en fin mann du har! Masse lykke til med innspurten og fødselen. Snart har du verdens fineste baby i hendene dine Sykehuset ligger ca 2 timer unna, så vi blir jo sendt mye tidligere enn andre, men ting kan jo skje likevel. Men vi har fødestue i nærheten, så jeg kan føde der om jeg ikke rekker sykehuset. Tusen takk, håper hun kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 2. mars 2017 Forfatter #387 Del Skrevet 2. mars 2017 26 minutter siden, Leviora skrev: Så rart Hvis du fortsetter å lekke så burde du kreve mer undersøkelse! Føler meg så dum nå Ringte jo mannen og alt. Lagde skikkelig oppstyr. Vanskelig å være førstegangsfødende altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. mars 2017 #388 Del Skrevet 2. mars 2017 Ikke noe å være flau over! Jeg var i fyr og flamme de siste dagene før fødsel! Jeg trodde også jeg hadde lekket litt vann og fikk beskjed om at kanskje det var den ytre hinnen som hadde sprukket. Det ligger visst litt vann der også Men da ble jeg sjekket innvendig i tillegg. Rart de ikke gjorde det med deg? Den siste tiden er så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 2. mars 2017 Forfatter #389 Del Skrevet 2. mars 2017 2 minutter siden, Weebs skrev: Ikke noe å være flau over! Jeg var i fyr og flamme de siste dagene før fødsel! Jeg trodde også jeg hadde lekket litt vann og fikk beskjed om at kanskje det var den ytre hinnen som hadde sprukket. Det ligger visst litt vann der også Men da ble jeg sjekket innvendig i tillegg. Rart de ikke gjorde det med deg? Den siste tiden er så spennende! Ja, trodde de skulle sjekke litt grundigere liksom 😅 Men når gikk vannet ditt da? Tok det lang tid etter at du trodde det hadde gått? Den er virkelig det, nå vil vi jo bare møte henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. mars 2017 #390 Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) 45 minutter siden, Atziri skrev: Ja, trodde de skulle sjekke litt grundigere liksom 😅 Men når gikk vannet ditt da? Tok det lang tid etter at du trodde det hadde gått? Den er virkelig det, nå vil vi jo bare møte henne Hvis jeg husker rett var det to dager før fødsel at dette skjedde. Da jeg ble sjekket hadde jeg 1 cm åpning og livmorhalsen var tøyelig. Så jeg fikk selvsagt skyhøye forventninger om at NÅ skjer det snart På natta fikk jeg rier som varte forever, men det ble ikke noe gang på sakene før de tok "det skikkelige" vannet på sykehuset. Ta tok det fem timer før hun var ute Nei, nå ble jeg så sykt nysgjerrig at jeg måtte innom graviddagboken å sjekke. Vanngreiene og åpning var visst den 14. og hun kom ikke før den 19. Så jeg hadde med andre ord dagevis på å gå hjemme å være helt crazy på Typisk førstegangs altså Endret 2. mars 2017 av Weebs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 2. mars 2017 Forfatter #391 Del Skrevet 2. mars 2017 Æsj, så lenge altså! Skulle ønske de sjekket om jeg var moden også. Jaja, får vel bare smøre meg med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 2. mars 2017 #392 Del Skrevet 2. mars 2017 Nå må jeg virkelig få med meg innspurten her altså! Tenk at tiden har gått så fort! Når vannet går så mener jeg du VET at det går Jeg var ihvertfall ikke i tvil. Og jeg hadde dessverre mange episoder med slik utflod som du beskriver Men hallo! Termin 8 mars, det er jo ikke lenge til! Jeg tipper e er den 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 2. mars 2017 #393 Del Skrevet 2. mars 2017 9 timer siden, Atziri skrev: Ikke sant, hvor ble tiden egentlig av? Helt rart å tenke på hvor utrolig sakte det gikk i starten. Det er jo en jente da Marimba Men 8.mars er notert det. Jeg tør ikke tippe noe selv... Sykehuset ligger ca 2 timer unna, så vi blir jo sendt mye tidligere enn andre, men ting kan jo skje likevel. Men vi har fødestue i nærheten, så jeg kan føde der om jeg ikke rekker sykehuset. Tusen takk, håper hun kommer snart Haha, jente selvfølgelig ja Må bare skylde på gravidtåka her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 2. mars 2017 #394 Del Skrevet 2. mars 2017 Har hatt litt rennende vann jeg også, men det er nok bare tynn utflod ser det ut for. Er visst ganske vanlig. Er hodet hennes festet? Hvis ikke er det MYE vann som renner/sprutet ut, rett og slett som en varm eksplosjon (hadde en slik runde på min første fødsel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 3. mars 2017 Forfatter #395 Del Skrevet 3. mars 2017 17 timer siden, LilleMy1989 skrev: Nå må jeg virkelig få med meg innspurten her altså! Tenk at tiden har gått så fort! Når vannet går så mener jeg du VET at det går Jeg var ihvertfall ikke i tvil. Og jeg hadde dessverre mange episoder med slik utflod som du beskriver Men hallo! Termin 8 mars, det er jo ikke lenge til! Jeg tipper e er den 7. Ja, tenk!! Nei, men jeg trodde ikke jeg var i tvil heller. Var så mye liksom. Men alt er jo nytt, så får bare slå meg til ro med at jeg ikke skjønner alt kroppen holder på med. Tipping notert 15 timer siden, Marimba skrev: Haha, jente selvfølgelig ja Må bare skylde på gravidtåka her Kjenner meg igjen i den altså 15 timer siden, j86 skrev: Har hatt litt rennende vann jeg også, men det er nok bare tynn utflod ser det ut for. Er visst ganske vanlig. Er hodet hennes festet? Hvis ikke er det MYE vann som renner/sprutet ut, rett og slett som en varm eksplosjon (hadde en slik runde på min første fødsel) Hodet er festet og ligger godt nedi bekkenet, var derfor jeg tenkte det ikke var så rart om det ikke kom så mye. Men så sluttet det å renne da, og det skal det jo ikke gjøre. Nå vet jeg det til neste gang da 39+4 Hadde en veldig tung dag i går, kjente jeg ble rimelig skuffa over at hun ikke var på vei allikevel. Også har jeg hatt en dundrende hodepine både i går og i dag, og det er første gang i løpet av hele svangerskapet. Er ganske plaga med hodet til vanlig, men har ikke hatt noe vondt gjennom graviditeten, så er litt snurt. Må kanskje belage meg på å ta den første paraceten på nesten 10 måneder, for jeg klarer ikke enda en dag med så vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 4. mars 2017 Forfatter #396 Del Skrevet 4. mars 2017 I natt gikk vannet på ordentlig Siden vi bor så langt unna fikk vi beskjed om å kjøre rett til sykehuset. Nå ligger jeg her etter å ha fått meg noen timer søvn. Venter enda på riene. Lurer fælt på når de skal dukke opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 4. mars 2017 #397 Del Skrevet 4. mars 2017 Nei så gøy Skikkelig spennende! Håper dere får kort ventetid, og snart sitter der med ei nydelig lita tulle! Ble skikkelig glad på dine vegne nå altså Sov og slapp av så mye du kan nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 4. mars 2017 #398 Del Skrevet 4. mars 2017 Wæææ! Så spennende! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 4. mars 2017 #399 Del Skrevet 4. mars 2017 Se der, ja! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 4. mars 2017 #400 Del Skrevet 4. mars 2017 Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå