Gå til innhold

Han er utro, er gravid med hans barn (termin om 3uker)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så lyst å si noe, blir kvalm av å se på han nå. Kvalm over at han har pratet og møtt en annen kvinne bak min rygg. Men jeg klarer ikke å si noe, det er som en fysisk sperre som nekter meg å spytte ut ordene.

Har spurt han om han har funnet seg noen andre, han nekter, spurt flere ganger men blånekter og blir nærmest fornærmet når jeg spørr (for han hadde AAALDRI gjort noe slik, hvertfall ikke når jeg er gravid med hans barn). Å innrømme hva jeg har gjort er vanskelig, føler jeg har gjort noe galt og har dårlig samvittighet selv om det viste seg at jeg hadde rett i mine mistanker. Skulle ønske jeg ikke var så redd, jeg har lyst å bare skrike det ut!!! Jeg er en forbanna pyse, jeg hater megselv så sykt akkuratt nå. Faen altså!!! TS

Anonymous poster hash: 773f7...f2b

Vet du...med ikke å gjøre noe sier du faktisk indirekte til barnet ditt at det er greit å bli behandlet dårlig av en partner, det er greit å bli sveket. Er det virkelig noe du vil lære barnet ditt?

Anonymous poster hash: ffc3f...4f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Magnifiq

Lykke til TS!

Det må da være bedre å si noe nå? Bare bli ferdig med det!

Tro meg.. Du blir ikke mindre hormonell etter at baby er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du i det hele tatt å ha ham til stede på fødestua når du vet at han ikke elsker deg og ikke vil være sammen med deg? Har du tenkt til å leve livet ditt i et kjærlighetsløst og tydeligvis nokså sexløst ekteskap? Herregud så trist...



Anonymous poster hash: a670c...b5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke nødvendigvis tro på alt det han skriver til hun andre. Det er ikke sikkert han mener det han skriver, det er faktisk slik at menn har løyet til kvinner før. Han lyver på et sett til deg, hvorfor ikke til henne?

Jeg er også gravid. Fant ut at mannen hadde sex chattet med en tidligere elskerinne. Jeg vet han har null respekt for henne, likevel hadde han skrevet til henne som om hun var fantastisk, for å få oppmerksomhet/sex chat.

Ikke gjør noe overilt. Jeg ville selvsagt konfrontert han, men gjør hva du føler for.

Anonymous poster hash: 41615...82c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor jeg skal gjør av meg. Han har oppført seg merkelig i det siste så jeg klarte ikke å la være å snoke på tlf hans og jammen så jeg meldinger mellom han og en annen jente. Jeg er så utrolig såret, han har pratet mye om meg og barnet vårt til henne. Sier at hadde det ikke vært for at jeg er gravid så hadde vi ikke vært sammen, de er så like (soulmates), forbudte følelser osv. Han har møtt henne offentlig ser jeg også utifra meldingene, om de har gjort noe fysisk vet jeg ikke, men han har vært veldig på det å møtes :( Hva faen skal jeg gjøre? Har aldri følt meg så sveket før i hele mitt liv!! Men samtidig så har jeg ikke turt å ta det opp med han, er så redd for å ende opp alene.. Skulle nesten ønske at jeg aldri så det, takler ikke dette her :( også er jeg gravid på toppen av alt og skal snart føde, blir så lei meg :(

Anonymous poster hash: 773f7...f2b

For det første, dette er ikke greit, og du har ikke gjort noe galt. Spør han om hva dette er for noe, og snakk sammen på en ordentlig måte. Men - det han skriver til henne behøver ikke bety all verden.  Tror det er vanlig at man snakker litt ned partneren når det går dårlig, uten at man legger nevneverdig mye i det. Men om det stemmer i ditt tilfelle må du jo finne ut av, og eneste måten å gjøre det på er å ha en samtale. Men å kaste han ut med en gang og eller gjøre andre forhastede valg er for tidlig. Spør han rolig og forsiktig, prøv å forstå, så vil det bli en fornufig samtale. Lytt til hjertet ditt :) Lykke til, håper jeg bidro med noen nyttige ord ;) 

Anonymous poster hash: 84ea2...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, dette er ikke greit, og du har ikke gjort noe galt. Spør han om hva dette er for noe, og snakk sammen på en ordentlig måte. Men - det han skriver til henne behøver ikke bety all verden. Tror det er vanlig at man snakker litt ned partneren når det går dårlig, uten at man legger nevneverdig mye i det. Men om det stemmer i ditt tilfelle må du jo finne ut av, og eneste måten å gjøre det på er å ha en samtale. Men å kaste han ut med en gang og eller gjøre andre forhastede valg er for tidlig. Spør han rolig og forsiktig, prøv å forstå, så vil det bli en fornufig samtale. Lytt til hjertet ditt :) Lykke til, håper jeg bidro med noen nyttige ord ;)

Anonymous poster hash: 84ea2...38f

Om det er normalt og snakke slik om en parter du venter barn med tror jeg neimen ikke!

Det nedverdigende å snakke slikt om en du "elsker" da har man misforståt noe vesentlig.

Enn ting er at man setter seg ned å konfronterer han med dette, enn annen ting er at han i tillegg skal bli møtt med forståelse av det!

En lærepenge for slike mennesker er at dem mister det man "elsker"

Jeg kunne aldri funnet meg i å bli ført bak lyset.. Da et det bedre å beholde verdigheten sin å gå!

Anonymous poster hash: ef572...202

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal love deg at du føler deg MYE mer sårbar når barnet har kommet, uansett hva fremtiden blir for dere så ville jeg konfrontert NÅ, slik at jeg var "ovenpå" før fødsel....

Anonymous poster hash: 70a52...3dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte som deg TS. Jeg sliter også med å si ifra/snakke om vanskelige ting. Men hadde kjæresten min skrevet noe sånt, da hadde han gått på hue og ræva ut! For hvorfor skal jeg være sammen med en som ikke vil være sammen med MEG?

Vil du virkelig være sammen med en som bare er sammen med deg pga graviditet? Ville du ikke heller ha en som er sammen med deg fordi du er den store kjærligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

 

For det første, dette er ikke greit, og du har ikke gjort noe galt. Spør han om hva dette er for noe, og snakk sammen på en ordentlig måte. Men - det han skriver til henne behøver ikke bety all verden.  Tror det er vanlig at man snakker litt ned partneren når det går dårlig, uten at man legger nevneverdig mye i det. Men om det stemmer i ditt tilfelle må du jo finne ut av, og eneste måten å gjøre det på er å ha en samtale. Men å kaste han ut med en gang og eller gjøre andre forhastede valg er for tidlig. Spør han rolig og forsiktig, prøv å forstå, så vil det bli en fornufig samtale. Lytt til hjertet ditt :) Lykke til, håper jeg bidro med noen nyttige ord ;)

Anonymous poster hash: 84ea2...38f

 

 

Vel, hele hennes verden er knust, da hennes mann flørter og er forelsket i en annen kvinne.

Hva er det hun skal prøve å forstå mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hele hennes verden er knust, da hennes mann flørter og er forelsket i en annen kvinne.

Hva er det hun skal prøve å forstå mener du?

Det med å forstå var kanskje å dra det litt langt. Er ikke så god på å gi råd så burde kanskje holdt kjeft ;)

Anonymous poster hash: 84ea2...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gode venner du kan fortelle til hva som har skjedd? Kanskje de kan være der og støtte deg opp og dere konfrontere han sammen. Lettere å bli ''tøff i trynet'' når man har flere, og enklere for han å ta til seg det som blir sagt uten å gå i selvforsvarsmodus. Du har ikke gjort noe galt. Tiden etter fødselen er mer hormonell en tiden før, snakk med han så snart som mulig.

 

Vil bare sende deg en kjempestor klem. Tenk å gjøre noe slikt... Jeg vet ikke hva jeg skal si <3 Jeg tenker på deg selv om jeg ikke vet hvem du er.  :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

 

Det med å forstå var kanskje å dra det litt langt. Er ikke så god på å gi råd så burde kanskje holdt kjeft ;)

Anonymous poster hash: 84ea2...38f

 

 

Du mente det vel i beste mening, vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...