Gå til innhold

Han slo meg tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cartman

Du har funnet deg en bra man TS. Fint at han slo tilbake, da du trenger noen som setter deg på plass. Det er du som har et alvorlig personlig problem. Mange med din lidelse er ikke i forhold, da det ikke fungerer.

 

For dere fungerer det på et vis. Det er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var bra gjort av han.

 

 

Om kvinner slår så får de tåle å bli slått igjen.

 

 

Så ikke kom her å tro at du får noe sympati.

 

 



Anonymous poster hash: 27a5d...9b9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Det verste her, er at han vet hva du lider av, men likevel så tirrer han sykdommen din. Når du har det som verst. Han der er rett og slett ikke noe å samle på, så lenge du lider av dette.

Selvsagt burde ikke du slå han, men hvis du kun gjør det pga at han ikke kan respektere at du er syk. Da kan man faktisk si at han "ber" om det.

 

Kom deg vekk fra han, han tilfører deg ingenting positivt.

Slike kvinner driver med verbalt misbruk hele tiden. De vil bryte ned en hvilken som helst kjæreste. Kjæresten må gi bekreftelse hele tiden. Alt han gjør blir tolket og mye blir tolket i verste mening. 

 

Man kan respektere at folk er syke, men psykisk syke er en helt spesiell form for mennesker. De er en gjeng selvsentrerte, manipulerende og destruktive mennesker. TS sitt innlegg bærer preg av et sterkt behov for sympati. Alt blir vinklet i hennes retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike kvinner driver med verbalt misbruk hele tiden. De vil bryte ned en hvilken som helst kjæreste. Kjæresten må gi bekreftelse hele tiden. Alt han gjør blir tolket og mye blir tolket i verste mening. 

 

Man kan respektere at folk er syke, men psykisk syke er en helt spesiell form for mennesker. De er en gjeng selvsentrerte, manipulerende og destruktive mennesker. TS sitt innlegg bærer preg av et sterkt behov for sympati. Alt blir vinklet i hennes retning.

 

Det der blir bare litt for drøyt.

"Psykisk syke mennesker er selvsentrerte, manipulerende og destruktive mennesker" Seriøst Cartman?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om folk er syke, skal de allikevel oppføre seg. Sykdom er ingen unnskyldning



Anonymous poster hash: 4272b...018
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som fikk med seg at han gjør det motsatte av det han vet at han burde gjøre når hun er i psykose?

Han er verbalt slem!

Han er nok ikke den rette til å være sammen med en med sånne problemer som TS har.

Når det er sagt så kan det nok klikke for enhver som er vant til å bli slått av kjæresten, så jeg er ikke helt uten forståelse for han. Så lenge det var en engangsgreie så bør du tilgi han. Og gjøre det slutt. Det er mye å be om at en partner skal tåle gjentatt vold.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skaff deg hjelp TS og slutt å sutre. Herlighet. Stakkars mann. 



Anonymous poster hash: 55acd...25f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår man så må man bare tåle å få slag tilbake, men kanskje et veldig hardt slag i magen er over grensen.

 

Word. Er man med på leken etc. Synes det er latterlig å lese om kvinner som hyler og hykler når mannen endelig slår tilbake. Det er faktisk mulig å bli mishandlet av en kvinne også - og det virker som om TS har mishandlet kjæresten sin i lang tid. Ikke rart hun fikk et  -1 - slag tilbake endelig.

 

Uansett, gjør det slutt med ham TS, så han kan finne en dame som behandler ham bedre.

Anonymous poster hash: df9ad...eeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet - en skikkelig mann slår da ikke en kvinne, uansett. Mye annet han kan gjøre for å statuere at dette ikke er ok, f.eks. dytte henne vekk, holde henne fast ol. Men aldri slå, menn er jo så mye sterkere.



Anonymous poster hash: 74ea8...d35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må forresten undres over at sykdommen går over når hun ikke har følelser for mennene lenger.

Enten er man vel syk eller så er man ikke. Jeg tipper TS er generelt psykisk skadet etter en dårlig oppvekst, men man kan ikke leve resten av livet og skylde på fortiden, da får man ikke noe godt liv.

Jeg er litt tvilende til om hun faktisk har psykoser, men at hun er skadet er det ikke tvil om. Sjalusi-psykoser, liksom? Hmm...

Uansett sykdom gir det ingen rett til å slå. Og når hun slutter å slå, så er hun lei dem og finner en ny der følelsene kan blomstre og hun kan slå dem... Sykt, sykt, sykt! Godt du får hjelp, ts! Uten å være psykolog eller vite mer om deg, tenker jeg instinktivt at du burde presses til å ta mer ansvar for deg selv og slutte å se på deg selv som et offer. Beklager hvis jeg er for streng, det er bare mine tanker.

Endret av Ulla Ullsokk
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er din feil, TS. Slutt å legge skylden på han. Gå fra han, prøv å finne ut hva som kan hjelpe sykdommen din så du slipper å mishandle andre mennesker. Tror du han syns det er noe hyggelig at du har gått til angrep på han, at du har slår han, gang på gang på gang? Det er sikkert hysterisk morsomt å bli slått, ehm, nei, det er ikke det. Det er smertefullt og nedverdigende for den som måtte oppleve det, og menn kan faktisk ha disse følelsene de, og.  Du kan si gang på gang på gang at du er syk, men det er ingen unnskyldning for det du gjør - det burde ikke aksepteres å bli utsatt for vold over jevn basis uansett om det er fra en mann eller fra en kvinne. 



Anonymous poster hash: 88933...dc8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Word. Er man med på leken etc. Synes det er latterlig å lese om kvinner som hyler og hykler når mannen endelig slår tilbake. Det er faktisk mulig å bli mishandlet av en kvinne også - og det virker som om TS har mishandlet kjæresten sin i lang tid. Ikke rart hun fikk et  -1 - slag tilbake endelig.

 

Uansett, gjør det slutt med ham TS, så han kan finne en dame som behandler ham bedre.

Anonymous poster hash: df9ad...eeb

 

 

Det handler ikke om kvinne vs mann. Det handler om at den ene parten er syk og at den parten aldri har gjort noen skade på den andre, mens den andre parten bevist har tirret den syke parten og så foretatt grovere uproporsjonal vold.

 

jesus christ. At dette skal være så jævlig vanskelig å forstå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du hva jeg skrev? Sånn ellers enn at han "ber" om å bli slått? Ser ikke slik ut, så da bør du lese en gang til.

Ja, jeg las det du skrev. I mine øyne finest det ingen god grunn til å slå noen i det hele. Uansett hvor provosert en blir. Om ts blir så provosert at hun ønsker å slå, da bør hun kanskje revurdere forholdet før hun knytter neven. 

 

Jeg syns utrolig synd på denne mannen. Det er like vanskelig for en mann å være i et voldelig forhold som det er for en kvinne. 

Anonymous poster hash: bfc82...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker ikke som om folk er istand til å tenke klart her.

 

Part 1 er syk og har psykotiske episoder.

Part 2 tirrer bevist part 1 når hun har episodene sine.

Part 1 svarer med mild vold NÅR hun blir tirret av part 2.

Part 2 svarer med grov vold etter at han har tirret part 1.

 

Jeg gir lang faen i om part 1 er en mann eller kvinne. Det er åpenbart at det er part 2 som er mest ansvarlig her. hvis part 2 ikke er istand til å håndtere en som part 1 så får vedkommende se til å helvete komme seg ut av forholdet og ikke drive med provokasjon som gjør hele situasjonen værre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss snu på dette, og se bort i fra forskjell i fysisk styrke mellom kjønnene.

 

Truls er psykisk syk, sjalu og voldelig.

Truls er sammen med Trine, og er jevnlig voldelig mot henne når han har anfallene sine.

 

Truls forsvarer volden mot Trine med at hun provoserer og sier hun heller skulle vært med noen andre. Vi vet ikke hva Trine har sagt ordrett, men vi vet at Truls er sykelig sjalu, og trolig tolker ting i verste mening.

 

Truls mener at Trine må godta volden pga at han ikke kan noe for det, fordi han er syk.

 

Trine slår til slutt tilbake. Det er ikke lov, men forståelig...

 

 



Anonymous poster hash: 270f0...335
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ikke bra ut for noen av dere. Er det mulig for dere å være fra hverandre når du får disse episodene, eller kommer det helt plutselig? Er dette noe du vil bli frisk av, eller er det en lidelse du vil måtte leve med? Finnes det i så fall medisinering?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må forresten undres over at sykdommen går over når hun ikke har følelser for mennene lenger.

Enten er man vel syk eller så er man ikke. Jeg tipper TS er generelt psykisk skadet etter en dårlig oppvekst, men man kan ikke leve resten av livet og skylde på fortiden, da får man ikke noe godt liv.

Jeg er litt tvilende til om hun faktisk har psykoser, men at hun er skadet er det ikke tvil om. Sjalusi-psykoser, liksom? Hmm...

Uansett sykdom gir det ingen rett til å slå. Og når hun slutter å slå, så er hun lei dem og finner en ny der følelsene kan blomstre og hun kan slå dem... Sykt, sykt, sykt! Godt du får hjelp, ts! Uten å være psykolog eller vite mer om deg, tenker jeg instinktivt at du burde presses til å ta mer ansvar for deg selv og slutte å se på deg selv som et offer. Beklager hvis jeg er for streng, det er bare mine tanker.

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som fikk med seg at han gjør det motsatte av det han vet at han burde gjøre når hun er i psykose?

Han er verbalt slem!

Han er nok ikke den rette til å være sammen med en med sånne problemer som TS har.

 

 

Nei. TS, som er klinisk paranoid, opplever det som om han tirrer henne, når hun er i denne psykosen. Det er slett ikke sikkert at virkeligheten ser sånn ut. TS bør antakelig legges inn og vurderes og behandles av profesjonelle, da hun er til fare for andre mennesker. 

Anonymous poster hash: b3ea4...058

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Virker ikke som om folk er istand til å tenke klart her.

Part 1 er syk og har psykotiske episoder.

Part 2 tirrer bevist part 1 når hun har episodene sine.

Part 1 svarer med mild vold NÅR hun blir tirret av part 2.

Part 2 svarer med grov vold etter at han har tirret part 1.

Jeg gir lang faen i om part 1 er en mann eller kvinne. Det er åpenbart at det er part 2 som er mest ansvarlig her. hvis part 2 ikke er istand til å håndtere en som part 1 så får vedkommende se til å helvete komme seg ut av forholdet og ikke drive med provokasjon som gjør hele situasjonen værre.

Vi vet ikke om ts utøver mild vold ovenfor kjæresten sin eller ikke.

Når det gjelder ts sin tilstand, må det være ekstremt vanskelig å leve med et menneske som har psykoser.

Hun blir voldelig og innrømmer også selv at hun er sykelig sjalu.

Begeret kan renne over for den som blir utsatt for denne terroren.

Selv om hun er syk gir det henne på ingen måte et gratis pass for å slå sin kjære.

Om han trigger henne slik som ts påstår, vet vi ikke da hun hevder at hun blir paranoid når hun får disse anfallene.

TS er syk og må få den behandlingen som hun trenger.

I mellomtiden bør hun ikke være i et forhold, da det er tydelig at hun ikke takler det.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke om ts utøver mild vold ovenfor kjæresten sin eller ikke.

Når det gjelder ts sin tilstand, må det være ekstremt vanskelig å leve med et menneske som har psykoser.

Hun blir voldelig og innrømmer også selv at hun er sykelig sjalu.

Begeret kan renne over for den som blir utsatt for denne terroren.

Selv om hun er syk gir det henne på ingen måte et gratis pass for å slå sin kjære.

Om han trigger henne slik som ts påstår, vet vi ikke da hun hevder at hun ikke husker så mye når hun får disse anfallene sine.

TS er syk og må få den behandlingen som hun trenger.

I mellomtiden bør hun ikke være i et forhold, da det er tydelig at hun ikke takler det.

Sier meg enig. Vi leser jo innleggene og ser for oss at det er stor forskjell mellom ei lita jente og en stor mann -- mens i realiteten så kan størrelse på kropp og styrke være mye likere enn hva vi kollektivt har antatt. Hva om han bare er bittelitt større? Hva om det at TS skriver at han "bevisst tirrer" kun er basert på hennes opplevelse, og ikke at han gjør det med vilje?

Nei, alvorlig talt TS. Dere burde ikke være sammen når du er så syk som du er.

Anonymous poster hash: d2a5d...932

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...