Gå til innhold

Hvem var du på kino med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Unnvikende? Hun turte jo ikke å stille utdypende spørsmål. Det er urimelig å mene at han svarer unnvikende når han ikke får noen spørsmål å svare på engang.

Dersom han så denne filmen med en jente og hadde ikke helt riktige intensjoner er det tvilsomt at han hadde sagt til deg på denne måten at han hadde sett den. Jeg synes dette er litt urimelig, men det kommer jo selvsagt av TS sin tidligere kjæresteerfaring. Det viktigste her er kommunikasjon. Når kjæresten sier at han har sett en bestemt film på kino, er det jo ganske naturlig å spørre hvem han så den med. Dette dreier seg ikke om å være kontrollerende eller sjalu, men bare å ha en naturlig samtale.

Anonymous poster hash: 63f08...cfe

Grunnen til at jeg unngikk spørsmålet var for at i mitt forrige forhold ville vært som å si " jeg vet du var utro " og jeg ville ikke si det der og da.. Jeg vet det er et nytt forhold - og ville ikke vært slik... Men ting sitter igjen...

Men stusset over at han var så unnvikende på de andre spørsmåla - og ikke minst at han hadde vært på langtur og galant hoppet over å fortelle dette..

Anonymous poster hash: bbac0...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det litt sent å spørre hvem han var på kino med. Neste gang du kommer i en lignende situasjon, søster du bare. Det er helt naturlig. Det jeg hadde reagert mest på var at han var så unnvikende med de andre svarene, på hvorfor han var i den andre byen og sånn. At man reiser bort er ganske naturlig å fortelle en date, om dere har datet i 6 mnd. Hvorfor er dere ikke sammen etter så lang tid..?

Anonymous poster hash: 408c5...49f

Hvorfor vi ikke er def som kjærester :

Fordi jeg spurte om hvor vi var for ca to måneder siden-og fikk ikke et orntelig svar.. Han inkluderer meg i alt når vi er sammen- så føler vi er sammen, men tør ikke spørre igjen-

Anonymous poster hash: bbac0...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det litt sent å spørre hvem han var på kino med. Neste gang du kommer i en lignende situasjon, søster du bare. Det er helt naturlig. Det jeg hadde reagert mest på var at han var så unnvikende med de andre svarene, på hvorfor han var i den andre byen og sånn. At man reiser bort er ganske naturlig å fortelle en date, om dere har datet i 6 mnd. Hvorfor er dere ikke sammen etter så lang tid..?

Anonymous poster hash: 408c5...49f

Hvorfor vi ikke er def som kjærester :

Fordi jeg spurte om hvor vi var for ca to måneder siden-og fikk ikke et orntelig svar.. Han inkluderer meg i alt når vi er sammen- så føler vi er sammen, men tør ikke spørre igjen-

Anonymous poster hash: bbac0...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...