Gå til innhold

Jeg sendte en flørtende melding til han i går og han har ikke svart! Nå blir jeg stresset.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenk om han hadde ølbrillene på og angrer :fnise:

Anonymous poster hash: 1c863...d1b

 

Spikeren på hodet. Han har vel bedre alternativer enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

I stedet for å ikke svare i det hele tatt, synes han kunne svart noe a la: "Hei, takk for sist, det var hyggelig å treffes. Jeg blir litt opptatt nå fremover. Ønsker deg en fin sommer."

Anonymous poster hash: 19d6a...5c9

 

 

En jente som er interessert nok vil jo uansett lese noe inn i dette og vente på et svar når han er 'mindre opptatt'. 

 

Se bare på de utallige trådene skrevet av jenter som har fått tilsvarende beskjeder men håper det kan bli noe ut av det.

Anonymous poster hash: 2e5db...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke det beste? Det beste ville vært en klar og tydelig "Hei. Jeg tror kanskje ikke det er noe mellom oss, i alle fall ikke fra min side, men takk for invitasjonen". 

Anonymous poster hash: 9f554...969

 

Jeg tror at i det tilfellet hadde vi likevel funnet en tråd på KG.

 

"Han virker kjempeinteressert og ville utveksle nummer. Så sender jeg melding og han er plutselig ikke interessert lenger?! Hva har skjedd de siste 24 timene som gjorde at han ombestemte seg??"

 

Enden på visa er at ingen liker avvisning og vil finne en årsak til at avvisningen er urimelig, frekk eller simpelthen ikke en reell avvisning.

Anonymous poster hash: 2e5db...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror at i det tilfellet hadde vi likevel funnet en tråd på KG.

 

"Han virker kjempeinteressert og ville utveksle nummer. Så sender jeg melding og han er plutselig ikke interessert lenger?! Hva har skjedd de siste 24 timene som gjorde at han ombestemte seg??"

 

Enden på visa er at ingen liker avvisning og vil finne en årsak til at avvisningen er urimelig, frekk eller simpelthen ikke en reell avvisning.

Anonymous poster hash: 2e5db...70a

 

Derfor så bør alle avvisninger inneholde:

"Hei, takk for sist, det var hyggelig å treffes. Jeg blir litt opptatt nå fremover. Ønsker deg en fin sommer. Det som skjedde de siste 24 timene som fikk meg til å ombestemme meg, var at alkoholen forlot kroppen".

 

Da er det i minste ingen mulige misforståelser.

Anonymous poster hash: 78cda...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...