Gå til innhold

Alle guttene på jobb liker meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, men hva skal jeg gjøre da? Jeg er en sånn person som tuller mye, smiler hele tiden og jeg forstår godt at menn kan bli sjarmert av meg, men jeg kan jo ikke late som at jeg er en sur person eller noe slikt heller..

-TS

Anonymous poster hash: 1adc8...bef

Herregud. Få deg sosial intelligens. Jeg er selv en åpen og pen jente men selvfølgelig driver jeg ikke og fjoller, tuller rundt som en annen oppmerksomhets junkie på jobb! Du klarer helt fint å "beholde" deg selv men samt tone ned væremåten din. Del av det å være voksen er å klare innta ulike roller uten å drite seg ut.

Anonymous poster hash: 23c26...9ba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Kanskje det er noe du ikke forstår her ... og det er hvordan man oppfører seg på en arbeidsplass....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, men hva skal jeg gjøre da? Jeg er en sånn person som tuller mye, smiler hele tiden og jeg forstår godt at menn kan bli sjarmert av meg, men jeg kan jo ikke late som at jeg er en sur person eller noe slikt heller.. 

-TS

Anonymous poster hash: 1adc8...bef

 

Du virker sosialt inkompetent. En del av den sosiale kompetansen er å tilpasse seg ulike situasjoner, slik som å gå inn i ulike roller. Eksempelvis er man i én rolle som forelder, en annen rolle som kollega, en annen igjen som kjæreste, etc. Det vil ikke si at du skal være en helt annen person. At du vinkler dette over til at du skal late som du er en sur person er helt latterlig. Å opptre profesjonelt i jobbsammenheng er ikke det samme som å være en sur person, og det er virkelig synd at du utviser så liten forståelse over dette. Det er faktisk ganske bekymringsverdig. 

 

Selv synes jeg tråden i seg selv virker litt i overkant narsissistisk. 

Anonymous poster hash: 31e4d...ec1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker sosialt inkompetent. En del av den sosiale kompetansen er å tilpasse seg ulike situasjoner, slik som å gå inn i ulike roller. Eksempelvis er man i én rolle som forelder, en annen rolle som kollega, en annen igjen som kjæreste, etc. Det vil ikke si at du skal være en helt annen person. At du vinkler dette over til at du skal late som du er en sur person er helt latterlig. Å opptre profesjonelt i jobbsammenheng er ikke det samme som å være en sur person, og det er virkelig synd at du utviser så liten forståelse over dette. Det er faktisk ganske bekymringsverdig.

Selv synes jeg tråden i seg selv virker litt i overkant narsissistisk.

Anonymous poster hash: 31e4d...ec1

Dette var da svært bastante meninger...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da svært bastante meninger...

Du om det. Jeg syns vedkommende traff spikeren på hodet jeg.

Anonymous poster hash: 23c26...9ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo som dette problemet vil løse seg selv litt når du skal på date med han ene. Da burde de andre skjønne tegninga.

 

Jeg er forøvrig helt for litt uskyldig hverdagsflørt på arbeidsplassen jeg, men da må du jo ha såpass finjusterte sosiale antenner at du ikke etterlater dem med inntrykket av du faktisk vil ha dem. Tror det er der du har tråkket litt i salaten. Det blir bare kamp om en kvinne når mannfolka tror de faktisk har kjangs.

 

Vet ikke helt hvilke råd jeg skal gi deg, rammene for hverdagsflørt er jo en flytende og vag greie som man ikke kan lese seg til, men sosial intelligens vokser jo med hver livserfaring.

Men som sagt, selv om du ikke har klart å signalisere at her er det ikke noe f*tte å få, så vil de jo fort skjønne at slaget er tapt når du dater han ene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de ikke har veddemål om deg, hvem kan få deg til sengs først. Når menn ser slike lette på tråden jenter, så vil de bare en ting. Ligge med deg, så drite i deg etterpå, så ler de av deg. Fy, menn er faktisk så slemme. Ikke by på deg selv hvertfall. Oppfør deg normalt.



Anonymous poster hash: 5d880...fde
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel den mest tøsete av jentene tenker jeg. Da får du sånn type oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: afcef...da9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god venninne som er litt slik og hun klager ofte over vanskelige scenario med menn. Oppmerksomhet fra menn på jobb, oppmerksomhet fra typens venner, oppmerksomhet fra menn hun ikke liker. 

 

Saken er den at jeg vet hvorfor dette skjer. Hun ter seg på en måte som inviterer til oppmerksomhet. Og jeg merker tydelig at hun er annerledes rundt menn enn rundt kvinner. Det er ikke noe spesielt hun sier eller direkte seksuelt, men det handler om kroppsspråk - underbevisst har hun et visst behov for å sjarmere. Jeg tror det ligger noen 'daddy issues' i bunn der, hun trenger mye bekreftelse fra menn men innser ikke helt selv at det er det som er tilfelle. Selv når vi er på byen klarer hun ikke avvise menn hun ikke er interessert i kontant, den jobben faller på de hun er sammen med. Det er som om det er veldig vanskelig for henne å risikere at en mann ikke liker henne eller finner henne avvisnende.

Dette er ikke bare noe jeg har merket, men noe andre har bemerket.

 

Vi er begge unge og over snittet utseendemessig, men selv har jeg aldri opplevd problemer med menn på den måten. Det er mulig noen menn på jobb finner meg noe reservert og/eller avvisende, men jeg lar det heller gå den retningen. Sist hun klaget over en fyr på jobb som la an på henne bemerket jeg forsiktig at det er greit å vurdere signalene man sender ut. Da satte hun blikket i meg og stemningen ble veldig dårlig. Det var åpenbart ikke rom for å hinte til at dette lå hos henne, det er snarere menn som er problematiske. 

Når andre venninner av henne har sagt liknende ting har hun konkludert med at de er sjalu. 

 

Sier ikke du er helt likedan TS, men kanskje det er noe der? Har du problemer med å takle det om det skulle vise seg at noen av disse mennene ikke liker deg eller finner deg avvisende?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Du skal selvsagt bare være deg selv, å tulle , le og ha humor er bare bra. Får selv ofte høre at jeg er så flørtete, men jeg er bare hyggelig, omgjengelig, og liker å le og snakke.

 

Du får bare si at du liker de som venner om de prøver seg :) Du må få lov å ha det gøy, være deg selv uten at du skal tone deg ned! Ikke din feil at menn faller som fluer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god venninne som er litt slik og hun klager ofte over vanskelige scenario med menn. Oppmerksomhet fra menn på jobb, oppmerksomhet fra typens venner, oppmerksomhet fra menn hun ikke liker. 

 

Saken er den at jeg vet hvorfor dette skjer. Hun ter seg på en måte som inviterer til oppmerksomhet. Og jeg merker tydelig at hun er annerledes rundt menn enn rundt kvinner. Det er ikke noe spesielt hun sier eller direkte seksuelt, men det handler om kroppsspråk - underbevisst har hun et visst behov for å sjarmere. Jeg tror det ligger noen 'daddy issues' i bunn der, hun trenger mye bekreftelse fra menn men innser ikke helt selv at det er det som er tilfelle. Selv når vi er på byen klarer hun ikke avvise menn hun ikke er interessert i kontant, den jobben faller på de hun er sammen med. Det er som om det er veldig vanskelig for henne å risikere at en mann ikke liker henne eller finner henne avvisnende.

Dette er ikke bare noe jeg har merket, men noe andre har bemerket.

 

Vi er begge unge og over snittet utseendemessig, men selv har jeg aldri opplevd problemer med menn på den måten. Det er mulig noen menn på jobb finner meg noe reservert og/eller avvisende, men jeg lar det heller gå den retningen. Sist hun klaget over en fyr på jobb som la an på henne bemerket jeg forsiktig at det er greit å vurdere signalene man sender ut. Da satte hun blikket i meg og stemningen ble veldig dårlig. Det var åpenbart ikke rom for å hinte til at dette lå hos henne, det er snarere menn som er problematiske. 

Når andre venninner av henne har sagt liknende ting har hun konkludert med at de er sjalu. 

 

Sier ikke du er helt likedan TS, men kanskje det er noe der? Har du problemer med å takle det om det skulle vise seg at noen av disse mennene ikke liker deg eller finner deg avvisende?

 

Har en kollega som er slik. Alle rundt henne ser det, men hun ser det ikke selv. Hver eneste gang det kommer en mann inn i rommet så går stemmeleiet hennes litt opp og hun blir mer tøysete og leken. Det er jo litt pinlig å se på men vi vet jo at hun ikke mener noe med det. Men det verste er at hun allerede har en samboer, litt respektløst ovenfor ham for hun hadde neppe holdt på slik hvis han var til stede.

Anonymous poster hash: 8ec2b...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...