metempsychosis Skrevet 10. august 2015 #241 Del Skrevet 10. august 2015 Hodeskalle/våpenvaser og Conversation-vasene Mikrobølgeovn Fotbad/massasjestol/elektrisk-varmeteppe... Pallemøbler. De er jo direkte helsefarlige LC4 fra Le Corbusier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #242 Del Skrevet 11. august 2015 En mann som drikker for mye Anonymous poster hash: ad54e...8bf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabojenta Skrevet 11. august 2015 #243 Del Skrevet 11. august 2015 Gliser godt av denne tråden her. Følgende kommer ikke inn i mitt hjem: Telefonbenk i entreen ( og ja, de eksisterer fortsatt ) Stumtjener Panelgardiner Kubbelys i andre farger en hvit Visdomsord på vegger (kaster opp av mindre) Visdomsord/dikt på puter Fat med lys og stener på bordet Lyskjegle med sånne bommulsballer Pallemøbler Sort skinnsofa Sort skinnstresless Tepper fra Jysk o.l Sterkt farget sengetøy Duftfrisker Duftlys Ting fra black design, Perfect Home osv "Kunst" og bilder fra IKEA ( gjelder egentlig fra alle møbelforettninger) Lysmansjetter Afrika inspirerte pyntegjenstander Ringnes Skjærgårdspils Marsvin og andre smågnagere Undulat Akvarium Fugler Sorrund anlegg Gøyale dobørster, såpedispensere o.l Bilder og pynt på wc/bad Skilt på døren til toalettet - typ WC Krukker hvor det står "Popcorn", "Godis" o.l Kunstige planter og blomster Brudebilde på veggen ( hjelpes) Store klokker fra møbelforettniger på veggen Glassbord Maltblokker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 11. august 2015 #244 Del Skrevet 11. august 2015 Kunstige blomar. Aldri i verda! Skinnmøbler Fugl(er) i bur Vegg til vegg teppe Bord ol. i glass Mor-datter lampe Pels/skinn frå pelsoppdrett ol. Og sikkert nokre ting til som eg ikkje kjem på nett no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #245 Del Skrevet 15. august 2015 Hagenisse eller gnomer. Anonymous poster hash: d9409...741 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #246 Del Skrevet 15. august 2015 Gliser godt av denne tråden her. Følgende kommer ikke inn i mitt hjem: Telefonbenk i entreen ( og ja, de eksisterer fortsatt ) Stumtjener Panelgardiner Kubbelys i andre farger en hvit Visdomsord på vegger (kaster opp av mindre) Visdomsord/dikt på puter Fat med lys og stener på bordet Lyskjegle med sånne bommulsballer Pallemøbler Sort skinnsofa Sort skinnstresless Tepper fra Jysk o.l Sterkt farget sengetøy Duftfrisker Duftlys Ting fra black design, Perfect Home osv "Kunst" og bilder fra IKEA ( gjelder egentlig fra alle møbelforettninger) Lysmansjetter Afrika inspirerte pyntegjenstander Ringnes Skjærgårdspils Marsvin og andre smågnagere Undulat Akvarium Fugler Sorrund anlegg Gøyale dobørster, såpedispensere o.l Bilder og pynt på wc/bad Skilt på døren til toalettet - typ WC Krukker hvor det står "Popcorn", "Godis" o.l Kunstige planter og blomster Brudebilde på veggen ( hjelpes) Store klokker fra møbelforettniger på veggen Glassbord Maltblokker Har du egentlig noe i ditt hus i det hele tatt?Anonymous poster hash: 8b202...675 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 15. august 2015 #247 Del Skrevet 15. august 2015 Vatikanet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 15. august 2015 #248 Del Skrevet 15. august 2015 Får jo ikke plass til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #249 Del Skrevet 15. august 2015 Gliser godt av denne tråden her. Følgende kommer ikke inn i mitt hjem: Telefonbenk i entreen ( og ja, de eksisterer fortsatt ) Stumtjener Panelgardiner Kubbelys i andre farger en hvit Visdomsord på vegger (kaster opp av mindre) Visdomsord/dikt på puter Fat med lys og stener på bordet Lyskjegle med sånne bommulsballer Pallemøbler Sort skinnsofa Sort skinnstresless Tepper fra Jysk o.l Sterkt farget sengetøy Duftfrisker Duftlys Ting fra black design, Perfect Home osv "Kunst" og bilder fra IKEA ( gjelder egentlig fra alle møbelforettninger) Lysmansjetter Afrika inspirerte pyntegjenstander Ringnes Skjærgårdspils Marsvin og andre smågnagere Undulat Akvarium Fugler Sorrund anlegg Gøyale dobørster, såpedispensere o.l Bilder og pynt på wc/bad Skilt på døren til toalettet - typ WC Krukker hvor det står "Popcorn", "Godis" o.l Kunstige planter og blomster Brudebilde på veggen ( hjelpes) Store klokker fra møbelforettniger på veggen Glassbord Maltblokker Enig med deg. Hvilken stil liker du? Minimalistisk som meg? Anonymous poster hash: ad54e...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 15. august 2015 #250 Del Skrevet 15. august 2015 Pallemøbler. De er jo direkte helsefarlige Er de? (Jeg har ikke pallemøbler, men bare lurer på hva som gjør de helseskadelige) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #251 Del Skrevet 15. august 2015 Er de? (Jeg har ikke pallemøbler, men bare lurer på hva som gjør de helseskadelige) Er de laget av impregnert tre (impregnert med noe giftig?) ? Anonymous poster hash: ad54e...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. august 2015 #252 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) Fugler. Ender og pingviner har jeg ingen problemer med de er bare søte og gode. Andre fugler kan også være søte, men fy faen hvor de bråker! Noe av det mest irriterende jeg vet er å bli vekket av fuglekvitter. Nå høres jeg ut som er skikkelig irritert kjerring her. Ja, og eggkoker, eggdeler alt som har med egg å gjøre. (Bortsett fra egg til baking eller i en matrett.) Endret 15. august 2015 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 15. august 2015 #253 Del Skrevet 15. august 2015 Er de? (Jeg har ikke pallemøbler, men bare lurer på hva som gjør de helseskadelige) Er de laget av impregnert tre (impregnert med noe giftig?) ? Anonymous poster hash: ad54e...8bf Impregnering med kjemikalier ble bare forbudt for noen år siden (4/5 tror jeg), og dermed burde man være varsomme med hva man tar inn i huset. Endel av dem (kjemisk impregnerte) er fremdeles i bruk, og på generell basis burde man være ettertenksomme når det gjelder gjenbruk av industrielle materialer. "Direkte helsefarlige" er nok å ta litt i, men det er definitivt ikke noe jeg vil ha innendørs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #254 Del Skrevet 15. august 2015 Impregnering med kjemikalier ble bare forbudt for noen år siden (4/5 tror jeg), og dermed burde man være varsomme med hva man tar inn i huset. Endel av dem (kjemisk impregnerte) er fremdeles i bruk, og på generell basis burde man være ettertenksomme når det gjelder gjenbruk av industrielle materialer. "Direkte helsefarlige" er nok å ta litt i, men det er definitivt ikke noe jeg vil ha innendørs Takk for at du deler! Anonymous poster hash: ad54e...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #255 Del Skrevet 15. august 2015 Piffikrydder Anonymous poster hash: 66f2f...a11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #256 Del Skrevet 15. august 2015 Helt nye møbler som er laget for å se gamle ut. Det er greit dersom møblene faktisk er gamle, og kjøpt på bruktbutikk/funnet på en gammel låve, men ikke dersom man har betalt dobbel pris for at treverket skal se morkent ut. Anonymous poster hash: 8767d...15c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #257 Del Skrevet 15. august 2015 Piffikrydder Anonymous poster hash: 66f2f...a11 ...og grillkrydder. Samt slike bokstaver man kan stave "home", "love" og alt mulig annet dill med. Anonymous poster hash: 8767d...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 15. august 2015 #258 Del Skrevet 15. august 2015 Takk for at du deler! Anonymous poster hash: ad54e...8bf Med glede! Og jeg har noe jeg absolutt må bidra med! Oppblåsbart SPA-bad. Ikke kommer det inn i huset og ikke kommer det inn i hagen heller: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 15. august 2015 #259 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) - juletre i plast. - stort maleri av meg selv og evt ektemann midt i stua. - "sitater" på veggen. - frityr. - tepper. - hvit sofa. - uekte blomster. - unødvendige duppedingser som eggkoker, riskoker, oppskjæringsmaskin osv. Endret 15. august 2015 av veraa94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 16. august 2015 #260 Del Skrevet 16. august 2015 Frityrkoker Eggkoker Vannkoker Løse tepper på gulvet Grå vegger Duftende blomster og ekte juletre Store høytalere Mac Flere husdyr Rasister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå