Tjukk Norris Skrevet 9. august 2015 #221 Del Skrevet 9. august 2015 Hagenisse. Eller gnom heter det kanskje. Strengt tatt ikke INN i huset da, men den skal ikke på tomten heller. Anonymous poster hash: a3e1b...0cb Kan da vel få stå i hagen? Kan godt ha en gnom i hagen jeg, men trepanel og flotte ord type "home" eller "family" eller noe annet meningsløst skal ikke inn her iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-dings Skrevet 9. august 2015 #222 Del Skrevet 9. august 2015 - Husdyr. Er glad i dyr, men er allergisk mot det meste. - Duk på spisebordet. - Høyglans-kjøkken (har prøvd det, og med en daværende 1-åring i hus gjorde jeg ikke annet enn å vaske frontene for fingermerker!!!) aldri igjen! - Malingsspann i beige/brune toner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosamuffins Skrevet 9. august 2015 #223 Del Skrevet 9. august 2015 Brystningspanel Furumøbler(type 90-talls) Bombay-møbler Hjemmekino Stereoanlegg som tar over stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. august 2015 #224 Del Skrevet 9. august 2015 - flere appleprodukter - flere ikea-møbler - dagbladet - fransk bil - wallstickers - mgp - miele-produkter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 9. august 2015 #225 Del Skrevet 9. august 2015 * Sånne overprisa sykler som de tour de france-wannabe'ene flyr rundt på. * Tilhørende kroppskondomer for menn (også overpriset) * Hundemat fra Pedigree, Labb, Eukanuba, og andre typer hvetekuler med salt og fargestoffer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #226 Del Skrevet 9. august 2015 Elsker shabby chic stilen, men mye av det ser gammelt og skittent ut. Vet ikke om det heter Shappy chic, for noe av det ser mer bestemor-ish ut. Shabby chic (som var nytt og spennende på nittitallet), ble nesten umerkelig erstattet av "fransk landstil". (Litt mer fææænsi og kontinentalt, da vettu.) Alle husker vel alle stilleben med madonnafigurer. Det var vel der englene kom inn i bildet også, tror jeg. Sikkert noen som holder på sånn fremdeles. Anonymous poster hash: 51fa9...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 10. august 2015 #227 Del Skrevet 10. august 2015 - flere appleprodukter - flere ikea-møbler - dagbladet - fransk bil - wallstickers - mgp - miele-produkter Ikke at det betyr noe nevneverdig, men skulle gjerne likt vite hva som er feil med Mieleprdukter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. august 2015 #228 Del Skrevet 10. august 2015 - Husdyr. Er glad i dyr, men er allergisk mot det meste. - Duk på spisebordet. - Høyglans-kjøkken (har prøvd det, og med en daværende 1-åring i hus gjorde jeg ikke annet enn å vaske frontene for fingermerker!!!) aldri igjen!- Malingsspann i beige/brune toner. Forteller du meg at noen bruker tomme malingsspann som dekorasjon? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 10. august 2015 #229 Del Skrevet 10. august 2015 Trodde egentlig ikke at jeg hadde en slik liste, men jeg hadde visst en liten en: -shabby chic-greier -pallemøbler -bokstaver av typen "HOME" etc Sånn ellers har jeg mye av det som står på folks lister her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 10. august 2015 #230 Del Skrevet 10. august 2015 Kan legge til; - Liten TV - Dårlig/lite AV-oppsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 10. august 2015 #231 Del Skrevet 10. august 2015 Unødvendige pyntegjenstander etc Generelt ingenting som ikke har en viktig funksjon, blir bare rot. Helt enig, ting må ha en funksjon. Som telysholdere og boller. Om det er viktig funksjon vet jeg ikke, men det har hvertfall en fuksjon 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #232 Del Skrevet 10. august 2015 * Sånne overprisa sykler som de tour de france-wannabe'ene flyr rundt på. * Tilhørende kroppskondomer for menn (også overpriset) * Hundemat fra Pedigree, Labb, Eukanuba, og andre typer hvetekuler med salt og fargestoffer Hvilket hundefor anbefaler du? Anonymous poster hash: 75ac9...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 10. august 2015 #233 Del Skrevet 10. august 2015 Av tørrfor Orijen. Men det beste er rått. Vom og Hundemat nr. 25 er et fullfor f.eks, men det er bra for dem å ha litt seigt å tygge på og bein. Da får de renset tennene godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #234 Del Skrevet 10. august 2015 Bombay-møbler Asiatisk mønster Skinnsofa Panelplater Gardiner/duker Chabby-chic stilen Interiørpoesi Hjørnepeis Veggseksjon Fattigmannssølv Linoleumsgulv Eikekjøkken Digre høytalere Englemotiv Stjernemotiv Stressless Anonymous poster hash: 78644...804 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 10. august 2015 #235 Del Skrevet 10. august 2015 Fattigmannssølv Anonymous poster hash: 78644...804 Hva er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-dings Skrevet 10. august 2015 #236 Del Skrevet 10. august 2015 Forteller du meg at noen bruker tomme malingsspann som dekorasjon? Nei, malingsspann med maling i, som til å male veggene brune/beige. DET skal aldri inn i mitt hjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. august 2015 #237 Del Skrevet 10. august 2015 Nei, malingsspann med maling i, som til å male veggene brune/beige. DET skal aldri inn i mitt hjem Ok. Vel, det hadde ikke overrasket meg om tomme malingsspann ble en trend. Pallebord er bare et forvarsel. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 10. august 2015 #238 Del Skrevet 10. august 2015 Ok. Vel, det hadde ikke overrasket meg om tomme malingsspann ble en trend. Pallebord er bare et forvarsel. Fantastisk ide! Nå skal jeg bli trendsetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 10. august 2015 #239 Del Skrevet 10. august 2015 Fantastisk ide! Nå skal jeg bli trendsetter taken... http://aboutfamilycrafts.com/wp-content/uploads/2014/04/DIY-Polka-Dot-Easter-Buckets.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. august 2015 #240 Del Skrevet 10. august 2015 taken... http://aboutfamilycrafts.com/wp-content/uploads/2014/04/DIY-Polka-Dot-Easter-Buckets.jpg Se der ja. De hadde gjort seg oppå pallebordet sammen med HOME og LOVE. Nå er det bare å få trendsetterne til å kikke litt nøyere på helsetrøya og rulletobakk, så slipper jeg å skjerpe meg. Pappakroppen er klar. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå