Gå til innhold

Nye H&M Beauty


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mest sannsynlig så inneholder den 90 % paraffinum liquidum som de fleste andre billige kremer.

"Ingredients: Water, butyrospermum parkii (shea) butter, dimethicone, cetyl alcohol, stearic acid, c12-15 alkyl benzoate, fragrance (parfum), sorbitol (er ikke det i tyggis?), phenoxyethanol, glycol cetearate, peg-100 stearate, vegetable oil (olus oil), glyceryl stearate, caprylyl glycol, magnesium aluminium silicate, carbomer, tocopheryl acetate, benzotriazolyl dodecyl p-cresol, sodium hydroxide, panthenol, olea europaea (olive) fruit oil, alcohol, tris (tetramethylhydroxypiperidinol) centrate, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, linalool, coumarin, alpha-isomethyl ionone, hydroxycitronellal, geraniol, hexyl cinnamal, limonene" står det på flasken. Har ikke sett så mange ingredienser i hele mitt liv tror jeg :P

Anonymous poster hash: b85f2...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser makeup mekka er nevnt her.

Det er virkelig å anbefale! Mascaraen dems er den beste jeg har prøvd.

 

Jeg må nesten si meg enig. Jeg elsker mascaraen til Makeupmekka,

og hvordan vippene mine ser ut med den på. Men den holder ikke

på meg, altså etter en hel dag ser jeg ut som en vaskebjørn da den

havner under øynene. Dessverre. For det er absolutt den mascaraen

som har gitt meg best resultat på vippene og jeg har prøvd mange

mascaraer.

Anonymous poster hash: be1ba...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prøvde tørrsjampoen i dag. Den var absolutt ikke noe jeg vil anbefale videre. Veldig klissete og klebrig. Ligger som grått støv i håret uansett hvor mye du gjør med det. Eneste positive var at den luktet forholdsvis godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...