Gå til innhold

Del ting du ALDRI kan fortelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 4.11.2016 den 15.29, AnonymBruker skrev:

Når jeg var 24år ung og steinkåt, og fulgte min pikk hvorhen den pekte, pulte jeg ei  på 52 og ei på 17 i løpet av samme sommeren. Bare noen uker i mellom. 35 års alderforskjell,den ene kunne teoretisk vært bestemor til den andre. 

Anonymkode: ea366...78d

Må nok være en varier opplevelse å møte en ung uten erfaring og med voksen med erfaring. Har neste gjort det samme men da med menn, den ene var 18 og neste var 64. Det var ulike opplevelser, som jeg forsatt husker slev om det er mange år siden

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå med to menn samme kveld, den siste trodde jeg var så våt, men det var egentlig siden til han første. Var ung og 🐗 

Anonymkode: 7ed09...e4e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Modent skrev:

Må nok være en varier opplevelse å møte en ung uten erfaring og med voksen med erfaring. Har neste gjort det samme men da med menn, den ene var 18 og neste var 64. Det var ulike opplevelser, som jeg forsatt husker slev om det er mange år siden

 

Herlig !         Men hvor gammel var du selv ?

Anonymkode: ea366...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann og pulte med usikker type buttplugg her om dagen. Den forsvant faen meg oppi, men fikk den heldigvis ut igjen. Aldri kommet så hard før :)

Anonymkode: cae1e...7be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16. desember 2016 den 0.23, AnonymBruker skrev:

Lå med to menn samme kveld, den siste trodde jeg var så våt, men det var egentlig siden til han første. Var ung og 🐗 

Anonymkode: 7ed09...e4e

Det hadde jeg bare likt om jeg var han siste, spesielt om han hadde likt eldre menn ;) kanskje han skjønte det og nøt det ;) 

Anonymkode: 44035...55e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jeg bare likt om jeg var han siste, spesielt om han hadde likt eldre menn ;) kanskje han skjønte det og nøt det ;) 

Anonymkode: 44035...55e

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sykt komplekser for høyden min :( 

Anonymkode: cd547...0c1

Er det en ting under kategorien seksualitet du ALDRIkan fortelle til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27. november 2016 den 11.23, AnonymBruker skrev:

Jeg har et sexforhold til en venninne av datteren min. Hun er 20 og jeg er 43. Begge er single.

Begynte da hun var med datteren min og meg på ferie til Frankrike i sommer. Da hadde vi sex 3 ganger i løpet av en uke, når datteren min var ute og trente. Siden har vi møttes på hotell kanskje 8-9 ganger. Sinnsyk deilig og utforskende sex, men vi vet begge at det ikke kan bli noe forhold, og at min datter aldri må få vite om det. Møter henne til uken og fikk snap av henne i noe nytt undertøy hun hadde kjøpt i går med strømper og greier .... så gleder meg til en natt timer med deilig, deilig sex.  

Anonymkode: b0430...007

Jeg dumpet nettopp en potensiell kjæreste fordi han hadde gjort som deg. Synes det var ekkelt og det ble skikkelig turn off for meg. Et godt råd, ikke fortell om denne affære til senere kjærester før du vet om de kan takle det 

Anonymkode: de09e...a97

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mer lyst på naboen min som er tjue år eldre enn meg enn mannen min..

Anonymkode: 221c8...c31

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mer lyst på naboen min som er tjue år eldre enn meg enn mannen min..

Anonymkode: 221c8...c31

Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv :)

Anonymkode: 7fde3...9eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som ab :fnise: 

Jeg var en tøs fra 17-20. Alltid kåt og pulte det meste.

Jeg var en uke i Hellas og hadde sex med 4 grekere på den uka. Hadde sex med bartenderen, basseng gutten, en random jeg kom i snakk med på gata og en til som jeg ikke husker hva var.

Jeg var på byen og møtte på faren til en venninne. Etter mye drikke, så ble jeg med han hjem og vi pulte. Jeg var 19 og han 45 ish. Syk deilig sex!

Hadde femkant med 3 menn og en venninne 

Pulte 3 menn samme dagen. Ikke samtidig.

Da jeg fikk kjæreste rett etter jeg fylte 21, så roet jeg meg og var vært sammen i over 3 år.

 

Anonymkode: c471e...ba7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst på en flott, yngre kollega. Når han sitter eller står inntil meg og vi har åpenlys kroppskontakt men han ikke trekker seg unna, er det vanskelig å vite hva man skal forstå det som. Vi er dessuten begge i etablerte forhold.. 

Anonymkode: 92d6c...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Jeg har hatt sex med to stykker samme kveld..

- Jeg hadde sex med minst en forskjellig i måneden et år, da jeg var 24

 

- Nå er det over to år siden sist jeg hadde sex 

 

- Nå er min store fantasi å ha sex med Lars Håvard Haugen, gitaristen i Hellbillies 😍

Anonymkode: 59aba...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og har jobbet som massør i noen år i Oslo.
Som regel er det profesjonelt fra begges siden men har endt med å massere tre forskjellige damer til orgasme. En gang endte det også med sex.

Anonymkode: 5920e...88f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne hadde et ons og hun falt hodestups for han, etter en stund på en fest så fant vi tonen og har hatt sex flere ganger i uken i over 6 måneder uten at jeg har sagt et ord. og hun pratet om han til mer hver dag. om hvor forelsket hun var i han osv. jeg fortalte henne til slutt om oss, men det var bare etter jeg og han ble enige om at vi skulle gi hverandre en ordentlig sjanse. og hun tror en dag i dag at jeg fortalte henne det samme dag som vi fant tonen.. for å toppe det hele så er jeg sjefen hennes. uprofesjonelt ja jeg vet..

Anonymkode: 3b8c1...700

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2016 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Blitt utsatt for overgrep hele livet, omtrent. Fra fire stykker. Jeg fremprovoserer dem. 

Anonymkode: 067df...092

Det gjør du ikke. Det er overgriper som har ansvar for at de begår overgrep, ikke de som blir utsatt. Jeg synes du bør snakke med noen om dette. Du kan kontakte mentalhelses hjelpetelefon. Legevakten har også et overgrepsmottak. Ellers har du NKVTS(Nasjonalt kunnskapssenter om vold og posttraumatisk stress), og Dixi ressurssenter mot voldtekt, og SMISO har også forskjellige sentere rundt om i landet. Du kan også kontakte Lommelegen.no. Det er viktig at du ikke lider om dette i stillhet. Noen hemmeligheter er rett og slett ikke greit å bære på, alene. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...