AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #461 Del Skrevet 18. februar 2017 På 24.12.2016 den 11.19, AnonymBruker skrev: Har dessuten svært lite erfaring med kvinner og sjekking. Kommer fra en liten plass med lite tilgang på jenter/damer, så jeg har ingen "trening" i dette... En usikker mann er vel skikkelig turn-off for dere kvinner. Det er vel det det koker ned til. Anonymkode: 6e305...afa Ikke nødvendigvis. Jeg er sammen med en sånn mann, og liker sjenerte menn veldig godt. Bruker lang tid på å bli kjent selv. Anonymkode: 8cb93...f13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #462 Del Skrevet 18. februar 2017 På 26.5.2016 den 22.52, AnonymBruker skrev: En nevrokirurg med samboer betalte meg for å holde ham med besøk ,kline, onanere osv.(ikke sex) Jeg har vert gravid to gsnger med min tidligere sjef. Jeg har hatt sex med min nåværende sjef som har samboer. Har hatt sex med 3 sjefer ,alle i forhold. Har hatt sex med en gammal kollega av meg som hadde samboer som var 8 mnd på vei, ja fælt...men han er bare sammen med henne fordi de at de venta barn..nå er det slutt nellom dem. Fælt menneske jeg. Anonymkode: baa30...18a Ja jeg er faktisk enig med deg der. Jeg dømmer ingen for det de finner på i sexlivet, men når du konsekvent går etter menn som er opptatt synes jeg du er ganske bedriten som person. Greit at disse mennene er drittsekker og har hovedskylden, men når damer som deg er tilgjengelige og går med på å gå bak ryggen på damene deres, er dere faktisk i stor grad veldig medskyldige. Skammelig. Anonymkode: 1fdea...173 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #463 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg elsker en mann, og det har jeg gjort i 8 år nå. Klarer ikke å tenke på noen andre enn ham. Har så lyst til å være nær han, ligge med han og knulle vettet av han❤ Anonymkode: 76db2...862 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #464 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg er utro mot samboeren min med en kollega, som igjen er utro mot sin samboer med meg. Nå har jeg plutselig blitt kjent med samboeren hans, i en sosial setting hvor vi var sammen alle tre. Og det var overhodet ingen problemer. Hun er kjempesøt og er så glad for at hun ble kjent med meg. Anonymkode: fd678...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #465 Del Skrevet 19. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er utro mot samboeren min med en kollega, som igjen er utro mot sin samboer med meg. Nå har jeg plutselig blitt kjent med samboeren hans, i en sosial setting hvor vi var sammen alle tre. Og det var overhodet ingen problemer. Hun er kjempesøt og er så glad for at hun ble kjent med meg. Anonymkode: fd678...756 Dette er my story også. Har hatt sex med min kollega regelmessig i 3 år. Er 100 % sikker på at ingen en gang har mistanke om at vi holder på. Jeg kjenner dama hans. Anonymkode: b0430...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #466 Del Skrevet 19. februar 2017 Av ren nysgjerrighet. Dere som er utro med kollegaer hvor begge er samboere. Hvor skjer dette? På jobben? Hotell? Har dere dårlig samvittighet eller synes dere det er greit? Dømmer ikke. Bare nysgjerrig. Anonymkode: 43774...9ba 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #467 Del Skrevet 19. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av ren nysgjerrighet. Dere som er utro med kollegaer hvor begge er samboere. Hvor skjer dette? På jobben? Hotell? Har dere dårlig samvittighet eller synes dere det er greit? Dømmer ikke. Bare nysgjerrig. Anonymkode: 43774...9ba For min del; Av og til på jobben, men sjelden eller aldri i arbeidstiden. Jobber begge mye (jobberi revisjonsselskap), så det hender seg det blir en kjappis på handicap eller i møteromsavdelingen på kveldstid. Men det hender (kanskje annen hver måned) vi møtes på hotell, gjerne fra lunsj og ut på ettermiddagen. Og så hender det vi er på jobbturer sammen i inn- og utland, og da hender seg det blir litt sniking på sen kveldstid. Og jo, litt dårlig samvittighet, men ingen av oss har barn (han er 32, jeg er 30), så tror det kanskje vil endre seg om så skjer. Akkurat nå er det litt sånn "deilig, ukomplisert sex og bare det". Anonymkode: b0430...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #468 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg avtaler med mannen min å knulle elskeren min, og han kommer inni meg. Så drar jeg hjem, og mannen min slikker meg og knuller meg så utrolig intenst etterpå. Anonymkode: 98f01...9b5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #469 Del Skrevet 19. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er my story også. Har hatt sex med min kollega regelmessig i 3 år. Er 100 % sikker på at ingen en gang har mistanke om at vi holder på. Jeg kjenner dama hans. Anonymkode: b0430...007 Jeg må prate med han om det neste gang, hva han tenker om at jeg og dama hans kom så godt overens. Plutselig er vi venner på face og følger hverandre på Instagram. Anonymkode: fd678...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #470 Del Skrevet 19. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Av ren nysgjerrighet. Dere som er utro med kollegaer hvor begge er samboere. Hvor skjer dette? På jobben? Hotell? Har dere dårlig samvittighet eller synes dere det er greit? Dømmer ikke. Bare nysgjerrig. Anonymkode: 43774...9ba Det har skjedd på jobben et par ganger, hjemme hos han tre ganger når hun har vært på reise, på samling med jobben og en gang vi tilfeldigvis var i samme by til samme tid. Nå var vi også tilfeldigvis i samme by til samme tid og har hengt sammen på kveldstid, han sittende mellom meg og samboeren. Det er jo selvfølgelig ikke greit, men jeg klarer ikke å ta inn over meg den dårlige samvittigheten. Følte ingenting ovenfor henne da jeg møtte henne heller. Det var tydelig at hun hadde hørt om meg og visste hvem jeg var (naturlig nok siden jeg er kollega). Vi pratet om at de kun bodde i en liten leilighet og jeg viste ikke tegn til at jeg visste det fordi jeg hadde vært der. Anonymkode: fd678...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #471 Del Skrevet 19. februar 2017 Mann (50). Jeg er litt for ekshibisjonistisk for mitt eget beste. Liker å ha sex der andre ser eller kan se det. På toalettet på café, på spas, på stranda, i parkeringshus eller i bil i veikanten. Drt gir en ekstra tenning å kunne bli sett. De gangene jeg har blitt sett, har vært ekstra intense.... Anonymkode: c13bb...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #472 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg har jevnlig sex med min tante. Vi er begge gift. Anonymkode: 208ce...4aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #473 Del Skrevet 19. februar 2017 På 29.7.2015 den 22.35, AnonymBruker skrev: Gjort det samme selv. Det vet ingen. Bare meg. Anonymous poster hash: f398d...998 Hvorfor vil dere ikke fortelle det? Anonymkode: 208ce...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #474 Del Skrevet 19. februar 2017 hmm.. en sen og fuktig kveld møtte jeg noen damer fra Nigeria - Jeg ville absolutt ta hun ene med hjem for å ha det gøy sammen med samboeren min som var hjemme og sov. Møtte min nabo (som er taxi sjåfør), han nektet å kjøre oss hjem og kastet henne vekk. Har siden stått i evig gjeld til han og kuttet ut shots... Anonymkode: 58fed...423 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #475 Del Skrevet 19. februar 2017 -Har ikke tall på hvor mange jeg har hadd sex med -Elsker å bli dominert, men også å dominere. -Har kjæreste, men har det siste året pratet med en gammel flamme som jeg ikke har møtt på 10 år, men som jeg hadde et sinnsykt intenst, vilt og digg sexliv med (vi var aldri sammen, hadde bare sex) og jeg blir nok aldri å glemme han. -Hadde sex med 4 personer på 1,5 døgn, ingen visste om hverandre. -Er glad for at jeg har roet meg og slått rot. Anonymkode: c97e9...da2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #476 Del Skrevet 19. februar 2017 Hadde sex med en jeg studerer med. Vi var begge i forhold da. Jeg er nå singel og skammer meg, snart et år siden det skjedde.. Forholdet mitt var på hell da uansett. Han har fortsatt dame og unger og dama vet ingenting. Nå prater jeg lite med han😶 Anonymkode: a137f...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #477 Del Skrevet 19. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jevnlig sex med min tante. Vi er begge gift. Anonymkode: 208ce...4aa He he ...... Inngiftet tante da håper jeg. Selv pulte jeg onkels "nye" dame når jeg var 22 og hun 48 Anonymkode: ea366...78d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #478 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg har hatt sex med en gammel mann på 40. Anonymkode: cd547...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #479 Del Skrevet 20. februar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er my story også. Har hatt sex med min kollega regelmessig i 3 år. Er 100 % sikker på at ingen en gang har mistanke om at vi holder på. Jeg kjenner dama hans. Anonymkode: b0430...007 Det er det samme her. Det er helt utenkelig for andre at jeg skulle holde på sånn. Hva tenker din om at du kjenner dama hans da? Anonymkode: fd678...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #480 Del Skrevet 20. februar 2017 Mann (40). Jeg liker anal lek på meg selv, men kona vil ikke være en del av det. Min største seksuelle drøm er en dag å bli fistet. Bruker derfor sjansen når jeg er alene til å leke med diverse buttplugger og dildoer. Den største dildoen er Bam som er som en halvliters brusflaske. Jeg får den ca 20cm inn. Jeg lurer på å kjøpe/leie noen til å hjelpe meg å bli fistet en gang, men vet ikke om jeg tør Anonymkode: 7768f...198 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå