Gå til innhold

Del ting du ALDRI kan fortelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I sommer var jeg i bryllupet til en kompis. Dama han giftet seg med har en singel mor. Jeg knullet henne etter festen. 

Anonymkode: 1ec17...83b

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I sommer var jeg i bryllupet til en kompis. Dama han giftet seg med har en singel mor. Jeg knullet henne etter festen. 

Hehe 👍🏻 Lucky mom Hihi som fikk litt lammekjøtt;)

Anonymkode: 633b5...416

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt-kremt:

- Har på et eller annet tidspunkt vært utro i alle mine tre forhold. Flest ganger mot han jeg er sammen med nå, stort sett med andre jenter. Helt plutselig mistet tenningen på menn, men orker ikke å forholde meg til det.

- Var i årevis småbetatt av mannen til en venninne. Han fortalte nylig at det er gjensidig og at han elsker meg. Orker ikke å se noen av dem i øynene.

- Liker å bli kvalt, dobbeltpenetrert og slappet.

- Hadde en veldig voldelig trekant med to menn da jeg var 19, det var sykt smertefullt og helt vilt tilfredsstillende samtidig. Var full av kutt og blåmerker etterpå. 

- Har hatt sex med over 100 (ikke medregnet kvinnene).

- Hatt sex med kjærestene til to venninner.

- Tisset en gang på meg under et ONS. Han trodde jeg squirtet. Møtte han igjen noen år senere og endte på ny i senga, han var skuffet over at jeg ikke "squirtet". priceless!

- Siklet sånn på dyre ting da jeg var 15 - 17 at jeg møtte eldre menn jeg ble kjent med på nettet, lot de gjøre hva de ville med meg. Mulig det er her mitt ravgale og kyniske forhold til sex kommer fra når jeg tenker meg om. 

For å gjøre dette klart er jeg på ingen måte stolt av noe av dette, og jeg er veldig klar over hvor dysfunksjonell jeg er. 

Jente 28

Anonymkode: d4e3a...fb2

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg blir kåt av denne tråden :tongue:

Du tok ordene ut av "kjeften" på meg!! Haha, digger denne tråden!

Anonymkode: 3e8ba...8e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er superforelska i en kollega. Jeg har mann og barn... "heldigvis" kan jeg aldri få ham

Anonymkode: 234d3...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J18, har så enormt lyst til å ha sex med en mann på 40-50 år. Men aner ikke hvor jeg finner en sånn

Anonymkode: 38b31...dd2

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort mye jeg ikke kan fortelle noe annet enn anonymt, men det siste må ha vært helgen for et par uker siden, når jeg jobbet (serverer på en restaurant på et hotell). Når jeg hadde dusja og kom ut av garderoben for å gå hjem, ble stoppet av ei søt jente som sikkert ikke var mer enn 19-20, som var litt småpussa, men som gjerne ville snakke litt med meg. Hun hadde vært i det selskapet jeg serverte i. Ble med henne inn på et møterom i gangen ved garderoben, og hun nærmest fysisk kastet seg over meg og sa at jeg måtte knulle henne. Enkelt som jeg er, så dempa jeg lyset, låste døra og kledde av henne. Jenta hadde blant annet stay-ups (som jeg elsker!), og det ble en intens og heftig runde med ordentlig knulling både på bord og gulv og i ulike stillinger. Bare god stemning etterpå, en rask klem, og jeg ruslet hjem :) 

Anonymkode: b0430...007

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort mye jeg ikke kan fortelle noe annet enn anonymt, men det siste må ha vært helgen for et par uker siden, når jeg jobbet (serverer på en restaurant på et hotell). Når jeg hadde dusja og kom ut av garderoben for å gå hjem, ble stoppet av ei søt jente som sikkert ikke var mer enn 19-20, som var litt småpussa, men som gjerne ville snakke litt med meg. Hun hadde vært i det selskapet jeg serverte i. Ble med henne inn på et møterom i gangen ved garderoben, og hun nærmest fysisk kastet seg over meg og sa at jeg måtte knulle henne. Enkelt som jeg er, så dempa jeg lyset, låste døra og kledde av henne. Jenta hadde blant annet stay-ups (som jeg elsker!), og det ble en intens og heftig runde med ordentlig knulling både på bord og gulv og i ulike stillinger. Bare god stemning etterpå, en rask klem, og jeg ruslet hjem :) 

Anonymkode: b0430...007

Hvor gammel er du da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- at jeg fantaser om jentesex 24/7 - at jg fingra kusina mi da vi var 12 år ca - at jeg drømmer om å bli voldtatt sv en stor neger og puler meg sykt hardt - at jeg stalker en fyr som jeg er sykt opphengt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går jevnlig til massasje (bor i sørøst Asia), og en dag fikk jeg tilfeldigvis en mannlig terapeut . Han var sykt god til å massere, men jeg kjente at han masserte veldig langt opp på innsiden av lårene. Jeg hadde på meg en tynn truse, og han kom "tilfeldigvis" borti noen ganger, og jeg ble selvfølgelig dyvåt . Han gjorde ikke noe mer, og jeg valgte å tenke at det bare var et uhell. 

Neste gang jeg dro dit ba jeg spesielt om en mannlig terapeut. Mest fordi han er den beste masssøren jeg har hatt, men selvfølgelig også fordi jeg var nysgjerrig på om han kom til å gjøre noe mer. Han gjorde det samme igjen , men denne gangen merket jeg tydelig at det ikke var noe uhell. Han strøk fingrene lett innenfor trusekanten, og kjente på hvor vanvittig våt jeg var. Så spurte han om han skulle massere puppene mine, noe som ikke gjorde meg mindre sprengkåt. Etter litt mer "vanlig" massasje går han igjen mot området rumpa og innsiden av lårene, og denne gangen stopper han ikke, men fingrer meg heftig mens han vipper ut en vanvittig deilig pikk ut av buksa og lar meg runke ham. Han satte seg over meg på benken og ville penetrere meg, men der fant jeg fram alt jeg hadde av viljestyrke og sa nei..

Jeg betalte aldri noe ekstra (han var ikke i resepsjonen når jeg kom ut, og jeg nekter å si tipse 5 ganger opprinnelig pris til jenta som satt der haha) , så jeg velger å ikke kalle meg horekunde (litt selvbedrag må være lov). :fnise: Jeg har ikke vært der siden, og skammer meg over dobbeltmoralen ved å fordømme horekunder samtidig som jeg fantaserer om å bli massert og fingret av denne mannen igjen. Jeg tror aldri noen har gjort meg så kåt noen sinne, og jeg blir våt bare tankene sneier innom massasjesalongen...

Anonymkode: ac901...59f

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

J18, har så enormt lyst til å ha sex med en mann på 40-50 år. Men aner ikke hvor jeg finner en sånn

Anonymkode: 38b31...dd2

Vil tro at du kan finne det her inne hehe om du skriver et innlegg med brukernavnet ditt og spør om råd hvor du som er 18 år kan treffe voksne menn  over 40 for sex , du kommet garantert til å få flere PM etter det hehe. Antar at de fleste menn i den alderen vil knulle ei ungjente, men de kan ikke snakke høyt om det 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro at du kan finne det her inne hehe om du skriver et innlegg med brukernavnet ditt og spør om råd hvor du som er 18 år kan treffe voksne menn  over 40 for sex , du kommet garantert til å få flere PM etter det hehe. Antar at de fleste menn i den alderen vil knulle ei ungjente, men de kan ikke snakke høyt om det 

Snakk for deg selv. Er 40+ og har en datter i den alderen +/-.

Hadde følt meg som en overgriper / gammel gris. Syntes selv 25 åringer virker unge.

Anonymkode: 92e82...693

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- vil gjerne treffe/ha forhold til en tenåring (ikke under 16)

- elsker å få en god deilig thai massasje  :)

- elsker sexy truser , g-string, tangatruser

- jeg var på overnatting besøk hos en kjent familie og ble runket av ham under dynen og det føltes godt når jeg kom. Jeg var 16 og han var ca. 40

- vi hadde en kjempe søt jente (ca. 24år) i slektningen og når vi to skulle til et kort besøk til hennes venninne på kvelden, tok jeg (ca 16år) kuken ut og holdt meg tett inntil henne. Jeg vet ikke om hun merket det. Det har være runder med runking med tanke på henne....sniffet også hennes truser :) .. skylder på ungdomsalder ;)

- jeg leide sokkelleilighet når jeg studerte. De som eide huset hadde vaske rom nede. Jeg "gravde" meg opp flere ganger i vaskekurven, fikk tak i hennes brukte truse, luktet og fant fittehår :)

- jeg møtte ei dame gjennom dating side og vi skulle bare ut og spise pizza. Det endte med at vi parkerte bil ved gateparkering og hadde en god deilig sex... til langt ut på natta..ca 04.. vi måtte passe på når folk gikk forbi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snakk for deg selv. Er 40+ og har en datter i den alderen +/-.

Hadde følt meg som en overgriper / gammel gris. Syntes selv 25 åringer virker unge.

Anonymkode: 92e82...693

Godt å høre at du faktisk ikke vil pule småryps, men mange vil nok det/) Vi damer i 30 åra et utgått på dato for mange menn

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går jevnlig til massasje (bor i sørøst Asia), og en dag fikk jeg tilfeldigvis en mannlig terapeut . Han var sykt god til å massere, men jeg kjente at han masserte veldig langt opp på innsiden av lårene. Jeg hadde på meg en tynn truse, og han kom "tilfeldigvis" borti noen ganger, og jeg ble selvfølgelig dyvåt . Han gjorde ikke noe mer, og jeg valgte å tenke at det bare var et uhell. 

Neste gang jeg dro dit ba jeg spesielt om en mannlig terapeut. Mest fordi han er den beste masssøren jeg har hatt, men selvfølgelig også fordi jeg var nysgjerrig på om han kom til å gjøre noe mer. Han gjorde det samme igjen , men denne gangen merket jeg tydelig at det ikke var noe uhell. Han strøk fingrene lett innenfor trusekanten, og kjente på hvor vanvittig våt jeg var. Så spurte han om han skulle massere puppene mine, noe som ikke gjorde meg mindre sprengkåt. Etter litt mer "vanlig" massasje går han igjen mot området rumpa og innsiden av lårene, og denne gangen stopper han ikke, men fingrer meg heftig mens han vipper ut en vanvittig deilig pikk ut av buksa og lar meg runke ham. Han satte seg over meg på benken og ville penetrere meg, men der fant jeg fram alt jeg hadde av viljestyrke og sa nei..

Jeg betalte aldri noe ekstra (han var ikke i resepsjonen når jeg kom ut, og jeg nekter å si tipse 5 ganger opprinnelig pris til jenta som satt der haha) , så jeg velger å ikke kalle meg horekunde (litt selvbedrag må være lov). :fnise: Jeg har ikke vært der siden, og skammer meg over dobbeltmoralen ved å fordømme horekunder samtidig som jeg fantaserer om å bli massert og fingret av denne mannen igjen. Jeg tror aldri noen har gjort meg så kåt noen sinne, og jeg blir våt bare tankene sneier innom massasjesalongen...

Anonymkode: ac901...59f

Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre at du faktisk ikke vil pule småryps, men mange vil nok det/) Vi damer i 30 åra et utgått på dato for mange menn

Jeg er i midten av 20åra og ligger med mann på 45. 

Anonymkode: 245e5...aba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en meget fuktig kveld på byen i starten av 20-årene våknet jeg i min egen avføring. Enda godt jeg våknet i min egen seng og ikke hadde overnattingsgjest :hakeslepp::kvalm:

Den dag i dag fortsatt småredd alkohol

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i midten av 20åra og ligger med mann på 45. 

Anonymkode: 245e5...aba

Bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...