Gå til innhold

Forever Living C9 - erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, hypes skrev:

Har aldri sagt at kroppen TRENGER en detox :) men jeg tror det er bra å rense systemet. særlig hvis man har lyst på en drastisk forandring i kostholdet. Men det er meg da! 

Så du baserer din kunnskap på noe du tror, samtidig hevder du at de som er kritiske,mangler kunnskap. Det var det jeg tenkte meg. 

At du føler det er lurt, er ingen dokumentert effekt på dette produktet. Det hadde også vært interessant å høre hvilke giftstoffer du mener man må reise ut, som man trenger dette produktet til. 

Anonymkode: 26b64...a34

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 2. februar 2016 at 14.27, Pringle skrev:

Jeg har etter utallige diskusjoner om emnet, ennå ikke fått tak på hva "rense systemet" betyr, og hva det skal være godt for. Og hvorfor man anbefales å kjøpe et dyrt produkt og gå på sultekur i noen dager for å kunne spise vanlig/sunn mat etterpå. Heller ikke hva en kickstart har med vektnedgang å gjøre. 

Men det er jo ikke sultingen du betaler for.. Aloverajuicen koster ganske mye i seg selv, også noen Lean tabletter, fibertilskudd, proteinpulver/måltidserstatter, målebånd, pluss hefte med oppskrifter og diverse. Så du betaler faktisk ikke så mye mer, bare fordi det liksom er en sammensatt pakke. Hadde du kjøpt produktene separat hadde jo prisen blitt omtrent den samme. Jeg betalte vel 1200. Syns ikke det er ille når jeg vet at produktene holder MYE lenger enn 9 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du baserer din kunnskap på noe du tror, samtidig hevder du at de som er kritiske,mangler kunnskap. Det var det jeg tenkte meg. 

At du føler det er lurt, er ingen dokumentert effekt på dette produktet. Det hadde også vært interessant å høre hvilke giftstoffer du mener man må reise ut, som man trenger dette produktet til. 

Anonymkode: 26b64...a34

Min kunnskap? Hva produktet inneholder VET jeg, hva det skal gjøre for kroppen din. DET er det tydeligvis mange som misforstår, enten man har trua eller ei. Om du leste litt mer nøye hadde du sett at jeg skrev kunnskap om PRODUKTET. Har aldri påstått at jeg har kunnskap om detox, bare at jeg vet at produktet er en DETOX og at JEG tror detox er BRA :) jeg har heller aldri påstått at mine meninger om produktet dokumenter noe som helst? Jeesus! Kan du sitere meg noe sted? For alt du mener jeg mener er jo tatt ut av løse lufta! Jeg har aldri sagt at man MÅ rense ut noenting? Jeg, personlig, tror at en detox er bra. Forstår du hva jeg mener nå? Bra! Hold deg til fakta og hva som faktisk blir sagt er du snill :) 

Endret av hypes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, hypes skrev:

Men det er jo ikke sultingen du betaler for.. Aloverajuicen koster ganske mye i seg selv, også noen Lean tabletter, fibertilskudd, proteinpulver/måltidserstatter, målebånd, pluss hefte med oppskrifter og diverse. Så du betaler faktisk ikke så mye mer, bare fordi det liksom er en sammensatt pakke. Hadde du kjøpt produktene separat hadde jo prisen blitt omtrent den samme. Jeg betalte vel 1200. Syns ikke det er ille når jeg vet at produktene holder MYE lenger enn 9 dager

Bare 1200? Det var jo ikke så ille. Det er bare litt mer enn matbudsjettet mitt for to uker. Og du får med målebånd :dry:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan har du fått giftstoffer inn i kroppen? Og hva slags typer er det? De fleste blir jo dårlige av giftstoffer, da vil du få diare og det renser seg selv. 

Anonymkode: 608e5...34b

Giftstoffer får vi i oss hele tiden. Prosessert mat, alkohol, sukker, salt, kunstig sukker.. Mye! Som samler seg opp i tarmen. Har hørt at det faktisk kan samles opp til 5 kg - av bare giftstoffer. Les denne, litt info: http://www.elitehelse.no/tarmskylling.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pringle skrev:

Bare 1200? Det var jo ikke så ille. Det er bare litt mer enn matbudsjettet mitt for to uker. Og du får med målebånd :dry:

Har aldri tvunget noen til å gjøre det samme som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 3 February 2016 at 0.41, hypes skrev:

Giftstoffer får vi i oss hele tiden. Prosessert mat, alkohol, sukker, salt, kunstig sukker.. Mye! Som samler seg opp i tarmen. Har hørt at det faktisk kan samles opp til 5 kg - av bare giftstoffer. Les denne, litt info: http://www.elitehelse.no/tarmskylling.html

Selvfølgelig vil en klinikk som tjener penger på tarmskylling, skrive at det er bra. At noe skjer på en klinikk, betyr ikke at det er seriøst. At noe er godt dokumentert, betyr at noe er seriøst. 

Det du sier henger ikke på greip utfra det vi vet om kroppen i dag. Men dessverre høres det veldig fristende ut å "rense" kroppen, det selger. Du er tydeligvis også solgt. Helt greit, det er dine penger og kroppen din tar ingen skade av det, men vær så snill å ikke legg fram dette som fakta som kan få andre til å gå i samme fella... det er forvirrelse nok ute og går. 

Mener du virkelig at sukker er et giftstoff som samles opp i kroppen og må renses ut? Kan du noe som helst om karbohydratomsetningen i kroppen? Eller alkoholomsetningen? 

Jeg mener ikke å virke sint (kanskje litt), men jeg tenner på alle plugger når hvemsomhelst uttaler seg om kroppens funksjoner og selger produkter de hevder har magiske virkninger som ikke henger på greip med hvordan kroppens organer virker. Det blir som om jeg skal begynne å selge legemidler og hevde at jeg vet bedre enn leger, selv om jeg ikke er utdannet lege. Eller at jeg skal mekke på bilen til folk selv om jeg ikke er bilmekaniker. Hvorfor er det greit å gjøre dette med helsekost? Hvilken bakgrunn har du som gjør at du føler det er greit å kalle andre kunnskapsløse, og samtidig snakke om detox og tarmskylling som om det er den største selvfølgelighet at dette er en reell ting? 

Jeg er veldig glad i mange av Forever Living sine produkter, og jeg kunne selv tenkt meg å teste C9 bare for en kickstart i vekta, men det er useriøse selgere uten forståelse for kroppens funksjoner som snakker om rensing av giftstoffer som ødelegger for ryktet til FL. Dessverre. 


 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud folkes! Vi har den fantastiske LEVEREN som renser kroppen for oss! Helt gratis!! 

Anonymkode: 27a32...ff1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Den 3.2.2016 at 0.41, hypes skrev:

Giftstoffer får vi i oss hele tiden. Prosessert mat, alkohol, sukker, salt, kunstig sukker.. Mye! Som samler seg opp i tarmen. Har hørt at det faktisk kan samles opp til 5 kg - av bare giftstoffer. Les denne, litt info: http://www.elitehelse.no/tarmskylling.html

Det eneste på den lista som kan klassifiseres som giftstoffer er alkohol. Du merker veldig godt at du har fått i deg den giften.

Det er ingenting som "samler seg opp i tarmen". Tarmen er en plass der næringsstoffene i maten suges opp mens den passerer tarmen. Det som ikke er brukende som næring blir til dritt, og kommer ut bak. Du har kanskje lagt merke til det når du går på do?

Tarmskylling er en dyr måte å ødelegge tarmfloraen på, samt å ta unødvendig risiko (folk har fått tarmen sin perforert, hull i tarmen er rett og slett livsfarlig).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare dele min opplevelse av C9. Jeg fikk det sponset og var derfor villig til å prøve det. 
Jeg synes det er dyrt, og hadde jeg betalt ville jeg nok sett på det noe bortkastede penger
.. MEEEN...
Etter c9 kuren har jeg gått ned ganske mange kilo. Nei det er ikke den som har gjort det, det er meg selv, mitt kosthold, mine restriksjoner osv osv. Men uten den kuren hadde jeg nok ikke kommet så godt igang. Det er selvfølgelig en viss placebo effekt her og jeg tror nok ikke man kan takke selve kuren for den virkningen.
Grunnen til det (tror jeg) er fordi man blir mye mere bevvist.. man skjønner ila de 2 hardeste dagene og deretter de 7 vanlige at «HEY! Jeg MÅ jo faktisk kutte ned på søtsakene, kaloriene og brusen for å gå ned i vekt! Hm hvem skulle trodd det!!»
For de fleste som ikke «klarer» og gå ned i  vekt har virkelig ikke peiling på hva det vil si og ha ett sunt kosthold!
De skjønner ikke at de spiser for mye, for usunt, for mye fett, karbo, sukker eller kalorier.

Når alt dette er sagt så JA, aloevera gelen gir meg en viss metthetsfølelse, forever lean tablettene lindrer søtsuget (ikke rart da dt inneholder mye krom mener jeg??), shaken jeg erstatter ett måltid med lager jeg på vann istedefor melk og inneholder omlag 100-150 kalorier, som er lang mindre enn jeg vanligvis ville spist til lunsj feks. 
Så slt i alt il jo dette hjelpe deg.
Å bruke orden resn eller detox er bare tøv... kroppen renser seg selv, og dette er bare noe man sier for å ha en grunn til å tror på FL/C9.

Men alt i alt, ja man kan klare det på egenhånd, uten tvil.. Men for noen er dette det man trenger for å få røvva igang. 
Uansett hvor mye dere mener dette er tull og bortkastede penger, så har det faktisk hjulpet mange!!
Like mye som diverse matkurs, gretheroehde og diverse slankemetoder har. Det er enkelt for oss med litt innsikt i sunn livsstil å si at man ikke trenger dette. Men ta ikke alle under en kam :)

Dette er MIIIIN erfaring og mening rundt dette :)
Og jeg kommer til å ta de 9 dagene flere ganger:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...