Gå til innhold

Forever Living C9 - erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen her som har prøvd dette og som vil dele erfaringer? Holder det med dette eller må man gå over på F1 etterpå for å få noe særlig ut av det?

Anonymous poster hash: fe714...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på.

Er inneforstått med at det er best å ta F1 etterpå, men bilder hadde vært SUPERT å se...

Anonymous poster hash: b05af...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på.

Er inneforstått med at det er best å ta F1 etterpå, men bilder hadde vært SUPERT å se...

Anonymous poster hash: b05af...f05

Har sett en del bilder som forhandlere har lagt ut på Facebook, men jeg klarer ikke helt å tro på at alle de stemmer. Greit å høre litt rundt før man hiver seg på.

Anonymous poster hash: fe714...f9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke spise sunt i stedet for å droppe normal mat til fordel for aloe-gel og smoothie? De må jo trene i tillegg også, så hva er det FL egentlig gjør utenom å være en måltidserstatter?

Anonymous poster hash: fc308...f6b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag to nå. Så kan oppdatere når jeg er ferdig hvis ingen andre har svart til da :) eller dere kan spørre nå/underveis hvis det er noe dere lurer på.

Til deg over her:

Men for min del er dette en kickstart. Jeg spiser sunt til vanlig. Men i sommer har jeg havnet helt ute på jordet. Jeg spiser alt for mye godteri, kun middag som "ordentlig" måltid og drikker MYE brus. Så for meg er dette en måte å ta meg selv i nakken på. Få gang på de gode rutinene igjen. Kunne jeg klart det uten C9? Helt sikkert. Men for min del var det for vanskelig. Jeg trengte noe som hjalp meg på veien. Så fikk jeg dette anbefalt av en venninne. Skal ikke slutte etter C9 da, skal over på fit 1 og så fit 2 etter en stund. Skal spise sunt i mellomtiden, vil egentlig over på fit 1 med en gang, men det ble litt for dyrt.. Men håper å få tatt alle tre programmene før jul :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte forresten om fit 1 når jeg kjøpte min C9, så jeg fikk beskjed om at det går an å vente en stund før man begynner på fit 1. Man MÅ ikke begynne på fit 1 med en gang ette C9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere kjentesomhar gått eller går på dette. De har vært fornøyde. Noen gikk på dette for å rense kroppen, samtidig som de ville få et mer bevisst forhold på hva de spiste. Andre har gjort det for å få en kickstart på vektredusjon eller for å få bort de siste vanskelige kiloene. 

 

Ingen har så vidt jeg vet begynt på Fit1 men det vil vel være opp til hver enkelt  :)

 

Jeg har lyst å prøve C9 som en kickstart til en sunnere og "mindre" hverdag. Håper at dette kanskje fører til mer motivasjon og mindre porsjoner etter endt kur. 

 

 

 

 

Jeg er på dag to nå. Så kan oppdatere når jeg er ferdig hvis ingen andre har svart til da  :) eller dere kan spørre nå/underveis hvis det er noe dere lurer på. 

Summerrain: Var de første to dagene veldige harde?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk mye bedre enn jeg hadde trodd! Hardt til tider, men ikke helt grusomt. Men hadde endel vondt i hodet. Men drikker MYE Pepsi Max til vanlig, så regner med det kom av at jeg kuttet dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke bare la være å spise drittmat og sende pengene deres til meg istedetfor? 

Minst like veldokumentert effekt, og garantert helt uten hallelujainnlegg på facebook.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i gang nå. Men alt smaker jo helt forferdelig!!!! Har gulpet i meg en shake nå ogdet føles som den skal komme opp igjen :-(

Anonymous poster hash: 8f6ac...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i gang nå. Men alt smaker jo helt forferdelig!!!! Har gulpet i meg en shake nå ogdet føles som den skal komme opp igjen :-(

Anonymous poster hash: 8f6ac...c85

 

Hepp hepp!

 

Jeg synes det er greit å holde seg til mat og drikke jeg liker smaken på, jeg  :fnise:

 

Men er det dyrt og kjennes det ubehagelig, så føles det vel som man gjør noe bra  :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde FL kun var et slags pyramidespill jeg. Forkledd i "sunne" produkter. At greia er å skaffe seg egne forhandlere for selv å tjene mer penger.

Tviler alltid på produkter som ikke kan selges over disk.

Anonymous poster hash: 7fad5...591

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Jeg er på dag 8 nå på C9. Hadde få forventinger. Om jeg skal være helt logisk så synes jeg det er noe tøv. Men jeg er veldig fornøyd med min vektnedgang. De to første dagene var helt jævlige, hadde jeg ikke begynnt på det sammen med en veninne hadde jeg stoppet der. Jeg angret dypt på at jeg hadde brukt penger på dette tullet. Etter jeg fikk middag på dag 3 har det gått meget bra. Jeg er ikke sulten lengre, og har gått fra 61,1 kilo til 58,8. Men jeg har vært syk, så jeg har ikke hatt muligheten til å trene. Har gått tur med hunden da. Nå blir det jo spennende å se om iloene holder seg av. Jeg spiser egentlig nokså sunnt, men har gått opp en del kilo pga ibs. Alt smaker helt forferdelig, så jeg hadde aldri klart f1 og/elller f2. Konklusjon: faktisk verdt pengene for min del. Det er klart det går an å gjøre det samme uten foreverliving sitt program, men det gjør det litt lettere.

Anonymkode: f7595...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med C9 ble ganske dårlig. Jeg var konstant sulten som førte til at jeg ble gretten, svimmel og fikk hodepine. Å drikke masse vann hjalp ikke en døyt, magen romlet like mye uansett. I begynnelsen syntes jeg shaken smakte ganske godt, men etter hvert fikk jeg store problemer med å få den i meg, og det endte opp med at jeg bare klarte å få ned én om dagen og ikke to som det skulle være. Aloe veraen smakte dritt og jeg måtte presse en appelsin som jeg kunne drikke samtidig. Og etter 9 kjipe dager hadde jeg bare gått ned 2-3 kg, og de forsvant de første tre dagene. I tillegg ble appetitten ødelagt i noen uker etter endt kur, jeg ble uvel ved tanken på frokost og klarte ikke få i meg mat før i 12-13-tiden.

Alt i alt, for meg var det ikke verdt pengene! Jeg gikk ikke ned noe voldsomt og jeg følte overhode ingen helsegevinst. Men noe godt kom ut av det; jeg fikk meg en dyrekjøpt lærdom i at ulike dietter ikke er noe for meg. Sunt kosthold, måtehold og mindre porsjoner derimot er gull verdt.

Anonymkode: fdd35...b8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Til dere som sier at "spis sunt og med måte ikke drikk shaker osvosv."... Dere vet tydeligvis ingenting om produktet det er snakk om her! C9 er ikke bare en diett - men også en detox. Eller tarmskylling, om du vil. C9 er for de som ønsker en skikkelig kickstart på bedre vaner. Enten målet er å få sunnere matvaner, slutte med koffein for eksempel, ned i vekt (som ja, kanskje er den mest utbredte motivasjonen for å gå på dette) eller rett og slett bare vil rense systemet! Målet varierer. Mye av hovedsaken med C9 er å få ut giftstoffene som lagres i tarmen. Blant annet er salt "strengt forbudt", så man lærer seg for eksempel å sette pris på smakene i maten uten alt saltet. Joda, selvfølgelig kan man venne seg av med dårlige vaner og salt uten C9, men det er som sagt en kickstart og en god drahjelp. Jeg kjøpe min i dag og er veldig spent på å teste den ut :) 

Til andre som også skal ta C9 tror jeg det er lurt å være motivert og forberedt. Jeg var utrolig flink til å trene og spise sunt før, men nå har det sklidd ut og jeg spiser mye godteri og usunn mat som noen over her også nevner. Selve treningen har jeg ikke noe vansker for å motivere med til - problemet mitt er at når jeg spiser usunt mister jeg også litt lysten til å trene. Jeg blir gjennomført slask, for å si det slik. Det er altså kostholdet mitt som holder meg igjen nå, og selv om jeg vet så inni hampen godt hva som er bra og ikke, så tar jeg mange usunne valg i hverdagen. Jeg tenker C9 kan være en skikkelig motivasjonsbooster på nettopp det området :) Så ja, jeg kan jo også avslutte med å innrømme at jeg gjerne vil ta av noen kilo. Men jeg ser på selve detox-delen som like bra. Dette er første gang jeg tester ut et så "drastisk" tiltak, men det er kanskje fordi jeg har hørt mye positivt om det - fra søsteren min, som nettopp ble ferdig med sin kur. Hun mistet 3 cm rundt magen, og enda hun har ikke mye å gå på :) Prisen syns jeg heller ikke er så verst med tanke på at hele innholdet varer jo mye mer enn de 9 dagene det er snakk om! Skal informere dere om resultatet når jeg er ferdig med min kur :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har tatt C9 kuren og jeg er ufattelig missfornøyd. Jeg ble fysisk dårlig av den. Så dårlig at jeg ikke orket annet enn å ligge på sofaen med en dundrende hodepine mesteparten av tiden. På dag 7 begynte jeg å svime av og da tvang samboeren min meg til å spise noe skikkelig mat. Aldri igjen! Jeg var skeptisk til FL-produkter i utgangspunktet og jeg kommer aldri til å legge igjen penger hos det firmaet igjen. Har flere venninner med samme erfaring som meg minus besvimingen.

Anonymkode: 62c13...76b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er  bare tull. Og detox er bare tull 

Anonymkode: 27a32...ff1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som skjer på slike kurer er at man mister vannvekt. Derfor det er strengt forbudt med salt også som over her, siden salt binder vann. 

Spis knekkebrød med magert kalkunpålegg og drikk kun vann i tre-fire dager og man får samme resultat, uten å bruke haugevis av kroner. 

Anonymkode: 608e5...34b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt C9 kuren og jeg er ufattelig missfornøyd. Jeg ble fysisk dårlig av den. Så dårlig at jeg ikke orket annet enn å ligge på sofaen med en dundrende hodepine mesteparten av tiden. På dag 7 begynte jeg å svime av og da tvang samboeren min meg til å spise noe skikkelig mat. Aldri igjen! Jeg var skeptisk til FL-produkter i utgangspunktet og jeg kommer aldri til å legge igjen penger hos det firmaet igjen. Har flere venninner med samme erfaring som meg minus besvimingen.

Anonymkode: 62c13...76b

Har fått høre at man bli skrekkelig slapp ja.. Så C9 passer nok ikke for alle. Er heavy greier, særlig om man skal fungere skikkelig de dagene man tar det. Derfor har jeg tenkt å passe på at jeg ikke har fullt opp med jobbing den tiden jeg skal gå på det:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...