Gå til innhold

Forever Living C9 - erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære vene, vær så snill og spar pengene! Vil du ned i vekt, så last ned lifesum eller myfitnesspal og få oversikt og motivasjon der. Kjøp god og riktig mat i stedet! Man kan heller ikke detoxe kroppen, og alt man mister på denne tullekuren er vann. 

Anonymkode: 27a32...ff1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 28.1.2016 at 0.17, hypes skrev:

Til dere som sier at "spis sunt og med måte ikke drikk shaker osvosv."... Dere vet tydeligvis ingenting om produktet det er snakk om her! C9 er ikke bare en diett - men også en detox. Eller tarmskylling, om du vil. C9 er for de som ønsker en skikkelig kickstart på bedre vaner. Enten målet er å få sunnere matvaner, slutte med koffein for eksempel, ned i vekt (som ja, kanskje er den mest utbredte motivasjonen for å gå på dette) eller rett og slett bare vil rense systemet! Målet varierer. Mye av hovedsaken med C9 er å få ut giftstoffene som lagres i tarmen. Blant annet er salt "strengt forbudt", så man lærer seg for eksempel å sette pris på smakene i maten uten alt saltet. Joda, selvfølgelig kan man venne seg av med dårlige vaner og salt uten C9, men det er som sagt en kickstart og en god drahjelp. Jeg kjøpe min i dag og er veldig spent på å teste den ut :) 

Til andre som også skal ta C9 tror jeg det er lurt å være motivert og forberedt. Jeg var utrolig flink til å trene og spise sunt før, men nå har det sklidd ut og jeg spiser mye godteri og usunn mat som noen over her også nevner. Selve treningen har jeg ikke noe vansker for å motivere med til - problemet mitt er at når jeg spiser usunt mister jeg også litt lysten til å trene. Jeg blir gjennomført slask, for å si det slik. Det er altså kostholdet mitt som holder meg igjen nå, og selv om jeg vet så inni hampen godt hva som er bra og ikke, så tar jeg mange usunne valg i hverdagen. Jeg tenker C9 kan være en skikkelig motivasjonsbooster på nettopp det området :) Så ja, jeg kan jo også avslutte med å innrømme at jeg gjerne vil ta av noen kilo. Men jeg ser på selve detox-delen som like bra. Dette er første gang jeg tester ut et så "drastisk" tiltak, men det er kanskje fordi jeg har hørt mye positivt om det - fra søsteren min, som nettopp ble ferdig med sin kur. Hun mistet 3 cm rundt magen, og enda hun har ikke mye å gå på :) Prisen syns jeg heller ikke er så verst med tanke på at hele innholdet varer jo mye mer enn de 9 dagene det er snakk om! Skal informere dere om resultatet når jeg er ferdig med min kur :) 

Vi som har gjennomført og deler våre erfaringer vet ikke hva vi snakker om, men det gjør du som ikke har begynt? Denne tråden handler om erfaringer. For meg var dette totalt bortkastede penger av flere ulike årsaker og jeg lærte at måtehold i forhold til kosthold er nøkkelen for at jeg skal lykkes med en livsstilendring. Men det som ikke fungerer for meg kan likevel fungere for deg, så jeg ønsker deg lykke til med din kur. :)

 

Anonymkode: fdd35...b8f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.1.2016 at 0.17, hypes skrev:

Til dere som sier at "spis sunt og med måte ikke drikk shaker osvosv."... Dere vet tydeligvis ingenting om produktet det er snakk om her! C9 er ikke bare en diett - men også en detox. Eller tarmskylling, om du vil. C9 er for de som ønsker en skikkelig kickstart på bedre vaner. Enten målet er å få sunnere matvaner, slutte med koffein for eksempel, ned i vekt (som ja, kanskje er den mest utbredte motivasjonen for å gå på dette) eller rett og slett bare vil rense systemet! Målet varierer. Mye av hovedsaken med C9 er å få ut giftstoffene som lagres i tarmen. Blant annet er salt "strengt forbudt", så man lærer seg for eksempel å sette pris på smakene i maten uten alt saltet. Joda, selvfølgelig kan man venne seg av med dårlige vaner og salt uten C9, men det er som sagt en kickstart og en god drahjelp. Jeg kjøpe min i dag og er veldig spent på å teste den ut :) 

Til andre som også skal ta C9 tror jeg det er lurt å være motivert og forberedt. Jeg var utrolig flink til å trene og spise sunt før, men nå har det sklidd ut og jeg spiser mye godteri og usunn mat som noen over her også nevner. Selve treningen har jeg ikke noe vansker for å motivere med til - problemet mitt er at når jeg spiser usunt mister jeg også litt lysten til å trene. Jeg blir gjennomført slask, for å si det slik. Det er altså kostholdet mitt som holder meg igjen nå, og selv om jeg vet så inni hampen godt hva som er bra og ikke, så tar jeg mange usunne valg i hverdagen. Jeg tenker C9 kan være en skikkelig motivasjonsbooster på nettopp det området :) Så ja, jeg kan jo også avslutte med å innrømme at jeg gjerne vil ta av noen kilo. Men jeg ser på selve detox-delen som like bra. Dette er første gang jeg tester ut et så "drastisk" tiltak, men det er kanskje fordi jeg har hørt mye positivt om det - fra søsteren min, som nettopp ble ferdig med sin kur. Hun mistet 3 cm rundt magen, og enda hun har ikke mye å gå på :) Prisen syns jeg heller ikke er så verst med tanke på at hele innholdet varer jo mye mer enn de 9 dagene det er snakk om! Skal informere dere om resultatet når jeg er ferdig med min kur :) 

At C9 er en detox eller tarmskylling er absolutt ikke noe som teller i kurens favør. Jeg spiste for en stund siden noe som virkelig fikk tømt tarmene, en grundig, naturlig, dog uplanlagt, detox. I løpet av en dag ble tarmene mine tømt til det bare kom brunt vann ut, så jeg anser dem som ganske skylt.

Dette må høres bra ut for alle detox forkjempere, for jeg ble sikkert kvitt alle mulige slags avfallstoffer og annet dritt som lå lagret i tarmene mine. Det eneste problemet var at samtidig ble jeg kvitt mye av tarmfloraen, du vet, de snille bakteriene og gode enzymene som hjelper til med å fordøye maten. Det har tatt flere uker før fordøyelsen min er tilbake til det normale. I mellomtiden har jeg slitt med sjenerende lyd, luft og magesmerter.

Å ta detox bare for å bli kvitt litt vannvekt er tåpelig. Salt kan man fint redusere ved å kutte ut ferdigmat og bytte det ut med urter i matlaging, og skal man begynne å spise gulrøtter istedet for potetgull på lørdagskveldene er det ikke nødvendig å først ta en dyr kur som smaker motbydelig. Slanking og sunnere kosthold kan aldri være en kur, men en langvarig kostholdsendring.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. januar 2016 at 20.30, Sølvrosen skrev:

At C9 er en detox eller tarmskylling er absolutt ikke noe som teller i kurens favør. Jeg spiste for en stund siden noe som virkelig fikk tømt tarmene, en grundig, naturlig, dog uplanlagt, detox. I løpet av en dag ble tarmene mine tømt til det bare kom brunt vann ut, så jeg anser dem som ganske skylt.

Dette må høres bra ut for alle detox forkjempere, for jeg ble sikkert kvitt alle mulige slags avfallstoffer og annet dritt som lå lagret i tarmene mine. Det eneste problemet var at samtidig ble jeg kvitt mye av tarmfloraen, du vet, de snille bakteriene og gode enzymene som hjelper til med å fordøye maten. Det har tatt flere uker før fordøyelsen min er tilbake til det normale. I mellomtiden har jeg slitt med sjenerende lyd, luft og magesmerter.

Å ta detox bare for å bli kvitt litt vannvekt er tåpelig. Salt kan man fint redusere ved å kutte ut ferdigmat og bytte det ut med urter i matlaging, og skal man begynne å spise gulrøtter istedet for potetgull på lørdagskveldene er det ikke nødvendig å først ta en dyr kur som smaker motbydelig. Slanking og sunnere kosthold kan aldri være en kur, men en langvarig kostholdsendring.

Tømt tarmene på EN dag?? Tror ikke det er mulig men OK. Drikker jeg mye kaffe og te en dag så renner det ut.. Er det også detox? Hva var det som var spesielt her som gjør at du kaller det en uplanlagt detox? Er bare nysgjerrig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. januar 2016 at 20.10, AnonymBruker skrev:

Vi som har gjennomført og deler våre erfaringer vet ikke hva vi snakker om, men det gjør du som ikke har begynt? Denne tråden handler om erfaringer. For meg var dette totalt bortkastede penger av flere ulike årsaker og jeg lærte at måtehold i forhold til kosthold er nøkkelen for at jeg skal lykkes med en livsstilendring. Men det som ikke fungerer for meg kan likevel fungere for deg, så jeg ønsker deg lykke til med din kur. :)

 

Anonymkode: fdd35...b8f

Alle som skriver her har vel ikke nødvendigvis prøvd produktet selv? Jeg har lest mye om det, forhørt meg mye om det. Så ja jeg føler jeg har bedre kunnskap om produktet enn de som sammenligner det med at du heller skal spise vanlig mat. Å spise vanlig mat er jo det denne kuren oppfordrer til! Så vær så snill.. Hovedsaken med hele produktet er jo å rense systemet, gi kroppen en kickstart om man for eksempel vil ned i vekt. DET virker det ikke som at alle skjønner.

Endret av hypes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhø! Nå har jeg minimal tiltro til FL sine produkter. Har prøvd flere, med 0 effekt. Bare tøv som drives frem av veldig pengetørste mennesker. Nå har ikke jeg prøvd c9, men både rensejuice, tannkrem og diverse kremer. Den eneste som ble fornøyd, var den som tok imot betaling. Hvis dette var så gode produkter med veldokumenterte resultater, hadde butikkene kastet seg over dem... I stedet er det en haug amatører i halleluja-modus, som strør om seg. 😨

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, hypes skrev:

Tømt tarmene på EN dag?? Tror ikke det er mulig men OK. Drikker jeg mye kaffe og te en dag så renner det ut.. Er det også detox? Hva var det som var spesielt her som gjør at du kaller det en uplanlagt detox? Er bare nysgjerrig :)

Underkokte røde bønner. Jeg konsumerte gift, kroppen kvittet seg med det ved å tømme tarmene = detox. Mye av det samme som skjer ved å kjøpe dyre produkter, bare at det skjer litt raskere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detox er tull. Kroppen renser seg helt fint selv! 

Anonymkode: 27a32...ff1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, hypes skrev:

Alle som skriver her har vel ikke nødvendigvis prøvd produktet selv? Jeg har lest mye om det, forhørt meg mye om det. Så ja jeg føler jeg har bedre kunnskap om produktet enn de som sammenligner det med at du heller skal spise vanlig mat. Å spise vanlig mat er jo det denne kuren oppfordrer til! Så vær så snill.. Hovedsaken med hele produktet er jo å rense systemet, gi kroppen en kickstart om man for eksempel vil ned i vekt. DET virker det ikke som at alle skjønner.

Kan du gi meg én eneste vitenskapelig kilde som støtter at kroppen trenger en slik detox?

 

Anonymkode: 26b64...a34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, hypes skrev:

Alle som skriver her har vel ikke nødvendigvis prøvd produktet selv? Jeg har lest mye om det, forhørt meg mye om det. Så ja jeg føler jeg har bedre kunnskap om produktet enn de som sammenligner det med at du heller skal spise vanlig mat. Å spise vanlig mat er jo det denne kuren oppfordrer til! Så vær så snill.. Hovedsaken med hele produktet er jo å rense systemet, gi kroppen en kickstart om man for eksempel vil ned i vekt. DET virker det ikke som at alle skjønner.

Jeg har etter utallige diskusjoner om emnet, ennå ikke fått tak på hva "rense systemet" betyr, og hva det skal være godt for. Og hvorfor man anbefales å kjøpe et dyrt produkt og gå på sultekur i noen dager for å kunne spise vanlig/sunn mat etterpå. Heller ikke hva en kickstart har med vektnedgang å gjøre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, hypes skrev:

Alle som skriver her har vel ikke nødvendigvis prøvd produktet selv? Jeg har lest mye om det, forhørt meg mye om det. Så ja jeg føler jeg har bedre kunnskap om produktet enn de som sammenligner det med at du heller skal spise vanlig mat. Å spise vanlig mat er jo det denne kuren oppfordrer til! Så vær så snill.. Hovedsaken med hele produktet er jo å rense systemet, gi kroppen en kickstart om man for eksempel vil ned i vekt. DET virker det ikke som at alle skjønner.

Hersketeknikker kan du spare deg for.

Jeg vet ikke om alle her har prøvd produktet, men det var to kommentarer som gikk på å spise sunn mat i stedet, og den ene var min. Det var som en konklusjon på hvordan min opplevelse av kuren var, så I stand corrected. Bare fordi jeg har en annen oppfatning enn det du har betyr ikke det at du har bedre kunnskap.

Jo, folk forstår det. Men jeg er, etter erfaring med kuren, uenig i at denne "rensingen" ga meg noe som helst. Du kan jo ta en titt her: http://www.nrk.no/ostfold/mange-tar-detox-etter-jula_-men-kostholdsekspert-advarer-1.12131527

Du må gjerne tro på dette hvis du ønsker det, men ikke vær nedlatende mot alle som er uenige med deg.

Anonymkode: fdd35...b8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2. februar 2016 at 10.43, AnonymBruker skrev:

Kan du gi meg én eneste vitenskapelig kilde som støtter at kroppen trenger en slik detox?

 

Anonymkode: 26b64...a34

Har aldri sagt at kroppen TRENGER en detox :) men jeg tror det er bra å rense systemet. særlig hvis man har lyst på en drastisk forandring i kostholdet. Men det er meg da! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hypes skrev:

Har aldri sagt at kroppen TRENGER en detox :) men jeg tror det er bra å rense systemet. særlig hvis man har lyst på en drastisk forandring i kostholdet. Men det er meg da! 

Rense systemet for hva? Og hvorfor på en unaturlig måte, istedet for å spise magert og sunt noen dager? 

Anonymkode: 608e5...34b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rense systemet for hva? Og hvorfor på en unaturlig måte, istedet for å spise magert og sunt noen dager? 

Anonymkode: 608e5...34b

Alle giftstoffene kanskje? Har aldri prøvd en detox før, men denne har jeg faktisk trua på. Sunt spiser jeg NESTEN hele tiden. Å spise magert og sunt noen dager har da ingen hensikt? Jeg vil ha en kickstart, en liten motivasjonsbooster. OG rense systemet, OG jeg vil ned i vekt. Google aloeverajuice, det er den avgjørende årsaken til at jeg gidder det her. (Og den holder i mer enn 9 dager for å si det sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, hypes skrev:

Alle giftstoffene kanskje? Har aldri prøvd en detox før, men denne har jeg faktisk trua på. Sunt spiser jeg NESTEN hele tiden. Å spise magert og sunt noen dager har da ingen hensikt? Jeg vil ha en kickstart, en liten motivasjonsbooster. OG rense systemet, OG jeg vil ned i vekt. Google aloeverajuice, det er den avgjørende årsaken til at jeg gidder det her. (Og den holder i mer enn 9 dager for å si det sånn)

Hvilke giftstoffer? 

(I mitt tilfelle var det riktignok giftstoffer som måtte renses ut, men det klarte kroppen helt på egenhånd.)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Placebo fra en ende til den andre. Hva folk ikke er villige til å sløse bort penger på sier jeg bare. FL er bare et pyramidekonsept, uten noe hold i det de skriver om. Er jo bare å spørre seg hvorfor det er amatører som selger disse produktene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har tatt kuren, og det ble en kickstart på vektnedgangen min. 

Anonymkode: 87937...c72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, hypes skrev:

Alle giftstoffene kanskje? Har aldri prøvd en detox før, men denne har jeg faktisk trua på. Sunt spiser jeg NESTEN hele tiden. Å spise magert og sunt noen dager har da ingen hensikt? Jeg vil ha en kickstart, en liten motivasjonsbooster. OG rense systemet, OG jeg vil ned i vekt. Google aloeverajuice, det er den avgjørende årsaken til at jeg gidder det her. (Og den holder i mer enn 9 dager for å si det sånn)

Men hvordan har du fått giftstoffer inn i kroppen? Og hva slags typer er det? De fleste blir jo dårlige av giftstoffer, da vil du få diare og det renser seg selv. 

Anonymkode: 608e5...34b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd det, men har da hørt om det via FB (mange som driver med FL om dagen gitt..)

Har ikke særlig trua på FL, eller C9 (såklart, spiser du 500kcal om dagen eller hva de gjør på C9 så vil du jo gå ned i vekt, men når du begynner å spise igjen så går du jo opp igjen den vannvekta du mistet). 

Googlet "C9 resultater" og det er tydelig at mye der er bullshit. Kjente igjen mange av bildene fra bekjentes FB-sider. 

https://www.google.no/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiMupHTutvKAhVH7A4KHfKQATIQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.instagram24.com%2Ftag%2Fbare9dager&psig=AFQjCNH_7tqpB1Fihkxx-Ta3chaMs0DGpQ&ust=1454584168641283 
Særlig at dette er 9 dager.. Legg også merke til at hun har byttet mobil på disse 9 dagene :fnise:

Anonymkode: b5c2e...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...