Gå til innhold

Mange overvektige forblir single fordi de vil ha slank partner!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Som en smellfeit hval, bare innrøm det, det du ønsker å si i stedet for å bruke ordet "overvektig", så går jeg ikke etter noen. For jeg vet at ingen andre en psykopater og desperate menn hadde orket å se to ganger på noen som meg.

 

"så slank deg da", lettere sagt en gjort. Hvis det å slanke seg var så forbaska lett så hadde ikke overvekt vært et problem. Skjønner ikke hvordan tynne folk kan si det hele fuckings tiden uten å tenke et halvt sekund på hva de lirer utav kjeften sin. 

 

Om verden ble snudd opp ned, og de tynne hadde fått like mye tyn og verbal mishandling slik som oss feite gjør, så hadde det pakket i dere sukker med skje fra dag 1! Dere hadde ikke holdt en dag med stykke blikk, ord som brenner seg fast i hjernen din, en dag med å gå rundt og føle deg som mindre verdt enn dritten under skoene til Signøynerne!!  

For dere så er det jævlig enkelt, drikk ren fett fra glass og et par kilo sukker om dagen og vips så er mobbingen ute av verden. Men for de fleste som er overvektig så nytter de ikke å knaske gullrøtter og løpe til vi spyr av utmattelse. 

 

Overvekt har blitt et problem, fordi tynne folk har gjort det til ett. 

Det psykiske og det fysiske henger sammen, og når du går rundt og føler deg verdiløs fordi du har en valk eller to som dingler i vinden, så er det fader meg ikke lett å løpe rundt kvartalet for å bli tynn og verdifull som dere andre. De blikkene, de stirrende og de uhørte tankene du vet er der, gjør døden mer fristedene en å gå igjennom en berg og dalbane med blod, svette og tårer, men allikevel så blir du aldri bra nok. En person som har vært oppe i 150 kg kommer aldri til å bli normal. Om han veier 40 kg eller 80kg spiller ingen rolle. Blikkene følger med deg, og du vet at folk går rundt å venter på den dagen du sprekker og tilbake til gode gamle livet omringet av fettvalker og et par kilo for mye.

 

Tynn eller feit, man kan være frisk og rask enten eller!

Men det folk ser er antall fettmolekyler som er synlig på utsiden. Hvordan den tette kjolen sitter på kroppen og hvor høyt tallet på vekten viser. Folk gir blanke faen i om en person, tynn eller ei, dør av mangelsykdommer, hvordan de ser ut er det viktigste. Og ingen rynker på nesen og kaller noen for lat og ekkel om de forteller at de har seriøse D-vitamin mangel på grunn av kosthold. Samme om de veier 30kg eller 163kg!

 

Så nei, jeg som feit har ikke for høye forhåpninger. Samfunnet har vært så snill å slengt det i trynet mitt i 28 år "du er for feit til å være elsket, for feit til å leve, du er en byrde for samfunnet og nav burde gir deg en pistol med en kule istedet for penger, slik at du får sitte på rævva og spise ren sukker dagen lang". 

 

Anonymous poster hash: 9fa91...339

 

 

Hvorfor tror du at alle går rundt å tenker sånn om deg? 10 % liker deg, 10 % liker deg ikke og tenker slike tanker og resten av 80 %`ene  har ingen formening om hvordan du ser ut.

Anonymous poster hash: d7924...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...