Gå til innhold

Ting dere misliker at gjester gjør hjemme hos dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingenting annet enn at de ikke respekterer dyra mine (at de ikke lar dem være i fred når de trekker seg bort) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten at jeg gjør noe av det, irriterer det meg at folk forsyner seg rikelig for så ikke klare å spise opp. Samme med drikke.

Hyggelig at de forsyner seg rikelig og spiser, men ikke at jeg må kaste restene.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange regler. Jeg liker at gjestene føler seg som hjemme, hjelper til og legger føttene i sofaen. Det jeg ikke liker er at folk går barbeint og har føttene i sofaen. 

Liker ikke når folk låner tøflene mine uten å spørre for å gå ut og røyke. Jeg bruker dem inne og jeg vil ikke at tøflene mine skal brukes ute. Da må jeg vaske dem under før jeg kan bruke dem inne igjen. 

Folk kan gå på do og slange seg i sofaen så mye de vil, men det er hyggelig om de ringer et par minutter før de kommer på spontanbesøk slik at jeg rekker litt panikkrydding... 

Liker ikke de som forer hunden enda de er fult klar over at han er på slankekur og ikke får lov til å tigge ved bordet. Hadde besøk av en som plaget hunden min og han ble kastet på hodet ut og har ikke fått komme igjen siden. Det er vel det eneste punktet jeg ikke klarer å holde kjeft om. Plager du hunden, er du ikke velkommen hos meg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri irritert meg over gjester. 

Har eget bad og do til alle som kommer på besøk, så jeg slipper snoking på bad. Ellers hadde det irritert meg. 

Tror jeg aldri har irritert meg over noen som har vært på besøk hos meg. 

Eneste jeg er glad for er når de drar, jeg blir sliten av å ha besøk ;) Men det går på meg, ikke på gjestene. Er flink til å være gjestfri, selv om jeg er introvert. Er så glad jeg har svært hus med egen etasje til gjestene, ellers hadde jeg ikke orket besøk over natta. 

Anonymkode: e3feb...1a6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på do og gjør nummer to. Selvfølgelig annerledes om det er overnattingsbesøk, men om du er her i noen timer så trenger du vel ikke å stinke ned badet. 

Og før dere med tarmsykdom kommer løpende med krenkekrakken, jeg mener ikke dere. 

Anonymkode: 3a5bf...302

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjester som aldri går. Prøver å være høflig og alt, men når klokka nærmer seg ett om natta så begynner kroppen å gjespe uten at jeg selv har helt kontroll😴 

Men jeg elsker gjester som kommer til meg bare for å strikke, lese en bok, sove eller spille på pcen. Bare komme til meg for å henge uten å være en «gjest»😍

Anonymkode: 06f20...010

Det er klart gjestene bør ta hintet når du gjesper men seriøst... ett på natta. Det går an å si fra selv?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går på do og gjør nummer to. Selvfølgelig annerledes om det er overnattingsbesøk, men om du er her i noen timer så trenger du vel ikke å stinke ned badet. 

Og før dere med tarmsykdom kommer løpende med krenkekrakken, jeg mener ikke dere. 

Herregud 🤣 

Folk uten tarmsykdom bæsjer de også. Prinsesser driter. Hva er det som er så fint med deg at du må ha din helt egne do, som ingen andre får tilgang til?

Må man time besøk til deg med en mage-tarm-syklus du forhåndsgodkjenner?

Anonymkode: a8777...d6d

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig som er så ille med folk som går barbeint? Jeg gjør det nesten hele sommere.

Anonymkode: 329ef...8a4

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker at noen i svigerfamilien alltid skal gå med sko inne til middager. Ser ikke poenget og hater det når hun ene går rundt i høye hæler på parketten inne. Er det normalt?
Jeg sier nå at sko er forbudt inne pga baby som ruller på gulvet. Blir dårlig stemning hver gang. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud 🙄  Man går vel på toalettet når man har behov for det, uansett hva ærendet er....  Jeg ville begynt å lure hvis jeg fant ut at en gjest avsluttet besøket fordi hun/ han måtte gå hjem til sitt eget toalett for å bæsje 😄

Anonymkode: d10b1...005

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SansaS said:

Misliker at noen i svigerfamilien alltid skal gå med sko inne til middager. Ser ikke poenget og hater det når hun ene går rundt i høye hæler på parketten inne. Er det normalt?
Jeg sier nå at sko er forbudt inne pga baby som ruller på gulvet. Blir dårlig stemning hver gang. 

Mine svigers ta på sko når de skal dra og da går de rundt hele huset å si hadde til alle hver eneste gang! Isteden for å ta på sko som siste ting de gjør før de gå ut døra. Noen ganger de bare gidder ikke å av sko i det hele tatt. De irriterer meg noe synsikt!

Anonymkode: 5c224...304

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud 🤣 

Folk uten tarmsykdom bæsjer de også. Prinsesser driter. Hva er det som er så fint med deg at du må ha din helt egne do, som ingen andre får tilgang til?

Må man time besøk til deg med en mage-tarm-syklus du forhåndsgodkjenner?

Anonymkode: a8777...d6d

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud 🙄  Man går vel på toalettet når man har behov for det, uansett hva ærendet er....  Jeg ville begynt å lure hvis jeg fant ut at en gjest avsluttet besøket fordi hun/ han måtte gå hjem til sitt eget toalett for å bæsje 😄

Anonymkode: d10b1...005

Voksne, friske folk klarer å holde seg en liten stund. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjelder dette overnattingsgjester til barna også? Da vil jeg nevne barn (11 år) uten manerer, som søler og drar handa flere ganger gjennom godteriskåla slik at vi andre ikke klarer å forsyne oss etterpå, spiser med åpen munn og slafser og promper og raper og tisser seg ut i senga så vi må kjøpe ny overmadrass og sengesett, og som hopper og herjer og roper høyt og svarer frekt når man høflig ber de om å være litt mer rolige og som stjeler sminke og hårstrikk og diverse fra badet  og kaster fra seg søppel rett på gulvet overalt hvor de går. 

Ellers vil jeg nevne (voksne) som aldri har vett til å dra hjem når det begynner å bli sent, når klokka nærmer seg tolv-ett er jeg helt kaputt for lenge siden, og gjester som kommer tidligere enn avtalt. 

Anonymkode: 2f71d...935

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hybel, bitteliten, det er én ting å måtte håndtere egen bæsjlukt men andres bæsjlukt er vanskelig. Så foretrekker at folk ikke bæsjer. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det egentlig som er så ille med folk som går barbeint? Jeg gjør det nesten hele sommere.

Anonymkode: 329ef...8a4

Føttene dine blir skitne. Er som å traske ut og inn med sko. 

Anonymkode: 5e6de...da8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder dette overnattingsgjester til barna også? Da vil jeg nevne barn (11 år) uten manerer, som søler og drar handa flere ganger gjennom godteriskåla slik at vi andre ikke klarer å forsyne oss etterpå, spiser med åpen munn og slafser og promper og raper og tisser seg ut i senga så vi må kjøpe ny overmadrass og sengesett, og som hopper og herjer og roper høyt og svarer frekt når man høflig ber de om å være litt mer rolige og som stjeler sminke og hårstrikk og diverse fra badet  og kaster fra seg søppel rett på gulvet overalt hvor de går. 

Ellers vil jeg nevne (voksne) som aldri har vett til å dra hjem når det begynner å bli sent, når klokka nærmer seg tolv-ett er jeg helt kaputt for lenge siden, og gjester som kommer tidligere enn avtalt. 

Anonymkode: 2f71d...935

Hvis de tisser seg ut, så er det vel ikke noe de kan for, men foreldrene kunne jo ha advart, bedt om å ta forholdsregler. Når det gjelder det andre, er jeg enig. De ungene hadde ikke fått komme tilbake i mitt hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 8.11.2017 den 7.45, AnonymBruker skrev:

Hva slags folk er det det som tar med seg snopet ditt hjem til seg selv når de drar? Høres VELDIG spesielt ut!

Anonymkode: e9e02...fe9

Ronja.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg kunne ikke drite mer i hva du synes er passende bruk av badet ditt. Her er det du som er problemet, ikke de besøkende som må bæsje. 

Anonymkode: 97ef4...f6c

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SansaS skrev:

Hvis man ikke har gulv som tåler høye hæler er det ikke et gulv som er verdt å ha. Hva gjør du til fest når kvinner kommer pyntede i kjoler, må de gå barføtt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voksne, friske folk klarer å holde seg en liten stund. 

Jeg går på do når jeg må det,holde seg er bare vondt. Så da får folk heller bruke gassmaske hvis de er så fine på det. Mine dovaner tilsier nr 2 tidlig på dagen, dvs da er jeg ofteste på jobb, på cafe eller på besøk . 

Anonymkode: 00c7e...503

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...