Gå til innhold

Sukker: "Stor og fyldig" eller "Et par kilo ekstra"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, holder på med Sukkerprofilen min, og lurer på hvilken kategori jeg hører hjemme i under "kropp". Har helfigursbilde i albumet, men jeg selvfølgelig prøve å fremstå som om jeg har selvinnsikt i faktaboksene og.

 

Er omlag 73 kilo og 1.63 høy.



Anonymous poster hash: 1eec2...b0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker ironien i at du vil fremstå med selvinnsikt, også spør du her om hvilken kategori du er  :fnise: Ikke vondt ment, bare var litt morsomt.

Kun basert på høyde og vekt vil jeg si at du går under "et par kilo ekstra". :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par kilo ekstra vil jeg og si:)



Anonymous poster hash: ec7ac...7e4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 kg ekstra.

Anonymous poster hash: d8503...68c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor og fyldig, da tenker jeg runda hundre.



Anonymous poster hash: b4f9a...3d7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ironien i at du vil fremstå med selvinnsikt, også spør du her om hvilken kategori du er  :fnise: Ikke vondt ment, bare var litt morsomt.

Kun basert på høyde og vekt vil jeg si at du går under "et par kilo ekstra". :)

 

Haha, ser den! :fnise:

 

Nei, det er vel heller sånn at jeg ikke er helt inne i sjargongen og definisjonene på datingsider, samt at jeg ikke er så vant til å sette meg selv i bås basert på kroppsform.

Anonymous poster hash: 309c2...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Haha, ser den! :fnise:

 

Nei, det er vel heller sånn at jeg ikke er helt inne i sjargongen og definisjonene på datingsider, samt at jeg ikke er så vant til å sette meg selv i bås basert på kroppsform.

Anonymous poster hash: 309c2...f3a

 

 

Forståelig! Husker jeg tenkte mye på det selv. I begynnelsen satte jeg "den tyngste" kategorien i håp om at vedkommende skulle bli positivt overraska da han så meg  :laugh: 

Forøvrig synes jeg "vektkategorier" er en teit greie egentlig, for det er jo så forskjellig hvor man setter grensen for de forskjellige kategoriene! Men, men. Lykke til med datingen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver du med fitness? Hvis ikke går du under stor og fyldig med god margin med din bmi

Anonymous poster hash: 420b5...6cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten. Kan du poste bilde? Umulig å svare uten.

Anonymous poster hash: 420b5...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo ikke sett deg, så det er ganske umulig å si noe spesifikt. Høyde og vekt kan likevel gi en pekepinn. Ut ifra hva du opplyser vil jeg si at du passer best innenfor kategorien "stor og fyldig". Du har en BMI på 27,5. 

 

Jeg vil uansett si det er bedre å skrive at man er innunder "stor og fyldig" enn "et par kilo ekstra" når man er usikker. Det er bedre at de får seg en positiv overraskelse i stedet for å bli skuffet. 



Anonymous poster hash: 449dc...196
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par kilo ekstra. Stor og fyldig går du ikke under, til tross for hva andre her innbiller seg.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par kilo ekstra. Stor og fyldig går du ikke under, til tross for hva andre her innbiller seg.

Absolutt enig.

(Heisann queenie :blomst: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare skriv feit, så legger du ikke lista for høyt. Så blir kanskje mannen positivt overrasket.:)

Anonymous poster hash: b8070...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det meste ligger på magen ville jeg sagt "stor og fyldig", hvis det meste ligger på rumpa og puppene ville jeg sagt "et par kilo ekstra".



Anonymous poster hash: 9cfb9...b96
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv stor og fyldig. Jeg er 1,71 og veier 63 kg. Ville trolig plassert meg selv som 'et par kilo ekstra'. Du er ti kg tyngre og nesten ti cm lavere enn meg...

Anonymous poster hash: 849d8...d1d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skriv stor og fyldig. Jeg er 1,71 og veier 63 kg. Ville trolig plassert meg selv som 'et par kilo ekstra'. Du er ti kg tyngre og nesten ti cm lavere enn meg...

Anonymous poster hash: 849d8...d1d

BMI på 21,5 og du ville ikke oppgitt "normal" men "et par kg ekstra"?

Jeg tror du skal ta deg en tur til psykolog.

Anonymous poster hash: 861c0...aaa

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMI på 21,5 og du ville ikke oppgitt "normal" men "et par kg ekstra"?

Jeg tror du skal ta deg en tur til psykolog.

Anonymous poster hash: 861c0...aaa

Ønsker faktisk å gå ned ca to kg :-)

Anonymous poster hash: 849d8...d1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er idealvekten din 71 kg, ts? Hvis ikke har du mer enn et par kg ekstra. Det har du forøvrig også om man ikke tenker så bokstavelig.

Anonymous poster hash: 6ed0a...47d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Sukker burde begynne å innføre nye vektkategorier, som «tror jeg er feit, men er egentlig radmager», «slank, men egentlig tynnfeit» og «relativt normal, men smellfeit ifølge Kvinneguiden». Det må jo være en opprivende opplevelse å møte noen med en kropp som ikke stemmer overens med den oppgitte kroppsbeskrivelsen.

 

Det er skremmende hvor forskrudd syn mange har på vekt nå for tiden, og hvor opphengt folk er i tall i stedet for hvordan folk faktisk ser ut.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...