Gå til innhold

Hvordan tar jeg kontakt med han(eldre mann)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Si takk for sist, og at du hadde glemt at nummeret ditt ikke står oppført, men nå har han det hvis han vil finne på noe. Ikke noe verre enn det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Vet bare ikke hva jeg skriver, til en på samme alder ville jeg skrevet "hva skjer" eller noe liknende, men blir usikker på å skrive det til en på 50. Tips?

Anonymous poster hash: a577c...cf7

 

 

Det er da fryktelig intetsigende uansett hvem du skriver det til. Bare send han en melding og spør om han har lyst til å finne på noe med deg en dag. Det er ikke så komplisert. 

Anonymous poster hash: 6e2b6...bcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så komplisert nei! Sendte han en melding igår kveld, og så traff vi hverandre idag! Takk for tips alle :-)

 

TS



Anonymous poster hash: a577c...cf7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende! Hva tenker du nå da? Klar for en "old man fling" før du finner en jevnaldrende kjekkas du kan gifte deg med og få barn med?

Anonymous poster hash: 91afe...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende! Hva tenker du nå da? Klar for en "old man fling" før du finner en jevnaldrende kjekkas du kan gifte deg med og få barn med?

Anonymous poster hash: 91afe...5fe

Synes det var litt rart egentlig, man merker så godt at vi er på forskjellige stadier i livet, selv om jeg betrakter meg selv som "moden for alderen", haha! Han er utrolig hyggelig da og vi har masse å snakke om. Skjedde ikke noe mer enn et par klemmer da, turte ikke ta steget for å kysse han eller noe  :fnise:

Anonymous poster hash: a577c...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes det var litt rart egentlig, man merker så godt at vi er på forskjellige stadier i livet, selv om jeg betrakter meg selv som "moden for alderen", haha! Han er utrolig hyggelig da og vi har masse å snakke om. Skjedde ikke noe mer enn et par klemmer da, turte ikke ta steget for å kysse han eller noe  :fnise:

Anonymous poster hash: a577c...cf7

 

Spennende! Skal dere treffe hverandre igjen? 

Anonymous poster hash: c5982...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var litt rart egentlig, man merker så godt at vi er på forskjellige stadier i livet, selv om jeg betrakter meg selv som "moden for alderen", haha! Han er utrolig hyggelig da og vi har masse å snakke om. Skjedde ikke noe mer enn et par klemmer da, turte ikke ta steget for å kysse han eller noe :fnise:

Anonymous poster hash: a577c...cf7

Hvorfor tiltrekkes du av ham egentlig?

Anonymous poster hash: 91afe...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tiltrekkes du av ham egentlig?

Anonymous poster hash: 91afe...5fe

Det er vel ikke helt uvanlig at yngre kvinner tenner på eldre menn. De virker mer verdensvante, selvsikre og erfarne. Jeg har alltid hatt sansen for de eldre mennene, til og med nå i en alder av førti.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...