Gå til innhold

Jeg er så usikker på han jeg dater. Flere som har kjent på den følelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en nå og vi har det fint sammen, men det føles ikke 100% hvis dere skjønner. Det er noe som mangler. Jeg føler han liker meg mer enn det jeg liker han. Det er vanskelig å forklare, men det er det lille ekstra som mangler. Jeg er usikker på hva jeg vil.

Jeg tror faktisk jeg må bestemme meg snart. Jeg vil ikke gi han falske forhåpninger om vi skal bli et par. Men jeg liker han veldig godt og han er snill osv. Ah dette er vanskelig.

Flere er eller har vært i samme situasjon?

Anonymous poster hash: 39d69...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja. Hos meg så føltes det ikke helt som forelskelse, var mer venne-følelse. 

Sa det ikke gikk, og det ble "over" 



Anonymous poster hash: 9071f...515
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som liker hvem best? Skal det være likt?

Anonymous poster hash: 7d862...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har hatt følelsen av at "noe" mangler,har jeg avsluttet datingen.Det har jeg aldri angret på. Tror det er viktig å kjenne på magefølelsen.



Anonymous poster hash: a6f1e...ceb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på ferie og kommer hjem neste uke. Jeg tar tiden nå til tenking. Kanskje vi passer bedre sammen som venner, men tviler på han bare vil være venner hvis jeg dumper han.

Synd, for han er jo en herlig gutt og vi har det gøy sammen. Dessverre er det noe som mangler :( Jeg har virkelig prøvd, men det vil ikke helt funke merker jeg.

Anonymous poster hash: 39d69...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Hvis du er usikker og føler det ikke er rett, så avslutt det når han kommer hjem. Det er jo det mest riktige å gjøre i denne situasjonen. Tror ikke det blir noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dater en nå og vi har det fint sammen, men det føles ikke 100% hvis dere skjønner. Det er noe som mangler. Jeg føler han liker meg mer enn det jeg liker han. Det er vanskelig å forklare, men det er det lille ekstra som mangler. Jeg er usikker på hva jeg vil.

Jeg tror faktisk jeg må bestemme meg snart. Jeg vil ikke gi han falske forhåpninger om vi skal bli et par. Men jeg liker han veldig godt og han er snill osv. Ah dette er vanskelig.

Flere er eller har vært i samme situasjon?

Anonymous poster hash: 39d69...a53

Har vært i samme situasjon. Jeg ville tenkt meg nøye om, men hvis du ikke er lykkelig med den situasjonen så ville jeg ha avsluttet det. . Fint at du vil være venner, men det kan by på vanskeligheter ja. Han vil jo føle at du ikke bryr deg særlig om han når du dumper han. Sånn følte jeg det da jeg ble dumpet forleden. Han sa at han hadde de riktige følelsene i mange måneder for så å miste de... Og da er det blitt sånn at jeg føler at han egentlig ikke bryr seg. Men han sier at han gjør tiltross for at han ikke vil ha et forhold med meg. Vanskelig situasjon for både deg og den andre part. 

Anonymous poster hash: 3931b...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i denne situasjonen nå nettopp. Datet en fyr som var både kjekk og bra, men det var noe som manglet. Han likte meg veldig godt helt fra starten og ble fort fysisk med kyssing, som var uvant for meg. Skjønte dessverre at det ikke var noe potensiale fra min side. Magefølelsen stemmer som regel.



Anonymous poster hash: 6efb0...df8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? :)



Anonymous poster hash: 525f3...33d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...