Gå til innhold

Blir aldri betatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det virkelig er noe galt med meg, men jeg klarer ikke bli betatt når jeg dater. Det er en kunstig setting, og jeg tror jeg trenger lang tid på å få følelser for noen. Såpass lang tid at dette ikke skjer gjennom dating. 

Har nå møtt 7 stykker på ca 3 måneder. Av disse var det én jeg ble veldig interessert i, som typisk nok ikke var interessert tilbake. 5 av de andre avviste jeg, og en var gjensidig. De fleste traff jeg flere ganger, men hadde hele tiden en følelse av at det var lite kjemi.

 

Er det noen som kjenner seg igjen? Jeg har vært singel i mange år og ønsker en partner, så jeg har datet ganske forskjellige menn, og også menn hvor tiltrekningen mangler. Men jeg blir aldri interessert. :(



Anonymous poster hash: 0cf05...b5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg vet ikke om det virkelig er noe galt med meg, men jeg klarer ikke bli betatt når jeg dater. Det er en kunstig setting, og jeg tror jeg trenger lang tid på å få følelser for noen. Såpass lang tid at dette ikke skjer gjennom dating. 

Har nå møtt 7 stykker på ca 3 måneder. Av disse var det én jeg ble veldig interessert i, som typisk nok ikke var interessert tilbake. 5 av de andre avviste jeg, og en var gjensidig. De fleste traff jeg flere ganger, men hadde hele tiden en følelse av at det var lite kjemi.

 

Er det noen som kjenner seg igjen? Jeg har vært singel i mange år og ønsker en partner, så jeg har datet ganske forskjellige menn, og også menn hvor tiltrekningen mangler. Men jeg blir aldri interessert. :(

Anonymous poster hash: 0cf05...b5b

 

jeg er livredd for å bli betatt... det ender alltid i tårer...

Anonymous poster hash: 512fc...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble jo betatt av han ene, så vidt jeg kan lese. Tror du har litt store forventninger om du forventer å falle for flere enn en av syv menn.



Anonymous poster hash: a2ccc...fa0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du ble jo betatt av han ene, så vidt jeg kan lese. Tror du har litt store forventninger om du forventer å falle for flere enn en av syv menn.

Anonymous poster hash: a2ccc...fa0

Det var litt dårlig formulert fra meg, jeg har datet en del mer over lengre tid. Kanskje 15-16 i løpet av halvannet år. Og dette er bra menn, problemet er stort sett manglende kjemi. Jeg ser jo at venninnene mine som dater gjerne finner seg kjærester, eller i alle fall holder på en stund før de avslutter det. Jeg er alltid ganske sikker etter 1-2 dater hvorvidt det er potensiale. Noen ganger treffer jeg dem 3-4 ganger hvis jeg er usikker, men jeg vet hvordan det føles når jeg først liker noen. 

Anonymous poster hash: 0cf05...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt dårlig formulert fra meg, jeg har datet en del mer over lengre tid. Kanskje 15-16 i løpet av halvannet år. Og dette er bra menn, problemet er stort sett manglende kjemi. Jeg ser jo at venninnene mine som dater gjerne finner seg kjærester, eller i alle fall holder på en stund før de avslutter det. Jeg er alltid ganske sikker etter 1-2 dater hvorvidt det er potensiale. Noen ganger treffer jeg dem 3-4 ganger hvis jeg er usikker, men jeg vet hvordan det føles når jeg først liker noen.  Anonymous poster hash: 0cf05...b5b

Hva lurer du på egentlig?

Anonymous poster hash: a9618...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer etterhvert :) 



Anonymous poster hash: 1c75a...799
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også veldig sjelden forelsket, men når det skjer, så skjer det. Ikke gi opp.



Anonymous poster hash: 35731...b55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva lurer du på egentlig?

Anonymous poster hash: a9618...cd8

Hvorfor det er så vanskelig for meg! :( Noen av fyrene er jo som sagt kjempefine, men jeg klarer ikke finne noen kjemi.

Anonymous poster hash: 0cf05...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fort bli betatt,men like fort bli lei.

Var litt betatt av en fyr før,men da vi snakket sammen var han ekstremt sutrete og negativt til alt,så da forsvant betattheten. Han fortsatte å skulle føre samtaler med meg da,men jeg var bare uinteressert i å holde en samtale gående med en sutreunge,han er slik fremdeles,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben!

Jeg (vi) får skylde på at vi bare ikke har møtt den rette enda! Beste der så skjer det   :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...