Perle Skrevet 2. mars 2019 #1481 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Har fordommer mot mennesker som har stygt slitt og billig skotøy. Endret 2. mars 2019 av Perle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1482 Del Skrevet 2. mars 2019 Røykere står høyst på lista. Syns de er ekle og svake, og jeg tenker ofte at det er de som fortjener all krefta. Småbarnsforeldre som ofte sender barna på overnatting hos besteforeldre eller annen familie, for å feste og drikke seg full. Kjenner til noen som sender 2åringen sin bort ca annenhver helg. Det syns jeg er skikkelig trist. Anonymkode: e1bab...154 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 2. mars 2019 #1483 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Kom på et par til. 😂 Har fordommer for folk som er redd for å ta blodprøver og voksne som ikke liker grønnsaker, samt legger igjen brødskorper. Endret 2. mars 2019 av Perle 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1484 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg er ikke redd for muslimske menn sitt kvinnesyn, som det er så mye snakk om, men jeg er redd for mørke afrikanere, fra land hvor voldtekt og knivdrap er vanlig krigføring, sitt kvinnesyn. Om jeg traff på en konservativ muslim med holdningen at kvinner hører hjemme på kjøkkenet, så kunne jeg le ham i ansiktet (og jeg kjenner dessuten mange muslimer, men ingen slike). En mann fra svarte Afrika, som potensielt synes det er greit å voldta og drepe kvinner, er imidlertid ikke noe å le av! Siden jeg ikke vet hvor svarte menn kommer fra og hva de har opplevd er jeg derfor redd de fleste. Det har ingenting med hudfarge å gjøre egentlig, for en svart amerikaner eller en svart marokkaner, eller en oppvokst i Norge tenker jeg ikke dette om. Jeg sier likevel ikke denne fordommen høyt, fordi jeg antar at folk tror det dreier seg om hudfarge, og det blir helt feil. Anonymkode: e8957...3b7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1485 Del Skrevet 2. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig - det samme med middelaldrende kvinner som importerer unge menn fra Tyrkia eller diverse afrikanske land. Anonymkode: f9002...c9a Trenger ikke være middelaldrende engang for at jeg har fordommer med de. Sjelden det er kremen som drar til de landene for å finne seg mannebein! 2 timer siden, Modify skrev: Er det mulig? Skjønner egentlig ikke hvorfor hvite mennesker har trodd i alle år at de er overlegne mørke? Mørke har 30% mer muskelmasse, de får sjelden rynker, de har rytme, de er bedre rustet nedentil. Den hvite mann er rynkete , urytmisk , har ofte mikro-pikk😆 Dra deg til ditt eget habitat. Hilsen norsk jente. Er det noen som mener at noen er overlegne andre her så er det vel deg slik du forherliger svarte mennesker. Hvite mennesker er tilpasset å bo her vi bor/kommer fra og svarte mennesker er tilpasset å bo der de bor/kommer fra. Hvite har større evne til å prosessere laktose og ta opp D-vitamin FORDI vi er tilpasset å bo i Europa/Norden. Det er mange fler forskjeller på svarte, hvite og asiater enn det du lister opp der. Og at hvite menn OFTE har micropenis? Seriøst. Dummeste jeg har hørt. Du kan gjerne komme med dokumentasjoner på de teite påstandene dine! Anonymkode: 3b7de...605 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modify Skrevet 2. mars 2019 #1486 Del Skrevet 2. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger ikke være middelaldrende engang for at jeg har fordommer med de. Sjelden det er kremen som drar til de landene for å finne seg mannebein! Er det noen som mener at noen er overlegne andre her så er det vel deg slik du forherliger svarte mennesker. Hvite mennesker er tilpasset å bo her vi bor/kommer fra og svarte mennesker er tilpasset å bo der de bor/kommer fra. Hvite har større evne til å prosessere laktose og ta opp D-vitamin FORDI vi er tilpasset å bo i Europa/Norden. Det er mange fler forskjeller på svarte, hvite og asiater enn det du lister opp der. Og at hvite menn OFTE har micropenis? Seriøst. Dummeste jeg har hørt. Du kan gjerne komme med dokumentasjoner på de teite påstandene dine! Anonymkode: 3b7de...605 Jeg lever i denne verden og ofte har hvite menn mellom 7-12 cm penis😂 Hørt om slavearbeid og engelske/ franske kolonier? Hvorfor hvite tror de kan komme å herske over mørke er for meg en gåte. Så sutrer vi for at utlendinger og folk fra Midtøsten kommer hitover, etter vi har herja og maltraktert landet demses, kulturen og freden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1487 Del Skrevet 2. mars 2019 1 hour ago, Modify said: demses Anonymkode: 07b83...79e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1488 Del Skrevet 2. mars 2019 De som velger rus, uavhengig av bakgrunn, er svake mennesker. Det finnes ingen god unnskyldning for at oppegående og relativt voksne mennesker velger rus. Selv ungdommer. De som er unnskyldt er de som er mentalt tilbakestående og de som er sånn 12 år når blir lokket inn i rusen av eldre mennesker. Alle andre er svake og har valgt det selv. De velger ikke å være avhengig, men de tok et valg, ofte om igjen flere ganger, helt til avhengigheten slo inn for fullt. Anonymkode: a6bc8...2c8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1489 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg synes folk som legger ut lange tekster på facebook og sosiale medier om at de har mistet noen i familien/venner er slitsomme. Synes sånne ting er personlig, og at de fremstår litt oppmerksomhetssyke. Har mistet flere jeg også, uten å legge ut lange avhandlinger til 400 folk. Samtidig skjønner jeg at folk takler sorgen på forskjellige måter, men klarer ikke å la være å irritere meg. Føler meg fryktelig fæl som tenker dette, kunne aldri sagt det høyt. Anonymkode: 273ad...91a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1490 Del Skrevet 2. mars 2019 Ja at jeg ønsker at et par personer i familien min døde. Livet hadde vært så mye bedre da. Anonymkode: 4d70b...01f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modify Skrevet 2. mars 2019 #1491 Del Skrevet 2. mars 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 07b83...79e https://www.riksmalsforbundet.no/qa_faqs/kan-man-skrive-dems/ Og hva ville du fram til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 2. mars 2019 #1492 Del Skrevet 2. mars 2019 15 minutter siden, Modify skrev: https://www.riksmalsforbundet.no/qa_faqs/kan-man-skrive-dems/ Og hva ville du fram til? Tipper vedkommende vil frem til det som står i linken, altså at "demses" ikke er et ord i norsk skriftspråk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bouiuod Skrevet 2. mars 2019 #1493 Del Skrevet 2. mars 2019 Folk som mangler evne til å forstå andre mennesker. Folk som bruker mye sarkasme. Folk som tror deres mening er den eneste riktige og mangler evne til refleksjon rundt andre meninger enn sin egen. Folk som er veldig trofast til ett politisk parti. Folk som har teite fordommer. Jeg er en av dem selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. mars 2019 #1494 Del Skrevet 2. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Svarte negere, kullsvarte i ansiktet, tenker jeg at: « hxn ser malplassert ut her i Norge. Et fremmedlegeme» Tenker det,sier det ikke. Hvordan får de nok d-vitamin i mørketiden? Det er liksom unaturlig. Deres habitat er ikke her. Anonymkode: 53b42...62d De får akkurat den samme mengden d-vitamin i mørketiden som oss som er hvite i huden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 2. mars 2019 #1495 Del Skrevet 2. mars 2019 Dette er muligens en fordom man kan si høyt, men får meg ikke helt til å gjøre det. Jeg får noia når kvinner og jenter med centimeterlange påsatte negler står og baker eller lager mat. Det er så vanvittig kvalmt å se dem grave de lange neglene langt nedi maten, tror mange ikke er klar over hvor mye drit det faktisk ligger under der. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1496 Del Skrevet 2. mars 2019 4 timer siden, Modify skrev: Jeg lever i denne verden og ofte har hvite menn mellom 7-12 cm penis😂 Hørt om slavearbeid og engelske/ franske kolonier? Hvorfor hvite tror de kan komme å herske over mørke er for meg en gåte. Så sutrer vi for at utlendinger og folk fra Midtøsten kommer hitover, etter vi har herja og maltraktert landet demses, kulturen og freden. Mikropenis er en som er kortere enn 7-8 cm i erigert tilstand og kortere enn 4 cm i slapp tilstand. Å si at dette er vanlig må du nesten komme med bevis/dokumentasjon på. Jeg har hørt om slavearbeid ja. Hvem var det de hvite kjøpte slavene sine fra? Hvem var de første som gjorde slaveri ulovlig? Har du hørt om alle de hvite som ble solgt som slaver? http://www.verdidebatt.no/innlegg/447813-hvite-slaver Alltid er det så synd på svarte. Alltid er de i offerrollen. Det er ingen hvite som holder svarte som slaver lenger. Finnes det slavearbeid i verden i dag? Ja, det gjør det! Hvem holder de slavene, og hvem er de slavene? Hvorfor skal svarte fortsatt leve med offermentalitet og late som at de er undertrykket, nå? Anonymkode: 3b7de...605 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1497 Del Skrevet 2. mars 2019 2 hours ago, Modify said: Og hva ville du fram til? At jeg har fordommer mot folk med dårlig språk. Dems, hvem by, derfor atte, jeg blir å se film i kveld osv. Anonymkode: 07b83...79e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1498 Del Skrevet 2. mars 2019 On 11/17/2018 at 5:07 PM, Nuttery said: Jeg sluttet faktisk å bruke stringtruser etter jeg ble sammen med mannen min, ettersom han ikke syntes det var sexy. Derimot liker han truser og boksere veldig godt. Mao bruker jeg truser fordi jeg skal være sexy for mannen min Stringtruser er harry, og ganske urenslig! Og dessuten, jeg går ikke å prøver å være sexy for mannen min. Jeg er som jeg er, jåler meg ikke til! Jeg har fordommer mot dem som skriver at de har fordommermot dem som bruker bokser/ truse fordi de ikke prøver å være mer sexy for mannen sin!! Kjempefordommer !!! At det går an være så lavt på strå og så billig!!!! Anonymkode: 53b42...62d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #1499 Del Skrevet 2. mars 2019 Jeg hater anivaxere og folk som støtter seg på konspirasjonsteorier Anonymkode: eb2f1...bd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotYou Skrevet 2. mars 2019 #1500 Del Skrevet 2. mars 2019 Fordommer mot FRP-velgere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå