Horten Market Skrevet 5. august 2017 #741 Del Skrevet 5. august 2017 Jeg har en fordom om at kvinner er litt mindre smart enn meg. Dette prøver jeg å gjøre noe med, derfor er jeg medlem på KG. Det går i feil retning, dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #742 Del Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, Horten Market skrev: Jeg har en fordom om at kvinner er litt mindre smart enn meg. Dette prøver jeg å gjøre noe med, derfor er jeg medlem på KG. Det går i feil retning, dessverre. Hvorfor i all verden er du på Norges største trolleforum da? Du burde være på vitenskaplige forum eller lignende. Det er som å besøke ISIS for å få tilbake troen på menneskeheten Anonymkode: 320c5...c27 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 5. august 2017 #743 Del Skrevet 5. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde være på vitenskaplige forum eller lignende. Bare menn der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #744 Del Skrevet 5. august 2017 7 minutter siden, Horten Market skrev: Jeg har en fordom om at kvinner er litt mindre smart enn meg. Dette prøver jeg å gjøre noe med, derfor er jeg medlem på KG. Det går i feil retning, dessverre. Fine med KG er at alle kan få føle seg smartere enn gjennomsnittet. Du føler deg smartere enn meg og jeg føler meg smartere enn deg. Anonymkode: 6b6a2...80d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 5. august 2017 #745 Del Skrevet 5. august 2017 Japp, jeg angriper ikke sjefen fordi han er frper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 5. august 2017 #746 Del Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fine med KG er at alle kan få føle seg smartere enn gjennomsnittet. Du føler deg smartere enn meg og jeg føler meg smartere enn deg. Anonymkode: 6b6a2...80d Men jeg følte meg smartere enn deg før KG gjorde noe med den fordommen. Nå føler jeg meg mye smartere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 5. august 2017 #747 Del Skrevet 5. august 2017 Hundeeiere som bruker halsbånd og ikke brystbånd, og drar hardt i. Og ikke lar hunden tisse ferdig. Og jo jeg sier det kanskje høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 5. august 2017 #748 Del Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, gjestvest skrev: Hundeeiere som bruker halsbånd og ikke brystbånd, og drar hardt i. Og ikke lar hunden tisse ferdig. Og jo jeg sier det kanskje høyt. Er det en fordom? Du har da helt rett i at dette ikke er bra. Det ville vært en fordom om du tenkte at alle hundeeiere gjør dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #749 Del Skrevet 5. august 2017 14 minutter siden, Horten Market skrev: Bare menn der. Har vært på mange vitenskaplige forum selv, go det er alltid kvinner der. Er alltids noen som later som de er menn nettopp fordi de blir sett ned på av mange menn om de finner ut at de er kvinner Jeg tror du egentlig er mer opptatt av å stryke eget ego, enn å endre egen oppfatning Anonymkode: 320c5...c27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #750 Del Skrevet 5. august 2017 21 minutter siden, Horten Market skrev: Jeg har en fordom om at kvinner er litt mindre smart enn meg. Dette prøver jeg å gjøre noe med, derfor er jeg medlem på KG. Det går i feil retning, dessverre. Jeg tror ikke dette er riktig siden alle kvinner er smartere enn alle menn. Det er noe alle vet. Anonymkode: 1408b...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 5. august 2017 #751 Del Skrevet 5. august 2017 Folk som ikke liker dyr. Folk som tar alt for mange selfies. Folk som er mer opptatt av å ta bilde av alt mulig til snapchat osv enn å faktisk være med deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 5. august 2017 #752 Del Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du egentlig er mer opptatt av å stryke eget ego, enn å endre egen oppfatning Tror du? Da må du være fryktelig smart. Tenk å kunne se i et annet menneskes sinn som du aldri har sett eller møtt, aldri har snakket med, kun lest noen ord vedkommende formodentlig har forfattet selv, med uklar skjemt eller alvor. De fleste på KG har jo problem med selv det sistnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #753 Del Skrevet 5. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du egentlig er mer opptatt av å stryke eget ego, enn å endre egen oppfatning Anonymkode: 320c5...c27 Tror jeg også. Ikke bare troller han, men ville vært rart om han brukte tiden på forumet i håp om å føle seg mindre intelligent.Det er jo få som liker følelsen av å være dumme. Da er det greiere med KG hvor alle kan få føle seg smarte. Synes det er en fin ting at alle får mulighet til å styrke egoet sitt. Nok av mennesker som får livskvaliteten sin ødelagt av at de ikke klarer seg like bra i samfunnet som de rundt en. Kan også forstå at folk lyver for seg selv om hvorfor de er her i stedet for å si at det er en flukt fra virkeligheten for det er jo en rimelig dyster tanke. Anonymkode: 6b6a2...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 5. august 2017 #754 Del Skrevet 5. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg også. Ikke bare troller han, men ville vært rart om han brukte tiden på forumet i håp om å føle seg mindre intelligent.Det er jo få som liker følelsen av å være dumme. Da er det greiere med KG hvor alle kan få føle seg smarte. Anonymkode: 6b6a2...80d Men da sier du at brukerne på KG er dumme? I alle fall dummere enn deg. Hm. Serr ikke den du, vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #755 Del Skrevet 5. august 2017 Jeg liker ikke damer som har barn med flere forskjellige fedre og hvor fedre ikke får se far. Jeg liker ikke ALLE innleggene her inne om de som sliter psykisk, angst, depresjon pga oppveksten og attpåtil på aap eller ufør. Hvis så mange virkelig hadde slitt, så er det svært mye dårlig oppvekstvilkår i blandt oss. Liker ikke asylsøkere Liker ikke folk som trur de er Guds gave til det annet kjønn. Menn med thai er avskyelig. Anonymkode: f2f60...a6f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #756 Del Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, Horten Market skrev: Men da sier du at brukerne på KG er dumme? I alle fall dummere enn deg. Hm. Serr ikke den du, vel. Nei, jeg sier ikke at brukerne på KG er dummere enn meg. Jeg sier at jeg oppfatter dem som dummere enn meg. Alle kan ikke være smartere enn gjennomsnittet, men alle kan føle seg smartere en gjennomsnittet. Anonymkode: 6b6a2...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #757 Del Skrevet 5. august 2017 6 minutter siden, Horten Market skrev: Tror du? Da må du være fryktelig smart. Tenk å kunne se i et annet menneskes sinn som du aldri har sett eller møtt, aldri har snakket med, kun lest noen ord vedkommende formodentlig har forfattet selv, med uklar skjemt eller alvor. De fleste på KG har jo problem med selv det sistnevnte. Sier du som mener du er i stand til å vurdere intelligensen på forumbrukere du aldri har sett eller møtt, aldri har snakket med, kun lest noen ord vedkommende formodentlig har forfattet selv, med uklar skjemt eller alvor. Hmm..... Anonymkode: 320c5...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luksusdyret Skrevet 5. august 2017 #758 Del Skrevet 5. august 2017 Nr.1 At jeg synes det er pyton hver gang noen i nær omgangskrets (spesielt familie som jeg gjerne må tilbringe høytider osv med) skal ha barn. Enda mer gnål å støy bla bla og jeg må snakke og dalle meg barnet, noe jeg synes er veldig ukomfertabelt. Heldigvis er sambo helt lik😂 Nr 2. At jeg ikke er videre begeistret for barn. Men dette sier jeg egentlit høyt også. Nr.3. Folk som ikke eeeelsker dyr like mye som meg. Nr.4. Folk som er ekstremt positive til alle tider. Slitsomt. Hater det. Nr.5. De som mener forskjeller er bra k vennskap og forhold. NEI, like barn leker alltid best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #759 Del Skrevet 5. august 2017 Brukerne som nærmest bor på KG og skryter av hvor bra karriere de har, hvor godt trent de er, hvor bra kjæreste de har, osv, osv. Jeg tror det er blank løgn. Anonymkode: 908d2...e9f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 5. august 2017 #760 Del Skrevet 5. august 2017 Jeg har fordommer mot folk som har trening og kosthold som fremste/eneste interesse. Det virker så utrolig navlebeskuende; hovedinteressen er en selv og ens egen kropp, liksom. Jeg må innrømme at jeg ofte tenker at slike folk ikke er spesielt intelligente og/eller at de ikke bryr seg om verden rundt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå