Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 19. mai 2023 #2261 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 2.58): Er mye uspiselig folk og meninger her på KG,det er min mening. Anonymkode: 3b590...59a Det er vel noe sv poenget? At man kan fortelle, diskutere og se hverandres syn på ting, selv om man ikke overbevises ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 19. mai 2023 #2262 Del Skrevet 19. mai 2023 Gjest Alterego666 skrev (På 21.7.2021 den 9.59): Å ikke like en folkegruppe er ikke det samme som å mene at de er mindre verdifulle. Å ikke like hvite mennesker er båssetting, men ikke nødvendigvis rasisme. Jo om du ikke liker en hudfarge så er det rasisme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 19. mai 2023 #2263 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 0.24): Jeg mener at mange i min omgangskrets og i Norge generelt drikker for mye alkohol. Og at alkohol blir assosiert med kos/hygge i så stor utstrekning at vi ikke kan kose oss uten alkohol.. Men det er en høyst upopulær mening! Anonymkode: debd0...118 Nei, de fleste er enig men så drikker man bare allikevel. Men jeg kjenner begge typer mennesker så igjen, ingen fasit. Er mot fyll på jobbarrangementer, men drikker selv på de. Det er jo morro å bli kjent med kolleger på en annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2264 Del Skrevet 19. mai 2023 Kratt_ skrev (24 minutter siden): Tenker automatisk at de med tre + unger gjør det kun for å slippe å jobbe. Slipper man å jobbe med 3+ unger ?🤣 Anonymkode: 6bfa6...eda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 19. mai 2023 #2265 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Slipper man å jobbe med 3+ unger ?🤣 Anonymkode: 6bfa6...eda Neida, men det er jo en grunn til å gå hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2266 Del Skrevet 19. mai 2023 - Nordmenn er alt for glad i alkohol. Det skal jo drikkes for ALT og alle anledninger. Så lei av at det ikke går an å ha en eneste sammenkomst uten en «må bare/skal bare ta én». - Menn er stort sett ubrukelige (i det minste uselvstendige) når det kommer til hverdagslivet/hjemmet. - Folk har litt for mye fokus på sykdom (fysisk/psykisk). Ja, man har ulike plager og man kan fint snakke om dem, men ikke la det ta ALT fokuset. - Mennesker som har begått overgrep, voldtatt barn o.l. burde fått navn og bilde printet i avisa. Ja, jeg er fullt klar over hvordan det kan påvirke den eventuelle familien deres, men det er et valg de selv har tatt. De burde IKKE beskyttes. Anonymkode: 49483...d94 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 19. mai 2023 #2267 Del Skrevet 19. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: - Nordmenn er alt for glad i alkohol. Det skal jo drikkes for ALT og alle anledninger. Så lei av at det ikke går an å ha en eneste sammenkomst uten en «må bare/skal bare ta én». Dette er jeg helt enig i. Just now, AnonymBruker said: - Mennesker som har begått overgrep, voldtatt barn o.l. burde fått navn og bilde printet i avisa. Ja, jeg er fullt klar over hvordan det kan påvirke den eventuelle familien deres, men det er et valg de selv har tatt. De burde IKKE beskyttes. I enkelte stater i USA setter de - myndighetene altså, for ordens skyld - opp skilter der det f.eks. "Her bor Ola Nordmann. Han er dømt for overgrep mot barn". Det er ikke akkurat små skilt heller, men skikkelige solide skilt som typ veiskilt. Så det i en dokumentar med Stacey Dooley. Slikt synes jeg vi burde hatt her til lands også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #2268 Del Skrevet 19. mai 2023 Vixella skrev (12 minutter siden): Dette er jeg helt enig i. I enkelte stater i USA setter de - myndighetene altså, for ordens skyld - opp skilter der det f.eks. "Her bor Ola Nordmann. Han er dømt for overgrep mot barn". Det er ikke akkurat små skilt heller, men skikkelige solide skilt som typ veiskilt. Så det i en dokumentar med Stacey Dooley. Slikt synes jeg vi burde hatt her til lands også. Absolutt! Det eneste som ville vært kjipt med det, er nok at det ville blitt mange flere enn vi tror. Det finnes alt for mange jævlige mennesker. Anonymkode: 49483...d94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vixella Skrevet 19. mai 2023 #2269 Del Skrevet 19. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Absolutt! Det eneste som ville vært kjipt med det, er nok at det ville blitt mange flere enn vi tror. Det finnes alt for mange jævlige mennesker. Anonymkode: 49483...d94 Det tror jeg også. I dette nisselandet får slike monstre dessverre holde på i og med at det er umulig for hvermannsen å vite hvem de er. Det er utrolig tragisk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #2270 Del Skrevet 17. juni 2023 Folk som kjøper produktene til influencere er som barn og tenåringer. Barn og tenårigner ønsker seg alltid overpriset søppel som kjendiser reklarer for. Det er også grunnen til at reklame mot barn er ulovlig i Norge. Men det finnes en stor gruppe voksne som er like lettlurte og skal kjøpe alt av søppel influencerne de liker reklamerer for. Anonymkode: 64ebd...809 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #2271 Del Skrevet 17. juni 2023 Transkvinner er menn Anonymkode: 68818...96b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #2272 Del Skrevet 17. juni 2023 Jeg har fordommer mot eierne til hunder som bjeffer. Første tanke som slår meg er at de ikke er egnet til å ha bikkje. Navere med en frisk kropp. De som går hjemme for «jeg leter etter en jobb», hvis de virkelig vil jobbe så hadde de fått jobb på dagen i hvilket som helst sykehjem/vaskejobb osv. Anonymkode: c725f...e72 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #2273 Del Skrevet 17. juni 2023 Er så lei alle som sier «at det har de krav» på om alle slags ytelser Anonymkode: 6dd8d...ae4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2274 Del Skrevet 19. juni 2023 At mennesker med afrikansk opprinnelse har mer analsex enn hvite Anonymkode: 68250...0b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2275 Del Skrevet 19. juni 2023 De som tar abort på friske fostre og som mener det er "rett" fordi det passa ikke da eller "orker ikke". Anonymkode: 6dae3...b12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2276 Del Skrevet 19. juni 2023 Menn i førtiårskrisa har noe deilig desperat over seg. Veldig lett å utnytte for oss yngre damer😘 Anonymkode: 33350...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2277 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De som tar abort på friske fostre og som mener det er "rett" fordi det passa ikke da eller "orker ikke". Anonymkode: 6dae3...b12 Eller vil ikke bruke prevensjon for en skal ikke tulle med hormoner Anonymkode: aa5cc...e9d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2278 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Menn i førtiårskrisa har noe deilig desperat over seg. Veldig lett å utnytte for oss yngre damer😘 Anonymkode: 33350...cdc Snakk for deg selv. Anonymkode: 273c9...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2279 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eller vil ikke bruke prevensjon for en skal ikke tulle med hormoner Anonymkode: aa5cc...e9d Ja det og! Anonymkode: 6dae3...b12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2280 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Snakk for deg selv. Anonymkode: 273c9...3c0 Mener du at du ikke får utnyttet deg av mennene, eller at du er en av de, men ikke lar deg utnytte? Anonymkode: 33350...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå