AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 #1441 Del Skrevet 2. februar 2019 ...Har bodd mange år i Bergen blant annet, og der opplevde jeg ikke disse fordommene i det hele tatt, bortsett fra Stavangerfolket... Anonymkode: f796f...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 2. februar 2019 #1442 Del Skrevet 2. februar 2019 #ingenfilter Jeg sier det jeg mener og står for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 4. februar 2019 #1443 Del Skrevet 4. februar 2019 (endret) På 28.1.2019 den 0.27, AnonymBruker skrev: Og hvor gammel påstår jeg at jeg er? Du har ikke motsvar å komme med annet enn «er du 14 år», «høres umoden ut».. Fordi jeg mener at kvinner ikke bør få barn etter de har fylt noen å tredve? I det første svangerskapet mitt var jeg yngst i gruppa, selv om jeg var 24 år da. Ei annen i gruppa ventet også sitt første, men var 36 år. Hun hadde ikke følt seg klar tidligere. Ville leve ungdomsårene først. Dette er det jeg syns er så tragiskt. Og skikkelig egoistisk. Flere barn ønsket hun også, så jeg kan tenke meg til at hun har satt til verden enda ett barn i etter tid, hvis hun rakk såppas. Barn er ikke for alle, og det er godt at fler og fler ikke rekker å bli gravide for det er for sent. Takke seg selv når en ikke kan bli klar før en ser 40tallet lyse framfor seg. Anonymkode: 70469...b44 At noen velger å få barn tidlig, betyr ikke automatisk at de ikke er egoistiske mennesker, eller de som venter bør heller ikke være egoistiske. Morsomt hvordan enkelte skal ha det til at det å få barn nesten gjør dem til bedre mennesker. Personligheten følger de fleste livet ut, med eller uten barn. Endret 4. februar 2019 av wintergirl 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. februar 2019 #1444 Del Skrevet 4. februar 2019 På 2.2.2019 den 19.20, BearMama skrev: #ingenfilter Jeg sier det jeg mener og står for det. Da regner jeg med at du tåler at folk ikke har filter mot deg. Eller er du en av de som sier hva du vil men om noen sier hva de vil til deg så syter du som en unge? Siden det er som regel slik folk uten filter er. De kan gi men tåler ikke få tilbake. På 2.2.2019 den 18.19, AnonymBruker skrev: Jeg har flere fordommer, dessverre. Blant annet mot personer fra Stavanger (som er en fantastisk vakker by). Har hatt og har flere venner derfra, men har aldri møtt flere østlands/Oslo-kritikere 🙉. Flere har sagt rett ut at de hater folk fra Oslo. Jeg tar meg ikke nær, fordi jeg bor på landet i Hedmark, men jammen har jeg fått høre det! Hvorfor er folk fra Stavanger så ekstremt kritiske til østlendinger?! Anonymkode: f796f...d2a Jeg har tilbrakt rundt 10 år av mitt liv i Stavanger har aldri merket særlig til at Stavangr folk er så ekstremt kritiske til østlendinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 4. februar 2019 #1445 Del Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev: Da regner jeg med at du tåler at folk ikke har filter mot deg. Eller er du en av de som sier hva du vil men om noen sier hva de vil til deg så syter du som en unge? Siden det er som regel slik folk uten filter er. De kan gi men tåler ikke få tilbake. Jeg har tilbrakt rundt 10 år av mitt liv i Stavanger har aldri merket særlig til at Stavangr folk er så ekstremt kritiske til østlendinger. Tåler fint at folk sier hva de har på hjertet. Betyr ikke at jeg må være enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1446 Del Skrevet 4. februar 2019 På 2.2.2019 den 18.19, AnonymBruker skrev: Jeg har flere fordommer, dessverre. Blant annet mot personer fra Stavanger (som er en fantastisk vakker by). Har hatt og har flere venner derfra, men har aldri møtt flere østlands/Oslo-kritikere 🙉. Flere har sagt rett ut at de hater folk fra Oslo. Jeg tar meg ikke nær, fordi jeg bor på landet i Hedmark, men jammen har jeg fått høre det! Hvorfor er folk fra Stavanger så ekstremt kritiske til østlendinger?! Anonymkode: f796f...d2a Jeg er født og oppvokst i Stavanger, helt ukjent for meg at Stavangerfolk hater Oslofolk Anonymkode: 20f7b...ba9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 4. februar 2019 #1447 Del Skrevet 4. februar 2019 Jeg har blitt mer og mer fordomsfull mot folk fra Nord-Norge, jeg. De er selv ekstremt fordomsfulle mot «søringa», skjærer alle over én kam (det gjør jeg også nå, jeg ser den ), aner overhodet ingen ting om norsk geografi sør for deres egen navle, syter over at «ingen søringa» forstår noe om avstandene i nord, samtidig som de tror at alt sør for Trondheim ligger innen gå-avstand til Oslo, syter noe så inni granskauen over været (jeg har bodd både nordpå og sørpå og dårlig vær/kulde/vind/snø har vi til tider alle steder) og forstår ikke at det er folke- og trafikktettheten og ikke antall cm med snø som gjør at det lettere blir trafikkaos når det er store snøfall sør for Trondheim. Herregud, folkens, ta dere en bolle! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. februar 2019 #1448 Del Skrevet 4. februar 2019 På 28.1.2019 den 9.48, AnonymBruker skrev: Følgende folk synker litt på skalaen min, mest med tanke på intelligens. -Folk som poster ulike typer sitater av typen "motivational quotes" på facebook. -Folk som linker til disse konstruerte historiene (som gjerne har en tårevåt slutt eller god moral, men samtidig er komplett oppspinn). Sosialtnytt.com eller hva disse sidene heter. (Du vil aldri tro hva hun gjør til slutt!") -Folk som tror på ånder og spøkelser og "energier". -Folk som bruker "jeg fortjener", dette er som oftest ikke de folkene som fortjener noe. -Folk flest med tatoveringer Anonymkode: 0731a...692 Da er vi to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1449 Del Skrevet 4. februar 2019 Kjøper ikke bruktbil av personer med arabisklingende navn. Selger heller ikke til samme gruppen. Orker ikke hele familien på døra som sparker i dekk og pruter aggressivt. De kommer ALLTID i flokk. Eneste gang jeg har blitt skjelt ut på telefon fordi jeg solgte til førstemann som kom. Orker ikke all aggresjonen pga bruktbil. Anonymkode: 5631b...cac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1450 Del Skrevet 4. februar 2019 Folk som har FF eller fuckfriends er billige horer, det er rett og slett gratis prostitusjon. Synes det er ekkelt og usmakelig. Så får litt avsmak på folk som forteller at de har eller har hatt FF. De som går tilbake til en eks, hvor forholdet har bestått av psykisk eller fysisk vold eller utroskap, de ser jeg på som svake mennesker. Anonymkode: a6bc8...2c8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1451 Del Skrevet 4. februar 2019 Jeg hater ikke Russland og russere over alt på jord. Anonymkode: d263f...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #1452 Del Skrevet 6. februar 2019 Jeg hsr faktisk fordommer mot suppegjøker som følger med på TV-programmer som Farmen. Spesielt når det er med forskjellige "kjendiser" slik som det er denne sesongen. Slike "kjendis-deltakere" får temmelig godt betalt (+ forskjellige goder underveis i innspillingen) og i tillegg får de kastet sjojoladekake eller andre godsaker etter seg. Men ikke nok med det! Selv med alle disse godene, så velger en del av disse deltakerne faktisk å jukse så til de grader med både pizza, brus og godteri i en helt ekstremt stor skala. Og slikt søppel velger altså folk å følge med på!? Alle sammen burde egentlig boikottet slikt piss, og forhåpentligvis sendt ett VELDIG tydelig signal til TV 2 om at denne dritten rett og slett ikke er bra nok... Anonymkode: 0e7e9...95a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #1453 Del Skrevet 27. februar 2019 Tilsynelatende smarte menn med gode verdier som dater "instababes". Da blir jeg veldig oppgitt. Anonymkode: 1944d...34c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #1454 Del Skrevet 27. februar 2019 På 4.2.2019 den 17.41, AnonymBruker skrev: Folk som har FF eller fuckfriends er billige horer, det er rett og slett gratis prostitusjon. Synes det er ekkelt og usmakelig. Så får litt avsmak på folk som forteller at de har eller har hatt FF. De som går tilbake til en eks, hvor forholdet har bestått av psykisk eller fysisk vold eller utroskap, de ser jeg på som svake mennesker. Anonymkode: a6bc8...2c8 Det du sier til slutt der. Vet mange har fordommer. Jeg hadde det selv. Brått var jeg i et forhold drevet av manipulasjon. Hadde jeg lest og forstått psyopati på forhånd, hadde jeg ikke havnet i det. Jeg var 23, flink student og hadde orden på livet. Når du først elsker et annet menneske, prøver du å forstå, du håper og du vet at du er så sterk at du kan være bærebjelken i forholdet. Det er veldig komplisert. Det går til man et utslitt. Les om codependence og cluster b personlighetsfortyrrelser. Anonymkode: 1944d...34c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #1455 Del Skrevet 27. februar 2019 Jeg hater tiggere og narkomane. Jeg mener også at kvinner som blir fysisk og psykisk mishandlet, men allikevel velger å bli i forholdet, selv om de har barn, fortjener det de får. Anonymkode: eb2f1...bd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #1456 Del Skrevet 27. februar 2019 Har fordommer mot (dumme) tyrkere og mennesker som skal klage over læreren FØR læreren har startet timen. Anonymkode: 834ba...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 1. mars 2019 #1457 Del Skrevet 1. mars 2019 (endret) Jeg har utviklet en skrekk for lesbiske etter å ha kjent noen opp igjennom årene. Alle har vært sinte, sjalu på meg som heterofil og laget drama rundt det temaet. De er også særdeles overvektige(late?) og lite pene å se på/ustelt. Ville aldri noen sinne bli venn med en lesbisk dame, så det er en fordom som har satt seg skikkelig. Gud hjelpe så mye bråk og intriger de lespedamene jeg har kjent har klart å få til gang på gang på gang på gang... Endret 1. mars 2019 av Raggy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1458 Del Skrevet 1. mars 2019 Jeg vil aldri forstå hvordan menn kan være tiltrekket av veldig slanke kvinner med en rett kropp - gjerne med et par unaturlige store og runde pupper klistret på (f.eks. Victora's Secret-modeller). Anonymkode: fa98b...22e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1459 Del Skrevet 1. mars 2019 Jeg lurer på om folk som svarer her i tråden virkelig ikke sier de meningene/fordommene høyt til noen? Holder dere alt dette helt for dere selv, uansett hvem dere snakker med? Anonymkode: 0b965...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #1460 Del Skrevet 1. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lurer på om folk som svarer her i tråden virkelig ikke sier de meningene/fordommene høyt til noen? Holder dere alt dette helt for dere selv, uansett hvem dere snakker med? Anonymkode: 0b965...3e3 Jeg er AB over deg. Mannen vet at jeg tenker det, og han er enig med meg, så det hender vi snakker litt om det sammen hvis det blir tatt opp på en måte. Ellers har jeg ikke snakket noe om den meningen til noen andre, da det fort kan bli sårende hvis noen føler seg truffet - selv om jeg ikke mener å såre. Anonymkode: fa98b...22e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå