bruker54321 Skrevet 3. august 2017 #721 Del Skrevet 3. august 2017 Når noen sier de blir mobbet i voksen alder så lurer jeg på om det er selvforskyldt. Kan ikke si det høyt for er jo folk som er reelle mobbeofre. Men de vennene jeg kjenner som har blitt mobbet i voksen alder har oppført seg rimelig dårlig selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 3. august 2017 #722 Del Skrevet 3. august 2017 Har ingen fordommer og er aldri redd for å si min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #723 Del Skrevet 4. august 2017 Folk som tror de vet hvordan folk tenker og dømmer dem for det. Folk som er stygge med dyr. Transer. Du er født kvinne eller mann deal with IT. Anonymkode: 59268...650 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #724 Del Skrevet 4. august 2017 Åh, god morgon'! Dritlei flyktningmaset, er jo bare unge gutter som kommer, og med seg bringer de tilbake morro som tuberkulose og masse voldtekter, se bare på svenskene, de skal opprette egne festivaler for kvinner fordi de ikke kan hanskes med voldtektene som skjer. Blir du mishandlet, utnyttet eller plaget i forholdet så er det fordi du har satt deg i den situasjonen ved å bli, bygg ryggrad, få hjelp og dra! Unge mødre er trailer trash som ikke lærte annet i seksualundervisning enn ordet overgansstønad. Anonymkode: af8b8...806 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. august 2017 #725 Del Skrevet 4. august 2017 På 8/3/2017 den 15.32, Superbruker5 skrev: Når noen sier de blir mobbet i voksen alder så lurer jeg på om det er selvforskyldt. Kan ikke si det høyt for er jo folk som er reelle mobbeofre. Men de vennene jeg kjenner som har blitt mobbet i voksen alder har oppført seg rimelig dårlig selv. Vennene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #726 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg tror verden hadde blitt et bedre sted om alle brukerne på kg hadde dødd. Er et par på forumet som er greie folk, men sånn generelt tenker jeg det hadde vært mer vinn enn tap for menneskeheten Anonymkode: 320c5...c27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #727 Del Skrevet 4. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror verden hadde blitt et bedre sted om alle brukerne på kg hadde dødd. Er et par på forumet som er greie folk, men sånn generelt tenker jeg det hadde vært mer vinn enn tap for menneskeheten Anonymkode: 320c5...c27 Hele verden hadde nok blitt ett Veldig mye bedre sted, dersom ALLE meneskene hadde dødd ut... Anonymkode: 14cb3...6c3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #728 Del Skrevet 4. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hele verden hadde nok blitt ett Veldig mye bedre sted, dersom ALLE meneskene hadde dødd ut... Anonymkode: 14cb3...6c3 Men da hadde der ikke vært mennesker til å definere bra vs dårlig Anonymkode: 320c5...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker54321 Skrevet 4. august 2017 #729 Del Skrevet 4. august 2017 1 time siden, Maleficenta skrev: Vennene? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #730 Del Skrevet 4. august 2017 Dett er direkte plagsomt med Romfolk som sitter i inngangen på masse matbutikke og tigger. Har lyst å jage dem hjem eller i en jobb. Hadde de sittet der og solgt noen kurver jordbær de hadde plukket. Hadde jeg hatt respekt for de. Folk som sier at de skal "sykemelde seg". Folk som ikke jobber og snylter på de som står opp om morgenen for å kjøre avisen, vaske gulv, tømme søpla di osv. De kan jeg ikke fordra. Tenk hvor mye mindre vi slapp å skatte da. Ev. Få mer goder i form av bedre eldreomsorg. Men nei. De skal gå til disse slaskene. Slik at de eldre og de som faktisk er syke dør i helsekøer. Fordi pengenev vi betaler inn for nettopp dette blir stjålet av noen slaskete snyltere på sofaen. Eller får en uverdig alderdom selv om de har vært flittige og jobbet og betalt inn millioner han ikke får se snurten til. Dette tør jeg ikke si høyt. Anonymkode: fc408...1bc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #731 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg ser på narkomane som møkkete og ekle. Samme med tidligere rusmisbrukere Anonymkode: c8bb5...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. august 2017 #732 Del Skrevet 4. august 2017 53 minutter siden, Superbruker5 skrev: Ja. Du snakker ikke så vennlig om de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker54321 Skrevet 4. august 2017 #733 Del Skrevet 4. august 2017 4 minutter siden, Maleficenta skrev: Du snakker ikke så vennlig om de Tråden handler jo om hva man ikke kan si høyt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #734 Del Skrevet 5. august 2017 Folk som bruker anekdoter som argumenter. Jeg tenker som oftest "den historien har du bare diktet opp" Anonymkode: 6b6a2...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #735 Del Skrevet 5. august 2017 Som journalist hater jeg at det hele tida skrives om hvor venstrevridd journalister er. Selv ligger jeg godt til høyre i det politiske landskapet. Dette kan jeg ikke snakke om. Jeg hater ikke muslimer, men jeg hater mengden asylsøkere/flyktninger vi har i det norske samfunnet i dag. Her jeg bor er det helt vanvittige mengder, enten folk som sitter på asylmottak eller som er bosatte. Det preger lokalsamfunnet voldsomt, blant aner i skolen hvor 20 prosent av elevene er fremmedspråklige. Mennesker er i utgangspunktet ressurser, men slike forhold som dette gjør at disse menneskene blir en belastning. Systemet druknes. Mener for øvrig helt klart at det er muslimske asylsøkere/flyktninger som er mest belastende for det norske samfunn å ta imot, rett og slett fordi de fleste av dem har et verdenssyn som er diametralt motsatt av det norske. Jeg liker Listhaug, og at det kommer så få asylsøkere/flyktninger til Norge i dag. Det er en mening jeg opplever som politisk ukorrekt, og derfor ikke noe jeg fronter i enhver samtale. Har for øvrig fordommer mot personer som gjentatte ganger går på langtidssykemelding på grunn av stress, gått på veggen eller lignende. Har også fordommer mot unge uføre, som ender opp ufør fordi livet ikke ble så perfekt som ventet. Fordommene blomstrer også opp når jeg ser folk som bruker Snapchat-filter på profilbildene på Facebook, eller evt har voldsomme poseringsbilder. Anonymkode: d0a5a...7ec 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #736 Del Skrevet 5. august 2017 22 timer siden, Maleficenta skrev: Du snakker ikke så vennlig om de Han/hun skrev jo bare at de hadde oppført seg dårlig. Anonymkode: 59268...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. august 2017 #737 Del Skrevet 5. august 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han/hun skrev jo bare at de hadde oppført seg dårlig. Anonymkode: 59268...650 Hun skrev at hennes venninner generelt oppfører seg dårlug og fortjener å bli mobbet.. det er jo litt rart å si om venner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #738 Del Skrevet 5. august 2017 1 time siden, Maleficenta skrev: Hun skrev at hennes venninner generelt oppfører seg dårlug og fortjener å bli mobbet.. det er jo litt rart å si om venner De som ble mobbet ble mobbet for en åpenbar grunn forstod jeg det som da. Anonymkode: 59268...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #739 Del Skrevet 5. august 2017 Grunnet noen tidligere erfaringer Er jeg dessverre noe sjåvinistisk mot menn. Jeg vet dette er tåpelig og jeg jobber med saken. Anonymkode: 49127...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. august 2017 #740 Del Skrevet 5. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som ble mobbet ble mobbet for en åpenbar grunn forstod jeg det som da. Anonymkode: 59268...650 Ja jeg firstod det også sånn. Men er uansett rart å si om venner. Da er de ikke virkelihe venner da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå