AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #681 Del Skrevet 1. juni 2017 Folk med lang slitt hår må være blinde. Folk med langt slitt blondt hår er white trash. Folk som drar på charter er harry og kjedelige. Særlig all inclusive! Folk som er fordomsfulle mot muslimer og ikke vet en dritt, er dumme og strøk til og med på livets harde skole. Oslofolk er patetiske da de vet svært lite om resten av landet. De som farger håret svart, prøver altfor hardt. De som setter skriver dritt i kommentarfeltene, er navere, trydesnyltere og sikkert droppa ut fra ungdomsskolen. Folk som er på Facebook heele tiden, men aldri skriver noe selv, er de verste. De snoker, og bidrar aldri. Altså..no-lifere! ..det var alt for idag😂 Anonymkode: e68e2...94d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #682 Del Skrevet 1. juni 2017 På Sunday, May 28, 2017 den 7.06, AnonymBruker skrev: Folk som har fordommer mot et helt kontinent. Er det mulig å være så enkel? Anonymkode: e253a...fa1 Glemte denne! HVOR brød i hue går det an å bli? :/ Anonymkode: e68e2...94d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #683 Del Skrevet 2. juni 2017 Tja, vet ikke om det er fordom akkurat. At kvinner tror de er så mye bedre enn de faktisk er. De er små, mindre enn oss menn, svakere, har en mindre hjerne. Jeg har ikke møtt noen kvinner som er særlig flinke ennå. Altså, mange tror jo de er det, men når det vel kommer til stykket så skrangler tomme tønner mest. Anonymkode: d799f...a61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #684 Del Skrevet 21. juni 2017 Er norsk kvinne selv for opplysningens skyld. Når jeg går ute så går jeg i såkalt naturlig gange med sving i hoftene, og føttene plassert på linje når jeg går, det enten i kjole/skjørt eller bukser. Ser altfor mange norske kvinner som går bredbent når de går i kjole og skjørt - akkurat som menn, selv om de har på seg høye hæler. Ikke kan mange norske kvinner kle seg etter kroppsformen heller. Jeg så i går ei som jeg egentlig lurte på var transkvinne på måten vedkommende oppførte seg på. Det var null femininitet og null former selv om vedkommende gikk i skjørt og middels høye hæler. Caitlyn Jenner ble jo ultrafeminin i forhold. Det virker også som om man blir sett ned på om man kler og oppfører seg feminin, i hvert fall av andre kvinner. Man merker jo og dette av menn, at kler man seg feminint, så får man mer oppmerksomhet enn hvis man kler seg som en sekk poteter. Kvinner klager jo på at de ikke sees, men da får man gjøre noe med det da. Jeg har og selv merket at når jeg går i kjole og høye hæler at jeg får mer hjelp, både av menn og kvinner. Skal man eller på død og liv være så feministisk, blir det litt feil å se ut og oppføre seg som en mann synes jeg. Anonymkode: 52c5e...6c7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #685 Del Skrevet 21. juni 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er norsk kvinne selv for opplysningens skyld. Når jeg går ute så går jeg i såkalt naturlig gange med sving i hoftene, og føttene plassert på linje når jeg går, det enten i kjole/skjørt eller bukser. Ser altfor mange norske kvinner som går bredbent når de går i kjole og skjørt - akkurat som menn, selv om de har på seg høye hæler. Ikke kan mange norske kvinner kle seg etter kroppsformen heller. Jeg så i går ei som jeg egentlig lurte på var transkvinne på måten vedkommende oppførte seg på. Det var null femininitet og null former selv om vedkommende gikk i skjørt og middels høye hæler. Caitlyn Jenner ble jo ultrafeminin i forhold. Det virker også som om man blir sett ned på om man kler og oppfører seg feminin, i hvert fall av andre kvinner. Man merker jo og dette av menn, at kler man seg feminint, så får man mer oppmerksomhet enn hvis man kler seg som en sekk poteter. Kvinner klager jo på at de ikke sees, men da får man gjøre noe med det da. Jeg har og selv merket at når jeg går i kjole og høye hæler at jeg får mer hjelp, både av menn og kvinner. Skal man eller på død og liv være så feministisk, blir det litt feil å se ut og oppføre seg som en mann synes jeg. Anonymkode: 52c5e...6c7 Øy, i mange tilfeller er transkvinner MER feminime enn andre kvinner Anonymkode: 5cd53...d7d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #686 Del Skrevet 21. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øy, i mange tilfeller er transkvinner MER feminime enn andre kvinner Anonymkode: 5cd53...d7d Vel, det eksempelet jeg kanskje så i går var IKKE det. Har for øvrig sett andre eksempler, og selv om de er sminket så ser man på gangen og måten å stå på at det er en mann. Noen ting kan man ikke legge fra seg selv om man måtte forandre kjønn. Nå er det jo sånn at hjernen til transkvinner ikke er kvinnelige, men mannlige. For øvrig så virker noe mer krampaktig femi og, fordi nå blir man endelig "kvinnelig" så da må man ta det helt ut. Anonymkode: 52c5e...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 21. juni 2017 #687 Del Skrevet 21. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal man eller på død og liv være så feministisk, blir det litt feil å se ut og oppføre seg som en mann synes jeg. Anonymkode: 52c5e...6c7 Eh, ja vel, tror ikke du forstår hva feminisme handler om akkurat... Jeg har nok mange fordommer, men de stikker ikke særlig dypt. Det første som falt meg inn er at jeg ofte tenker at mennesker med svært dårlig språk, mange skrivefeil og utstrakt bruk av smilefjes er litt ''enklere'' mennesker. Selv om de selvsagt kan være superhyggelige likevel, så det er ikke slik at jeg skyr unna dem eller noe. Egentlig er de veldig ofte det, men jeg ser også en sammenheng mellom den skrivestilen og folk som ukritisk hyller andre (bloggere, kjendiser, politikere etc) - og sier ''er det rart det er i krig i verden når *blablabla*'' om noen våger å være kritiske. Jeg har holdt på med hest i mange år, og når noen omtaler hesten sin som ''den'' til stadighet tenker jeg at de ikke har et særlig nært forhold til dyret, men at hesten er en nødvendig brikke i det å vinne konkurranser eller lignende. Synes ofte disse menneskene fremstår som ganske egoistiske generelt også. Det er også noen meninger jeg ikke ''takler'' at venner/bekjente har, det er flere jeg har mistet litt eller all respekt for etter å ha sett eller hørt et utsagn (type rasisme, kjønnsdiskriminering o.l.). Drittmening = drittmenneske, i mitt hode - satt litt på spissen. Slik er det nok for mange, men jeg mistenker at jeg har litt lavere terskel for å avskrive folk enn gjennomsnittet. Jeg har nok mange, mange flere fordommer. Ingen meninger jeg ikke tør å si høyt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #688 Del Skrevet 21. juni 2017 Folk som er opptatt av trender. Anonymkode: 7633d...bd9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #689 Del Skrevet 22. juni 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, det eksempelet jeg kanskje så i går var IKKE det. Har for øvrig sett andre eksempler, og selv om de er sminket så ser man på gangen og måten å stå på at det er en mann. Noen ting kan man ikke legge fra seg selv om man måtte forandre kjønn. Nå er det jo sånn at hjernen til transkvinner ikke er kvinnelige, men mannlige. For øvrig så virker noe mer krampaktig femi og, fordi nå blir man endelig "kvinnelig" så da må man ta det helt ut. Anonymkode: 52c5e...6c7 Helt klart, det kan være vanskelig å legge om f.eks gange, men det er faktisk ikke umulig. Jeg tenker det kommer ann på om man f.eks har fått hjelp til å endre gange. Har sett mange drag queens f.eks som er mer feminime enn andre kvinner og de er jo menn utenfor underholdningsarenaen. Vet du hvorfor de føler de må ta den helt ut? Fordi mange av dem er redde for at hvis de ikke gjør det, så vil ikke folk ta dem for å være kvinner. Finnes mange andre grunner også, men det husker jeg ikke akkurat nå. Anbefaler deg å titte på Julia Kaye sin instagramprofil upandoutcomic. Anonymkode: 5cd53...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker54321 Skrevet 11. juli 2017 #690 Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) Tenker ofte "karma" når venner opplever utroskap. Dømmer også folk generelt etter hvem de er sammen med og hvem de har som venner. Endret 11. juli 2017 av Superbruker5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blodets rett Skrevet 12. juli 2017 #691 Del Skrevet 12. juli 2017 Jeg har ingen fordommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #692 Del Skrevet 12. juli 2017 Flere. Har vel flere enn jeg vil innrømme. Kvinner med barn med 3/4 menn Feite folk, som jeg ser handlekurven til,og den er full av cola og drittmat Folk som konsekvent bruker smilefjes når de skriver. Verst er det når de bruker 7 ulike i tre setninger. Blir helt forvirret. De som baksnakker andre,og syns sladder er viktig Gjerrige folk Folk som røyker overalt De som alltid mottar og aldri yter noe selv Folk som lever på ferdigmat Politikere som ikke skjønner at det blir feil å prioritere andre land,fremfor Norge Folk på hønehjørnet som legger ut private og intime ting om sine menn,barn og familie Gjengen på mfb som nå snart drukner i fett og hersketeknikk Anonymkode: e8640...151 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joes0211 Skrevet 14. juli 2017 #693 Del Skrevet 14. juli 2017 (endret) Jeg har en sterk mening når det kommer til det Norske boligmarkedet og leiemarkedet idag! Å måtte leie svært dyre leiligheter og ikke få muligheten til å få et boliglån, på grunnlag av at de ikke klarer å betjene boliglånet. Når enkelte allerede betaler nesten det dobbelte av å leie? Jeg mener at om man er i stand til å være på leiemarkedet idag med utleieprisene som er, så er man absolutt kapabel til å få et boliglån og betjene dette. Alle mennesker ønsker tryggheten, friheten og forutsigbarheten det gir å ha et eget hjem. Det verste jeg noen gang har lest er at det ikke er en menneskelig rettighet å ha et eget hjem.. Hva? Selvsagt er det det! Vi har alle behov for et eget hjem og tryggheten det gir. Spesielt de med små barn som trenger dette mer enn noe annet! Det er ikke vår feil som enkeltpersoner som til enhver tid prøver å fungere i et samfunn, at regjeringen skrur opp prisen på det aller mest livsnødvendige alle trenger som mat, klær og hjem! Vi mennesker har en rett til å leve godt, ha et hjem og ha mat for dagen, uavhengig av hva politikken sier. Verden er som den fordi enkelte mennesker har bestemt og bestemmer at ting skal være slik som de er. Endret 15. juli 2017 av joes0211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #694 Del Skrevet 14. juli 2017 Hender at jeg ser ned på mitt eget kjønn. Finner kun svakheter ved det å være kvinne. Kan gå rundt og tenke stygge tanker om andre jenter/kvinner, hvis de på en eller annen måte bekrefter de fordommene jeg har mot mitt eget kjønn. Anonymkode: 860cf...da5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #695 Del Skrevet 16. juli 2017 På 2.6.2017 den 10.58, AnonymBruker skrev: Tja, vet ikke om det er fordom akkurat. At kvinner tror de er så mye bedre enn de faktisk er. De er små, mindre enn oss menn, svakere, har en mindre hjerne. Jeg har ikke møtt noen kvinner som er særlig flinke ennå. Altså, mange tror jo de er det, men når det vel kommer til stykket så skrangler tomme tønner mest. Anonymkode: d799f...a61 Jeg har fordommer mot menn som skriver innlegg som dette. Anonymkode: f05ca...26d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #696 Del Skrevet 16. juli 2017 Jeg tror at de "kvinnelige" brukerne som hele tiden klager over "feministstaten" egentlig er menn. Har problemer mer å tro at en som skriver ting som "Det er alt for lett å bli dømt for voldtekt i Norge" virkelig er kvinner. Anonymkode: 6b6a2...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #697 Del Skrevet 16. juli 2017 Jeg syns folk som er harde på innvandring (altså ikke streng nødvendigvis men av typen "de kan pelle seg hjem og ikke snylte på oss") er utrolig kalde mennesker og jeg unner dem vondt. Et norskt barn er ikke verdt mer enn et syrisk barn. Hvis ikke Norge, som et av de rikeste landene i verden kan hjelpe, hvem kan hjelpe da? Anonymkode: 6ac60...fc1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #698 Del Skrevet 17. juli 2017 - Folk som har ME, men får til og gjøre alt annet gøy som ferie og festing, men å jobbe er for slitsomt - Kvinner over 35 med unge barn (jobber i servicebransjen, og disse er de verste kundene) - Liberalister - Folk som får penger fra NAV, men er generelt fungerende - Gamle menn med unge kvinner - Pappagutter Anonymkode: 1f662...8b7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #699 Del Skrevet 17. juli 2017 - Folk som skryter av jobben sin og hvor mye penger de tjener😣😥 - Menn som tror at kvinner skal lage mat hver dag😈 - Folk som er sinte hele tiden, og som bare klager og tar alt negativt😒 - Når jeg sitter på et fly på vei til syden som jeg har gledet meg til i over 5 mnd, og ved siden av sitter det det gamle og sinte folk som klager på service'n og ser bare sur ut, som en tre åring i trass alder😑 - Folk som aldri kan ta litt kritikk med et smil (eksempel: Meg: Du er jo alltid sen jo. Svar: Det er ikke min skyld.. Jeg har barn... Du kan ikke si sånt! Du er også sen av og til!" Osv osv osv) - Menn som piller seg i nesa offentlig, og som gnir det inn i buksa, eller tar det i munnen!😯 - Ansatte i butikk som ikke vil hjelpe med råd uten at de tjener noe cash😶 - Homofober😤 - Folk som vinner i lotto og som blir sure og iriterte fordi dem "bare" vant 500.000 istedenfor 1,5 millioner😬 Anonymkode: be78c...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. juli 2017 #700 Del Skrevet 17. juli 2017 Ryddet for brukerdebatt. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå