Gå til innhold

Hva er det ekleste du ser andre gjøre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke direkte hva noen gjør egentlig.

Det ekleste jeg gjør er å sove på hotell! ÆSJ! Folk som runker, og tar på fjernkontroller, sperm på vegger og møbler. Løse hår og ekkelt støv. Om jeg blir varm når jeg sover i en hotellseng klarer jeg ikke å slutte og tenke på den potensielle slasken av en slick-rick som har ligget å svettet i den senga før meg, og at jeg da indirekte får hans svette på meg! Og at folk har hatt sex i den senga... Jeg grøsser  bare av tanken. Hver gang jeg skal sove på hotell må jeg bare stenge alle tanker ute. Når jeg kommer hjem må jeg vaske alt av klær, brukt eller ei. Og dusjer lenge og grundig før jeg føler meg rein igjen! Og da har vi enda ikke vært innom tanken om vegglus og andre "usynlige" dyr man kan få med seg hjem!

Også har vi folk som går på do og ikke tørker opp hverken på ring eller i skål. 

Og å prøve på klær i butikker, når jeg ser at det er sminke og sånne hvite striper av enten deo eller død hud i dem *grøss* - Det kan faktisk få meg til å la være å kjøpe dem, selv om jeg vet at jeg bare kan vaske dem når jeg kommer hjem.

Menn med skjegg som hele tiden drar i sjegget, også faller det ned løse hår 🤯 Samme med med jenter/kvinner som tar ut hårstrikken og drar ut lange hår som de slipper på gulvet. 

- Jeg synes kropper er fint, men alt som tilhører en kropp som ikke henger fast på kroppen er ordentlig ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle âme skrev (På 21.7.2015 den 0.40):

Folk som ikkje vasker seg på henda.

Ikkje nappe vekk monobryn.

Ete vannblemmer som dei har på føttene(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Onanere i klasserommet.

Et nudler med dressing, soyasaus, ris og salat. Æsj!

Trur eg kjenner ein del ekle folk...

Onnani i klasserommet ? er det blitt en -isme ? onnanismen i klasseromma..? på 80-tallet måtte vi klare oss med fantasiene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...