Gå til innhold

Hva er det ekleste du ser andre gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hmmmm, det EKLESTE jeg ser? 

 

tricky tricky 

 

jeg synes ikke ting folk gjør er så ekle, er vel mer folk med syke holdninger jeg grosser meg av in public 

 

hvis jeg ser en mann pille seg i nesen er det jo ekkelt, men det er eklere å se på boleaper som går med bimbodamer. at de vil seg selv så vondt! 



Anonymous poster hash: 3348f...c15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ærlig talt, syns du sex er ekkelt? Tilogmed på lik linje som alt nevnt over?

Objektivt sett er det mye eklere, men også veldig godt. Derav dilemmaet.

 

Personlig har jeg det mye bedre hvis jeg ikke bekymrer meg så mye over hva folk gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Objektivt sett er det mye eklere, men også veldig godt. Derav dilemmaet.

Personlig har jeg det mye bedre hvis jeg ikke bekymrer meg så mye over hva folk gjør.

Så man er bekymret over hva folk gjør hvis man skal på do hos noen og hele doen er brun nedi?

Må si at jeg ikke går og tenker på det i hverdagen,men akkurat der og da kan jeg tenke at den som bor der er litt ekkel.

Anonymous poster hash: aa034...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som blåser ut snørr på bakken ute. Folk som har høy spyttproduksjon slik at man alltid ser noe spytt når man snakker med dem.



Anonymous poster hash: ccb6a...d17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stikker tissen sin inn i andre sin... :sjokkert:

 

:fnise:

 

Ærlig talt folkens. Hvis dere synes alt det er ekkelt, hvordan klarer dere ha sex? :klo:

Ja, siden sex er sammenlignbart med å bite negler, snyte seg eller tygge tyggegummi slarpete med åpen munn. 

Anonymous poster hash: 4108c...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Objektivt sett er det mye eklere, men også veldig godt. Derav dilemmaet.

 

Personlig har jeg det mye bedre hvis jeg ikke bekymrer meg så mye over hva folk gjør.

Objektivt sett er det eklere? Dette er ikke en objektiv oppfatning, men en subjektiv oppfatning. Det er vel ingen som synes at sex er ekkelt bortsett fra småbarn og enkelte voksne mennesker, slik som deg. 

Anonymous poster hash: 4108c...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar hånden under armhulen, for så å lukte, leeeenge på fingrene  :spy: Ei jeg kjenner gjør det hele tiden. 

Og hånden i skrittet, og lukter på fingrene  :spy:

Klarer ikke å være i nærheten av hun lengre, så droppet hun for flere måneder siden. Kvalmeste personen jeg vet om. 

 

Henne + sosial angst, det går IKKE bra sammen! Fikk jo panikkangst bare av å se på hun. 



Anonymous poster hash: 0c8e2...887
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tar hånden under armhulen, for så å lukte, leeeenge på fingrene  :spy: Ei jeg kjenner gjør det hele tiden. 

Og hånden i skrittet, og lukter på fingrene  :spy:

Klarer ikke å være i nærheten av hun lengre, så droppet hun for flere måneder siden. Kvalmeste personen jeg vet om. 

 

Henne + sosial angst, det går IKKE bra sammen! Fikk jo panikkangst bare av å se på hun. 

Anonymous poster hash: 0c8e2...887

 

:hakeslepp:  Kvalmt. 

Anonymous poster hash: 4108c...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Objektivt sett er det eklere? Dette er ikke en objektiv oppfatning, men en subjektiv oppfatning. Det er vel ingen som synes at sex er ekkelt bortsett fra småbarn og enkelte voksne mennesker, slik som deg. 

Anonymous poster hash: 4108c...244

 

 

My point exactly. Bite negler og snyte seg er ikke noe mer unaturlig eller eklere enn å ha sex. It's all in the head.

 

For ordens skyld synes jeg ikke sex ekkelt heller. :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

My point exactly. Bite negler og snyte seg er ikke noe mer unaturlig eller eklere enn å ha sex. It's all in the head.

 

For ordens skyld synes jeg ikke sex ekkelt heller. :opplyser:

Det er ingen som har sagt at det er mer unaturlig. Vis meg nøyaktig hvor noen har skrevet dette. At noe er naturlig vil ikke si at det ikke er ekkelt. 

Anonymous poster hash: 4108c...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bruker tannpirker på restaurant. Jeg er ikke interessert i din dentalhygiene. Vennligst ikke trøkk den i trynet mitt!!

 

Jada. Jeg vet at det er sunt for tannkjøttet, men når du sitter der og pilker matrestene ut av jekslene dine (og mellomrommene, hva vet jeg?), får jeg lyst til å servere hele måltidet i retur – i fanget ditt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

jeg kjenner en som etter å ha smurt smør og pålegg på brødskivene sine, så slikker hun vekk pålegg-rester fra kniven før hun legger den tilbake ved skjærefjøla. Dette er uhygienisk!

På denne måten blir det jo liggende  igjen litt spytt på denne kniven, som blir overført på brød og pålegg til nestemann som skal lage seg frokost eller noe....



Anonymous poster hash: 0e031...ef6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Folk som ikke vasker henda etter å ha vært på dassen.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No1*No1 skrev (2 timer siden):

Ete buser

Men det smaker jo salt kylling😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisnyting. Syns det er helt jævlig😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Frisnyting. Syns det er helt jævlig😩

Det er også noe av det ekleste jeg ser. Gjerne joggere eller syklister i det de passerer deg🤢

Syntes også at hundedritt på bakken er ekkelt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Frisnyting. Syns det er helt jævlig😩

Ekkelt med lommetørkle som folk stapper ned i lomma også, full av buser🤢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tånegla skrev (50 minutter siden):

Det er også noe av det ekleste jeg ser. Gjerne joggere eller syklister i det de passerer deg🤢

Syntes også at hundedritt på bakken er ekkelt. 

 

Ja det er ekkelt, men da er man hvertfall ute, og bringer snørra tilbake til naturen, her må man se det store bildet,  det er en del av livets sirkel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobbe og utestenge er også ekkelt men ikke på samme måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...