Gjest Tigress Skrevet 22. juli 2015 #81 Skrevet 22. juli 2015 (endret) Kan ikke forstå at noen liker vin fra naturens side for å si det sånn. Ikke uten målretta tilvenning i ungdomsårene. Så vi som nå liker vin har nok gått i sosialt press-fella hele gjengen. Nåja, eg var aldri på ungdomsfylla, men likte øl frå eg var lita jente, og likte kvitvin frå første dråpe. Det er kan hende vanskeleg å fatte, men eg har aldri blitt utsett for dette drikkepresset. Eg fekk vin av foreldra mine frå eg var 18, og likte det godt. Øl fekk eg smake på som lita jente (faren min tenkte vel sikkert at eg ikkje ville like det og lot meg smake...) og har likt det sida. For å svare på spørsmålet i HI, så plagar det meg lite om folk ikkje drikk. Eg kunne godt tenkt meg å leve heilt utan alkohol, for eg likar ikkje effekten av alkohol, men er altfor glad i øl spesielt til å kutte det ut sjølv. Eg drikk ein del alkoholfritt øl, men det er ikkje like godt som alkoholhaldig øl, altså. Endret 22. juli 2015 av Tigress
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå