AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #301 Skrevet 21. oktober 2015 I dag har jeg laget en ny type rundstykker :D se her har dere bilde åå Tanja, duu eer så flink :D <3 ahh Tanja, du er best <3 100til med Tanja du er best <3 ahh Tanja får vi oppskrift eller? <3 ja selvfølgelig, må bare spise og ta en røyk og gå på do <3 Ahh Tanja kan vi flytte inn til deg <3<3<3<3 ja selvfølgelig bare kom hit alle sammen <3 ahh Tanja nå har vi ventet i over 2 timer på denne oppskriften, vi er helt utsultet og lurer fælt her <3 ahh tanja du er så god <3 <3 <3 å dere er så gode dere også <3 <3 her kommer oppskriften jenter ½ dl vann (godt lunkent)1/2 pk fersk gjær eller ca en halv pose tørrgjær250 g pizzamel250 g sammalt hvete, grov1 ts salt2 ts sukker3 ss smeltet meierismør men pizza mel og vanlig hvetemel er vel det samme? ånei å nei, det er ikke det samme! :O åhh Tanja så syns jeg ikke har pizzamel, for da kan jeg ikke lage disse, å huff å huff nei du måå nesten kjøpe noen kg pizzamel hvis du vil lage mine oppskrifter Anonymous poster hash: 4a0b6...39a 21
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #303 Skrevet 22. oktober 2015 I dag har jeg laget en ny type rundstykker :D se her har dere bilde åå Tanja, duu eer så flink :D <3 ahh Tanja, du er best <3 100til med Tanja du er best <3 ahh Tanja får vi oppskrift eller? <3 ja selvfølgelig, må bare spise og ta en røyk og gå på do <3 Ahh Tanja kan vi flytte inn til deg <3<3<3<3 ja selvfølgelig bare kom hit alle sammen <3 ahh Tanja nå har vi ventet i over 2 timer på denne oppskriften, vi er helt utsultet og lurer fælt her <3 ahh tanja du er så god <3 <3 <3 å dere er så gode dere også <3 <3 her kommer oppskriften jenter ½ dl vann (godt lunkent)1/2 pk fersk gjær eller ca en halv pose tørrgjær250 g pizzamel250 g sammalt hvete, grov1 ts salt2 ts sukker3 ss smeltet meierismør men pizza mel og vanlig hvetemel er vel det samme? ånei å nei, det er ikke det samme! :O åhh Tanja så syns jeg ikke har pizzamel, for da kan jeg ikke lage disse, å huff å huff nei du måå nesten kjøpe noen kg pizzamel hvis du vil lage mine oppskrifter Anonymous poster hash: 4a0b6...39a Haha, denne måtte jeg le av også. Drar ut sååå lenge å legge ut den oppskriften, men har tid til å takke for all forguding i mellomtiden 😂 Det er som en sekt. Anonymous poster hash: fd766...d6d 6
Sommernatt Skrevet 22. oktober 2015 #304 Skrevet 22. oktober 2015 Hahaha, akkurat som med den sjokoladekaken som bare var såååå fantastisk! Svarte på alle kommentarene, men brukte flere timer på å legge ut oppskrift 😂 I oppskriften var det Creme Fraiche og noen spurte om det var mulig å bruke noe annet; nei, det var det IKKE! Selv om flere kommenterte at de hadde byttet ut med feks. kulturmelk. Men neida, var IKKE mulig å lage kaken uten creme fraiche! 3
Nuttery Skrevet 22. oktober 2015 #305 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg tror det verste er den Ebay-gruppa for jenter/kvinner. Eller Koreansk kosmetikk. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #306 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg prøver å bli medlem av ebay-gruppa, men blir ikke godtatt? Tar de ikke inn nye medlemmer? Koser meg med "mat fra bunnen" i mellomtida.. Anonymous poster hash: 957e8...ab5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #307 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg prøver å bli medlem av ebay-gruppa, men blir ikke godtatt? Tar de ikke inn nye medlemmer? Koser meg med "mat fra bunnen" i mellomtida..Anonymous poster hash: 957e8...ab5 De har tydeligvis medlemsstopp fremdeles Anonymous poster hash: 2622c...168 2
blomstre Skrevet 23. oktober 2015 #308 Skrevet 23. oktober 2015 Hurra... Tanja har bakt boller! Og de er jo selvfølgelig best i verden! Og helt egenkomponert! Og nøye uttestet, så ingen ingredienser kan/skal endres på! Og fanklubben bøyer seg i hatten, som det heter nå. 6
MalloryK Skrevet 23. oktober 2015 #309 Skrevet 23. oktober 2015 Hvordan har de råd til all den maten??
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #310 Skrevet 23. oktober 2015 Hvordan har de råd til all den maten?? De handler ikke på ebay Anonymous poster hash: 4d6ed...43a 11
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #311 Skrevet 23. oktober 2015 Tanja legger ut bolleoppskrift... Alle: Åååå, herlig, du er flink, ser deilig ut (Tanja sier seg så klart enig, men ingen spør om oppskrift...) Tanja: Skriver inn oppskrift om noen vil ha (hint hint) Alle: JAAA Anonymous poster hash: d1198...4a2 4
Sirah Skrevet 23. oktober 2015 #312 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg måtte melde meg ut av den mat fra bunnen jeg.... Ble helt svett! 1
daemonia Skrevet 23. oktober 2015 #313 Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Tanja legger ut bolleoppskrift...Alle: Åååå, herlig, du er flink, ser deilig ut (Tanja sier seg så klart enig, men ingen spør om oppskrift...)Tanja: Skriver inn oppskrift om noen vil ha (hint hint)Alle: JAAA Anonymous poster hash: d1198...4a2 Tanja la ut bolleopppskrift og jeg ser fortsatt ikke noe som er så veldig annerledes fra vanlige oppskrifter. Unntatt pizzamel. Som i det store og hele er... mel... Den dyrkelsen av admin går ebaygruppa en høy gang! Endret 23. oktober 2015 av daemonia 4
#Sunrise Skrevet 23. oktober 2015 #314 Skrevet 23. oktober 2015 Tanja la ut bolleopppskrift og jeg ser fortsatt ikke noe som er så veldig annerledes fra vanlige oppskrifter. Unntatt pizzamel. Som i det store og hele er... mel... Den dyrkelsen av admin går ebaygruppa en høy gang! Det er hornsalt i disse så vil du lage disse må du sende mannen din på butikken, går ikke ann og kutte ut nemlig Helt ærlig syns jeg hu Tanja er veldig frekk! lage oppskrifter om til hennes egene :S 7
artigsjokk Skrevet 23. oktober 2015 #315 Skrevet 23. oktober 2015 Brun saus blir bedre med pizzamel! Håret blir blankt om du vasker det med pizzamel! Om du svelger en spiseskje pizzamel om dagen, får du mer energi og større pupper! 13
daemonia Skrevet 24. oktober 2015 #316 Skrevet 24. oktober 2015 Brun saus blir bedre med pizzamel! Håret blir blankt om du vasker det med pizzamel! Om du svelger en spiseskje pizzamel om dagen, får du mer energi og større pupper! Nå må jeg ut og kjøpe pizzamel!
Anoia Skrevet 24. oktober 2015 #317 Skrevet 24. oktober 2015 Det er jo helt utrolig hvordan folk dyrker hun admin-dama! Fatter det ikke. Jeg meldte meg i utgangspunktet inn for å få tips, men glemmer at jeg skal se etter oppskrifter der, for det er jo så utrolig mye annet rart som tar oppmerksomheten! Ellers er jeg medlem i et par grupper om cosplay, og der er det også tendenser til samme type dyrking av de som er flinke. Gruppene består stort sett av fjortiser og unge folk, ingen kan å skrive godt norsk, og alle stiller de samme spørsmålene hele tiden. Eksempel: "OMG, hei alle *hjerte hjerte hjerte* jg vil se enny Anime, men vt kje hvilken j skal begynne med? Tiiiiips? *tusen fjortisemojis a la :3*" Anbefaler deg å bli med i gruppa Cosplayere 25+. Litt bedre klima der inne
Honey Dew Skrevet 24. oktober 2015 #318 Skrevet 24. oktober 2015 De handler ikke på ebay Anonymous poster hash: 4d6ed...43a 1
sol87 Skrevet 24. oktober 2015 #319 Skrevet 24. oktober 2015 Haha, den "mat fra bunnen"-gruppa har jeg også meldt meg inn i. Jeg meldte meg inn fordi jeg liker å lage maten min selv, det er lettere å lage sunn mat da, og smaken blir som regel bedre. Jeg skjønner at det ikke er en gruppe om sunn mat, men noen av de rettene folk gir uttrykk for å spise jevnlig der er jo helt ekstreme. For eksempel den berømte kyllingpanna (som ser direkte ekkel ut): Oppskrift..Stek 4-5 kyllingfileter evt plukk 1 grilla kylling i biter (fileter er best)Skjer kyllingen i småbiter og fordel utover i langpannaKutt opp og ha i passe mengder av:Brokkoli, purre, champingiong, rød paprika og gul/grønn hvis ønskelig. Skjer tynne skiver med spekeskinke og fordel utover. Saus:2 beger lettrømme og 2 beger creme fraiche blandes med en god dose Hoff pommes frites/grillkrydder til sausen får en fin rosaaktig farge. Brukte 1 beger av hver i dag da jeg ikke hadde mer,men tror jeg pleier og bruke 2 av hver for og få mer saus.Strø over/skjer opp ost og dekk alt. Stek i 25-30 min på 220 gr. Her skal man altså ha 6 desiliter rømme og 6 desiliter creme fraiche....I tillegg anbefales det ris og hvitløksbaguetter til! Jeg kan ikke se for meg hvordan det skal være nødvendig til denne retten. Jeg er på ingen måte noen helsefrik, men dette kunne jeg faktisk ikke funnet på å spise. Kan ikke si jeg blir så inspirert at harrymat slengt i en panne med over 1 liter flytende fett i. I tillegg legger jeg merke til at ingen klarer å google noe som helst selv. Alt må man spørre om i denne gruppa. 10
Gjest bruker83924 Skrevet 24. oktober 2015 #320 Skrevet 24. oktober 2015 Har ikke lest hele tråden, men hundehjelpen.net-gruppa er noe av det verste som finnes. Er jo kun krangling om alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå