AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #281 Del Skrevet 18. oktober 2015 gruppen: Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet den er åpen så trenger ikke være medlem for å lese person 1: Mulig jeg provoserer nå, men uten og spørre får man ikke svar:Hvis man ikke har et barnevern:Hvem skal passe på barna som virkelig trenger GODE omsorgspersoner?Jeg bare lurer....Er det noen som har et forslag til det?Med GODE omsorgspersoner mener jeg uten overgrep, vold, rus og psykisk terror... Hvem skal skåne barnet for det hvis et barn blir sviktet av de nærmeste, mor, far og øvrig familie.... person 2:Hva legger du i gode omsorgspersoner?ingen er perfekte,,,,vi er alle bare mennesker person 1:Selvfølgelig er ingen perfekte!Jeg tror du vet hva jeg mener når jeg sier hva som er best for barnet?Uten vold,misbruk,narkotika,overgrep og psykisk terror! person 2:Ja men i all verdens navn og rike hvem er det som er voldelige og bruker rus og missbruker?jo barnefjernet og fosterforeldre og tilsynsførere person 2:For ikke å snakke om psykisk terror,det er barnefjernet som manipulerer barna imot sine egne foreldre,vist ikke det er psykisk terror så.... person 1:Bare de og ingen foreldre?! person 2:er du helt bortkommen du eller?har du ikke peiling på hva barnefjernet driver med og hvor mye de ødelleger sdu mener du har vært heldig som har fått hjælp av dem men,når jeg leser dine argumenter så ser det ikke ut som du har fått så mye hjælp,,, Anonymous poster hash: 4a0b6...39a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 18. oktober 2015 #282 Del Skrevet 18. oktober 2015 gruppen: Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet den er åpen så trenger ikke være medlem for å lese person 1: Mulig jeg provoserer nå, men uten og spørre får man ikke svar:Hvis man ikke har et barnevern:Hvem skal passe på barna som virkelig trenger GODE omsorgspersoner?Jeg bare lurer....Er det noen som har et forslag til det?Med GODE omsorgspersoner mener jeg uten overgrep, vold, rus og psykisk terror... Hvem skal skåne barnet for det hvis et barn blir sviktet av de nærmeste, mor, far og øvrig familie.... person 2:Hva legger du i gode omsorgspersoner?ingen er perfekte,,,,vi er alle bare mennesker person 1:Selvfølgelig er ingen perfekte!Jeg tror du vet hva jeg mener når jeg sier hva som er best for barnet?Uten vold,misbruk,narkotika,overgrep og psykisk terror! person 2:Ja men i all verdens navn og rike hvem er det som er voldelige og bruker rus og missbruker?jo barnefjernet og fosterforeldre og tilsynsførere person 2:For ikke å snakke om psykisk terror,det er barnefjernet som manipulerer barna imot sine egne foreldre,vist ikke det er psykisk terror så.... person 1:Bare de og ingen foreldre?! person 2:er du helt bortkommen du eller?har du ikke peiling på hva barnefjernet driver med og hvor mye de ødelleger sdu mener du har vært heldig som har fått hjælp av dem men,når jeg leser dine argumenter så ser det ikke ut som du har fått så mye hjælp,,,Anonymous poster hash: 4a0b6...39a Disse gruppene er jo bare en bekreftelse på at det var riktig avgjørelse å ta fra de barna! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 18. oktober 2015 #283 Del Skrevet 18. oktober 2015 Så et innlegg i matgruppa i dag hvor det var ei som klaget på at dattera som var i tenårene og akkurat hadde begynt å lage mat selv ikke fikk noen kommentarer og bare 4 likes på bildet og innlegget sitt i gruppa. Det var så demotiverende, og alle ble oppfordret til å være litt mer snille og å bygge hverandre opp. Det var nesten litt trist å lese... Og da tenker jeg ikke på at det var synd på tenåringen som måler egen verdi i likes og kommentarer fra den sekta... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 18. oktober 2015 #284 Del Skrevet 18. oktober 2015 "I dag har jeg fryst ned 13 porsjoner med lapskaus og rester fra grøtmiddagen". Ikke noe oppskrift, ikke bilder, kun det jeg tolker som "fortell meg hvor vellykket og flink jeg er". (Mat fra bunnen, selvfølgelig.) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. oktober 2015 #285 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ser Tanja blir omtalt som Mentor der inne! Nuvel.. Først skrev hun et innlegg der hun luftet ideen om å lage en følge-knapp sånn at folk kunne følge henne og få varsel for hver gang hun la ut noe. Etter ei stund skrev hun et nytt innlegg der hun skrev at siden sååååå mange hadde spurt henne om hun ikke kunne lage en følge-knapp så hadde hun opprettet en! Asså; først så fisket hun etter følgere, og deretter la hun det frem som om hun gjorde det pga etterspørsel fra medlemmene! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #286 Del Skrevet 18. oktober 2015 gruppen: Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet den er åpen så trenger ikke være medlem for å lese person 1: Mulig jeg provoserer nå, men uten og spørre får man ikke svar:Hvis man ikke har et barnevern:Hvem skal passe på barna som virkelig trenger GODE omsorgspersoner?Jeg bare lurer....Er det noen som har et forslag til det?Med GODE omsorgspersoner mener jeg uten overgrep, vold, rus og psykisk terror... Hvem skal skåne barnet for det hvis et barn blir sviktet av de nærmeste, mor, far og øvrig familie.... person 2:Hva legger du i gode omsorgspersoner?ingen er perfekte,,,,vi er alle bare mennesker person 1:Selvfølgelig er ingen perfekte!Jeg tror du vet hva jeg mener når jeg sier hva som er best for barnet?Uten vold,misbruk,narkotika,overgrep og psykisk terror! person 2:Ja men i all verdens navn og rike hvem er det som er voldelige og bruker rus og missbruker?jo barnefjernet og fosterforeldre og tilsynsførere person 2:For ikke å snakke om psykisk terror,det er barnefjernet som manipulerer barna imot sine egne foreldre,vist ikke det er psykisk terror så.... person 1:Bare de og ingen foreldre?! person 2:er du helt bortkommen du eller?har du ikke peiling på hva barnefjernet driver med og hvor mye de ødelleger sdu mener du har vært heldig som har fått hjælp av dem men,når jeg leser dine argumenter så ser det ikke ut som du har fått så mye hjælp,,, Anonymous poster hash: 4a0b6...39a Jeg blir oppriktig sint på slike folk! Jeg vokste opp med rus, vold og psykisk mishandling - jeg lå og ba til Gud hver eneste kveld om at barnevernet skulle komme. Jeg er så glad vi har et engasjert barnevern i Norge, skulle ønske de hadde alle ressurser i verden. Anonymous poster hash: 39559...9ec 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 18. oktober 2015 #287 Del Skrevet 18. oktober 2015 Den barnevernsgruppa er jo tullete. Omtaler barnevernsarbeidere som "den ondes engler". 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 19. oktober 2015 #288 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg måtte melde meg inn i Mat fra bunnen. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, det er jo helt sjokkerende hvor nazi det skal være! Merkelig hvordan "makt" kan gå på hodet til folk, og nesten enda merkeligere hvordan folk legger seg helt flate og beklager for å for eksempel legge ut en link... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #289 Del Skrevet 19. oktober 2015 "I dag har jeg fryst ned 13 porsjoner med lapskaus og rester fra grøtmiddagen". Ikke noe oppskrift, ikke bilder, kun det jeg tolker som "fortell meg hvor vellykket og flink jeg er". (Mat fra bunnen, selvfølgelig.) Jeg er medlem i ''feil'' gruppe ''Mat fra bunnen'' merker jeg Anonymous poster hash: 7da02...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #290 Del Skrevet 20. oktober 2015 Ja, hele nesa er redigert bort på alle bildene Litt ivrig med filter!Anonymous poster hash: 6ab3b...96c Hahaha og i tillegg prøver hun å late som om det er heeelt naturlig. Kommentar på et bilde på facebook der hun har skremmende diffus nese: "Så fin du er!", og hun svarer faktisk "Det er mye fint på krukker og tuber"! Hjelp, jeg vurderer nesten å melde meg inn i gruppa bare på gøy. Når man ikke får være med i Ebaygruppa er vel mat fra bunnen nest beste underholdning Anonymous poster hash: 342e5...8b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. oktober 2015 #291 Del Skrevet 20. oktober 2015 gruppen: Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet den er åpen så trenger ikke være medlem for å lese person 1: Mulig jeg provoserer nå, men uten og spørre får man ikke svar:Hvis man ikke har et barnevern:Hvem skal passe på barna som virkelig trenger GODE omsorgspersoner?Jeg bare lurer....Er det noen som har et forslag til det?Med GODE omsorgspersoner mener jeg uten overgrep, vold, rus og psykisk terror... Hvem skal skåne barnet for det hvis et barn blir sviktet av de nærmeste, mor, far og øvrig familie.... person 2:Hva legger du i gode omsorgspersoner?ingen er perfekte,,,,vi er alle bare mennesker person 1:Selvfølgelig er ingen perfekte!Jeg tror du vet hva jeg mener når jeg sier hva som er best for barnet?Uten vold,misbruk,narkotika,overgrep og psykisk terror! person 2:Ja men i all verdens navn og rike hvem er det som er voldelige og bruker rus og missbruker?jo barnefjernet og fosterforeldre og tilsynsførere person 2:For ikke å snakke om psykisk terror,det er barnefjernet som manipulerer barna imot sine egne foreldre,vist ikke det er psykisk terror så.... person 1:Bare de og ingen foreldre?! person 2:er du helt bortkommen du eller?har du ikke peiling på hva barnefjernet driver med og hvor mye de ødelleger sdu mener du har vært heldig som har fått hjælp av dem men,når jeg leser dine argumenter så ser det ikke ut som du har fått så mye hjælp,,, Anonymous poster hash: 4a0b6...39a Jeg merker at jeg blir skikkelig lei meg når jeg leser slikt..... For all del, barnevernet gjør mye feil, men de gjør også så fryktelig mye riktig! En bekjent ble fratatt ungene pga falske anklager, men vant så det sang etter i retten og barnevernet måtte legge seg flate og beklage. Så at de gjør feil innimellom er det INGEN tvil om! Men jeg ser også situasjoner blant bekjente hvor jeg ser at det er HELT riktig at barna blir hentet. Dessverre så ser de færreste dette selv....... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 20. oktober 2015 #292 Del Skrevet 20. oktober 2015 posesaus er tydeligvis helt greit i mat fra bunn gruppa :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artigsjokk Skrevet 20. oktober 2015 #293 Del Skrevet 20. oktober 2015 posesaus er tydeligvis helt greit i mat fra bunn gruppa :S Synes det er fryktelig variabelt, noen ganger klikker de i vinkel hvis ikke det er 100% fra bunnen, og i andre tilfeller klapper de hverandre på skulderen for å ha laget én av delene til en middag fra bunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 20. oktober 2015 #294 Del Skrevet 20. oktober 2015 (endret) posesaus er tydeligvis helt greit i mat fra bunn gruppa :S Er vel ikke så rart når de fleste der inne ser ut til å synes at det er dritvanskelig å brune smør og mel. Så et innlegg en gang med bilde av noe som så ut som ekstremt tjukk grøt. Hun hadde da brukt 3 ss smør og noen dl hvetemel og blandet det hele med vann først. Forstod ikke hvor det gikk galt... En annen ting jeg har sett der er noen som spurte hvordan de kunne unngå at grøtete ble så innmari tjukk når den ble avkjølt. Det meste der inne sier seg egentlig selv... Endret 20. oktober 2015 av daemonia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #295 Del Skrevet 20. oktober 2015 noen av de single gruppene. eller de som deler ut klemmer. Anonymous poster hash: eb226...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 20. oktober 2015 #296 Del Skrevet 20. oktober 2015 (snip) Når man ikke får være med i Ebaygruppa er vel mat fra bunnen nest beste underholdning Anonymous poster hash: 342e5...8b6 Den danske Ebay-gruppa kan være ...interessant den og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 20. oktober 2015 #297 Del Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Jeg måtte forøvrig inn og titte i denne mot barnevernet-gruppa. Litt ned på siden var det en som mente at alle som jobber i "barnefjernet" og inkasso er kleptomane Endret 20. oktober 2015 av fruBeist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 21. oktober 2015 #298 Del Skrevet 21. oktober 2015 gruppen: Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet den er åpen så trenger ikke være medlem for å lese person 1: Mulig jeg provoserer nå, men uten og spørre får man ikke svar:Hvis man ikke har et barnevern:Hvem skal passe på barna som virkelig trenger GODE omsorgspersoner?Jeg bare lurer....Er det noen som har et forslag til det?Med GODE omsorgspersoner mener jeg uten overgrep, vold, rus og psykisk terror... Hvem skal skåne barnet for det hvis et barn blir sviktet av de nærmeste, mor, far og øvrig familie.... person 2:Hva legger du i gode omsorgspersoner?ingen er perfekte,,,,vi er alle bare mennesker person 1:Selvfølgelig er ingen perfekte!Jeg tror du vet hva jeg mener når jeg sier hva som er best for barnet?Uten vold,misbruk,narkotika,overgrep og psykisk terror! person 2:Ja men i all verdens navn og rike hvem er det som er voldelige og bruker rus og missbruker?jo barnefjernet og fosterforeldre og tilsynsførere person 2:For ikke å snakke om psykisk terror,det er barnefjernet som manipulerer barna imot sine egne foreldre,vist ikke det er psykisk terror så.... person 1:Bare de og ingen foreldre?! person 2:er du helt bortkommen du eller?har du ikke peiling på hva barnefjernet driver med og hvor mye de ødelleger sdu mener du har vært heldig som har fått hjælp av dem men,når jeg leser dine argumenter så ser det ikke ut som du har fått så mye hjælp,,, Anonymous poster hash: 4a0b6...39a Herlighet. Jeg er glad det finnes barnevern når jeg leser dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svampebob1 Skrevet 21. oktober 2015 #299 Del Skrevet 21. oktober 2015 Mat fra bunnen er hysterisk morsomt. Håper å trolle litt og få laget litt kaos der inne i helga 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #300 Del Skrevet 21. oktober 2015 Mat fra bunnen er hysterisk morsomt. Håper å trolle litt og få laget litt kaos der inne i helga Åååh, spennende ☺ Barnefjerngruppa måtte jeg forresten sjekke ja. Stakkars folk, mange som utleverer seg og ungene sine i altfor stor grad, og dessverre kan man få følelsen av at det var en reel grunn til at barna ble tatt 😯 regner med barnevernet har et øye med dem på sosiale medier for å si det slik 😯Anonymous poster hash: 2622c...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå