AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #41 Del Skrevet 20. juli 2015 Jeg tar stort sett med meg en eller to kartong(er) ekstra med røyk. Den røyken jeg røyker får man ikke tak i i Norge (ei heller på Gardermoen), så da blir det litt ekstra... Anonymous poster hash: 78d2b...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 20. juli 2015 #42 Del Skrevet 20. juli 2015 ....og ikke minst finner man masse godt/spennende og billig i utlandet som man kan pakke i bagasjen. Jeg kjøper aldri på taxfree, men i landet jeg reiser til.Anonymous poster hash: 607e6...fea Jepp! Vi handler også masse på destinasjonen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. juli 2015 #43 Del Skrevet 20. juli 2015 Tråden er ryddet for oppfordring til lovbrudd. Daenerys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 20. juli 2015 #44 Del Skrevet 20. juli 2015 ....og ikke minst finner man masse godt/spennende og billig i utlandet som man kan pakke i bagasjen. Jeg kjøper aldri på taxfree, men i landet jeg reiser til.Anonymous poster hash: 607e6...fea Det kommer jo veldig an på hvor man reiser, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #45 Del Skrevet 20. juli 2015 Det kommer jo veldig an på hvor man reiser, da... hehe, ja seff. deg gjør det. Men utvalget på taxfr. er jo utrolig dårlig da, så jeg syntes som regel utvalget oftest er bedre på destinasjonen. Men reiser du til muslimske land, Kina etc... så blir det jo vanskelig Anonymous poster hash: 607e6...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå