Gjest Jacklost Skrevet 17. juli 2015 #21 Del Skrevet 17. juli 2015 Faktisk ikke spøk, tenk alle de super modellene som ville brukt meg som undertøy Vet ikke hvor mye samfunns problemer det hadde løst men det hadde løst mine sex lyster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #22 Del Skrevet 17. juli 2015 Faktisk ikke spøk, tenk alle de super modellene som ville brukt meg som undertøy Vet ikke hvor mye samfunns problemer det hadde løst men det hadde løst mine sex lyster Oida Anonymous poster hash: 47b6e...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #23 Del Skrevet 17. juli 2015 Å kontrollere været kunne også vært underholdende. Jeg kunne manet frem et skybrudd over hele suppegjengen, med haglvær og kanskje et lyn eller to i ræva på de som ikke fløtter seg. Anonymous poster hash: 86a2f...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 24. juli 2015 #24 Del Skrevet 24. juli 2015 Telekinetiske krefter og å kunne fly er de to tingene jeg står og fantaserer om når jeg står fast i en folkemengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #25 Del Skrevet 24. juli 2015 Plante tanker i hodet på folk. Det hadde vært supert. Da hadde jeg plantet en ide i den største sladrekjerringa jeg kjenner om at hun burde holde kjeft i alle situasjoner og kun si det som er viktig og nyttig. Det hadde vært superdupert! Anonymous poster hash: fea93...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 25. juli 2015 #26 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Veeel, hvis det er begrenset til å løse problemet med køer som ikke flytter seg, så ville jeg satset på mentale krefter som tillater meg å plante ideer og tanker i hodet på folk. Litt à là Doctor X. Køene ville forsvinne når jeg "minner" alle på at de egentlig skulle være et helt annet sted. Den største utfordringen ville vel egentlig være å la dere andre beholde deres frie vilje. Hvis jeg kan velge HELT fritt, så ville jeg antakelig gått for adamantiumskjelett, regenerative evner, udødelighet og et hissig gemytt. Det ser også ut til å løse mange problemer. Endret 25. juli 2015 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 25. juli 2015 #27 Del Skrevet 25. juli 2015 Telekinetiske krefter og å kunne fly er de to tingene jeg står og fantaserer om når jeg står fast i en folkemengde. Da jeg var liten kunne jeg fly. Det var ganske kult, helt til jeg forstod at det bare var i drømmene mine det gikk an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 25. juli 2015 #28 Del Skrevet 25. juli 2015 Da jeg var liten kunne jeg fly. Det var ganske kult, helt til jeg forstod at det bare var i drømmene mine det gikk an. Det er derfor lucid dreaming er så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå