Gå til innhold

Om du kunne velge hvilke superkrefter som helst..


Lutetium 71

Anbefalte innlegg

..hvilke hadde du valgt, for å takle problemet "mennesker som har en tendens til flokkdannelse i innganger til butikker og kjøpesentre, og generelt flokkdannelse som hindrer alminnelig ferdsel på handelsflater"

Jeg hadde valgt instant teleportering av disse menneskene (vet ikke om det er en form for superkrefter som har blitt demonstrert, det er kanskje mest av ens eget legme, så denne blir original), eller "phasing" slik at man rett og slett bare går rett igjennom materien de er laget av (uten at det skader noen selvsagt).


Hva med deg, hvilke superkrefter ville du valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin

Jeg hadde valgt evenen til at jeg kunne flytte meg fra sted til sted med tankekraft. Og at jeg også kunne flytte meg igjennom tid og rom med tankekraft.

 

Og at jeg kunne alle verdens språk som eksisterer og har eksistert

 

Og slik at jeg kunne flytte gjenstander med øynene og hendene

 

Og gjort meg usynlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg misliker transportetapper i alle betydninger, tror jeg at jeg ville ha foretrukket å teleportere meg selv.

Ellers så kunne jeg ha tenkt meg å kunne fly, reise tilbake i tid, spå framtiden... Det er jo umulig å bestemme seg for en. Kan jeg få alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg hadde valgt uskadelig brannsyn/lasersyn, så jeg bare kunne boret meg vei igjennom - men uten at de som jeg boret meg igjennom ble skadet.

Da kunne jeg også fått ut litt aggresjon ovenfor de som sperrer veien også.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt å kunne pisse flammer, og bajse iskrem. Begge deler er perfekt for å løse enhver situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Å kunne se neste Hotel Cæsar episode før de andre. Og da snakker vi om 1 episode forran sumo!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evans

Kom på en til! Evnen til å omforme meg selv utseendemessig. Da kunne jeg blitt et super skummelt monster for en liten stund, så kunne jeg skremt bort alle :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vagina med tenner som i filmen Teeth  :fnise:



Anonymous poster hash: f05ad...962
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Å kunne se neste Hotel Cæsar episode før de andre. Og da snakker vi om 1 episode forran sumo!

Hvordan skal dette hjelpe deg med: "mennesker som har en tendens til flokkdannelse i innganger til butikker og kjøpesentre, og generelt flokkdannelse som hindrer alminnelig ferdsel på handelsflater" :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Men helt seriøst. Kunne jeg fått en evne så ville det vært å være raskere enn lynet aka the Flash :) Aller helst skulle jeg hatt Superman sine evner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hvordan skal dette hjelpe deg med: "mennesker som har en tendens til flokkdannelse i innganger til butikker og kjøpesentre, og generelt flokkdannelse som hindrer alminnelig ferdsel på handelsflater" :klo:

Det var en spøk, jeg så en oppenfor som tulla litt så kom dette inni hodet mitt :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstrem tolmodighet.



Anonymous poster hash: 99e5a...ed5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

 

Det er da snakk om å få superkrefter for å løse et veldig spesifikt problem, som beskrevet i HI (av TS - moi).

 

Hva man gjør med superkreftene etterpå (vi kan bare si at man beholder dem resten av livet for å gjøre det enklere) er en annen diskusjon.

 

 

Så altså; superkrefter vs. veldig alminnelig men ufattelig irriterende hverdagsproblem. Vennligst utgrei.

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evans

Det var en spøk, jeg så en oppenfor som tulla litt så kom dette inni hodet mitt :fnise:

Aha! Jeg trodde du kanskje hadde en plan jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Det er da snakk om å få superkrefter for å løse et veldig spesifikt problem, som beskrevet i HI (av TS - moi).

Hva man gjør med superkreftene etterpå (vi kan bare si at man beholder dem resten av livet for å gjøre det enklere) er en annen diskusjon.

Så altså; superkrefter vs. veldig alminnelig men ufattelig irriterende hverdagsproblem. Vennligst utgrei.

Ah. Da vil jeg ha evnen til å omgjøre meg selv til en stor bowlingkule. Strike!!
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Da vil jeg ha evnen til å omgjøre meg selv til en stor bowlingkule. Strike!!

 

Good one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville ha sluppet en radioaktiv superpromp (som jeg selvfølgelig var immun mot selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil kunne transformere meg til Victoria Secrets bh-er og truser :jepp:

Spøk? Victoria's Secret, heter det.

 

Jeg ville ha hatt telekinese-evner, samt å kunne teleportere meg selv. Det å kunne fly hadde også vært supert :kosteskaft:

Anonymous poster hash: 47b6e...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt evnen til å kontrollere andre menneskers kroppsfunksjoner. Jeg plukker meg ut en person midt inne i klynga, og bestemmer at vedkommende skal smelle til med en høylytt, langvarig fjertesalutt etterfulgt av av eksplosiv, målrettet diare mot de som ennå ikke har latt seg avskrekke av prompens uutholdelige stank og gått vekk.

 

Jeg vet at det kan virke som jeg stjeler/bygger videre på Pringles ide, men det er bare tilfeldigheter at vi begge bruker fjert som våpen. Ideen pønsket jeg ut da jeg leste HI.

 

(Great minds think alike.)  :laugh:  :fise:



Anonymous poster hash: 86a2f...bbb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...