Gå til innhold

ikke mottatt betalte varer fra Jysk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

bestilte en del varer fra butikken som jeg ikke fikk hentemelding på, men betalte på forskudd i butikken. De ansatte skylder på omlegging av datasystem og at de dermed ikke finner det. Sendte mail til kundeservice, men de bare oversender den til gjeldende butikk.

Er det noe slags muligheter igjen?

Anonymous poster hash: 592b7...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er forbruker, så varene regnes ikke som levert hos deg før du fysisk har varene i hende. Bare fortsett å mas på Jysk, er de som eventuelt må ta problemet opp med posten.



Anonymous poster hash: ea763...d8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...