AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Del Skrevet 16. juli 2015 bestilte en del varer fra butikken som jeg ikke fikk hentemelding på, men betalte på forskudd i butikken. De ansatte skylder på omlegging av datasystem og at de dermed ikke finner det. Sendte mail til kundeservice, men de bare oversender den til gjeldende butikk. Er det noe slags muligheter igjen?Anonymous poster hash: 592b7...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Del Skrevet 16. juli 2015 Du er forbruker, så varene regnes ikke som levert hos deg før du fysisk har varene i hende. Bare fortsett å mas på Jysk, er de som eventuelt må ta problemet opp med posten. Anonymous poster hash: ea763...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå